آرشیو مرداد ماه 1400

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

10 قانون طلايي براي طراحي لوگو ارزان

ادبيات زيادي در زمينه طراحي لوگو وجود دارد اما صادقانه مي گويم: "هيچ كس براي اين كار وقت نداشت." به همين دليل است كه ما يك خلاصه كوتاه و سريع از 10 قانون طلايي ارائه كرده ايم كه هنگام ايجاد لوگوي جديد بايد به آن توجه كنيد. بيا بريم!
1. بازگشت به اصول اوليه
همه چيز با چند س basicال اساسي شروع مي شود كه قبل از شروع بايد از خود بپرسيد. به كسب و كار جديد خود فكر كنيد و از خود بپرسيد: چرا اينجا هستيد؟ شما چه كار مي كنيد ، و چگونه آن را انجام مي دهيد؟ چه چيزي شما را متمايز مي كند؟ شما براي كي اينجا هستيد؟ براي چه چيزي بيشتر ارزش قائل هستيد؟ همه اين پاسخ ها اساس هويت نام تجاري شما هستند كه بايد با لوگوي جديد شما ارتباط برقرار شود.
2. آن را به ياد ماندني كنيد
مهمترين نكته در مورد لوگو اين است كه مشتريان يا مشتريان شما مي توانند آن را به راحتي به خاطر بسپارند. بنابراين بسياري از چيزها هر روز براي جلب توجه ما رقابت مي كنند ، سعي كنيد يك لوگوي به ياد ماندني ايجاد كنيد كه مشتريان شما آن را دوست داشته باشند. به خاطر داشته باشيد: اشكال ساده و رنگهاي برجسته تأثيرات ماندگاري ايجاد مي كنند و راحت تر به مغز افراد مي چسبند.
3. ساده باشيد
فروش يك لوگوي پيچيده دشوار است: همانطور كه قبلا گفته شد ممكن است مشتريان يا مشتريان شما آن را به راحتي به خاطر نياورند. يك لوگوي پيچيده و بسيار انتزاعي نيز مي تواند براي آنها آزاردهنده يا منحرف كننده باشد. مردم وقتي لوگو شما را مي بينند بايد مارك و تجارت شما را درك كنند. اين ممكن است شما را وسوسه كند كه جزئيات بيشتري را نيز اضافه كنيد اما مراقب باشيد: اين طرح شما را پيچيده تر مي كند و فضايي براي تفسير ايجاد مي كند. بنابراين ، دستيابي به سادگي هميشه آسان نيست ، اما هميشه ارزش امتحان كردن را دارد. فقط به سادگي شگفت انگيز لوگوي مشهور جهان Apple فكر كنيد.
4. به تصوير بزرگتر نگاه كنيد
اگر قصد داريد يك لوگو را انتخاب كنيد ، مطمئن شويد كه به طرح هاي ماكت و ايده هايي كه نشان مي دهد لوگوي شما در زندگي واقعي چگونه است نگاه كنيد. هر بار كه يك لوگو با Logoshuffle طراحي مي كنيد ، ماكت هايي مانند طرح كارت ويزيت يا نقاط تماس ديگر مارك را در اختيار شما قرار مي دهيم تا تصور اين كه لوگوي جديد شما چگونه نشان دهنده نام تجاري شما است براي شما آسان تر باشد.
5. باعث ماندگاري طولاني مدت آن شويد

هنگام سفارش طراحي لوگو به اين نكات توجه كنيد!

ما در مورد نوع طراحي لوگوي زيبا صحبت مي كنيم كه باعث مي شود طراحان آرزو كنند آن را ايجاد كرده باشند و مشتريان آرزو مي كنند كه يك لوگو مشابه آن داشته باشند. اين نوع طراحي لوگو ممكن است بسيار ساده به نظر برسد ، اما به احتمال زياد روزها به نمايندگي از يك آژانس تجاري واقعاً خلاق كار شده است. نحوه طراحي لوگو ، توسط استفان پيت ، مدير خلاق فابريك.
در Fabrik ، ما مي دانيم كه هر لوگوي به ياد ماندني با يك ايده عالي شروع مي شود - اين تنها يك قطعه از داستان پشت آن است. ما اين صفحه منبع را گردآوري كرده ايم تا به شما در درك عناصري كه آن لحظات "Eureka" را تحريك مي كنند ، كمك كنيد. از ايده هاي رد شده ، تا مفاهيم شكست خورده ، يادگيري نحوه طراحي لوگو بسيار بيشتر از چيزي است كه فكر مي كنيد.

در حقيقت ، ارائه ايده هاي استثنايي در طراحي لوگو ، حتي براي بهترين آژانس طراحي لوگو در لندن ، به ندرت يك فرايند روان است. شايد الگوي استانداردي براي ايجاد يك لوگوي عالي وجود نداشته باشد ، اما يك فرايند بسيار توسعه يافته و بسيار انعطاف پذير مي تواند به شما در يافتن الهام خود كمك كند. در اينجا 12 مهمترين گام ما در مورد "نحوه طراحي لوگو" ، مستقيماً از فرايندهايي كه ما به عنوان يك آژانس طراحي لوگو با تجربه و موفق در لندن استفاده مي كنيم ، گرفته شده است.
نحوه طراحي لوگو مرحله 1: با يك استراتژي شروع كنيدهرم نشان مي دهد كه جنريكو در پشت نام آنها يعني ذات ، ارزش ها و شخصيت آنها قرار دارد.سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.هرم نشان مي دهد كه جنريكو در پشت نام آنها يعني ذات ، ارزش ها و شخصيت آنها قرار دارد.سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.
سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.
استراتژي برند يك ايده مركزي و نقشه اي را ارائه مي دهد كه بر اساس آن علامت هاي بزرگ لوگو ساخته شده است. اينها اغلب به عنوان همكاري بين مشتري ، استراتژيست و طراح ايجاد مي شوند.
استراتژي هاي نام تجاري نقشه اي را ارائه مي دهد كه بر اساس آن مي توان لوگوهاي باورنكردني ساخت. معمولاً يك استراتژي شامل همكاري بين مشتريان ، طراحان و ديگر شركاي اصلي شركت مي شود. استراتژي ها بسيار مهم هستند زيرا جهت را ارائه مي دهند. بدون تفكر صحيح از قبل و يك خلاصه جامع ، شما هميشه پشت پا خواهيد بود.
اين كه آيا ايده هاي طراحي لوگوي شما با يك طرح ساده طراحي يك صفحه اي شروع مي شود يا يك استراتژي تجاري بسيار پيچيده (و گران) ، شما به يك هدف مشخص نياز داريد. بدون چارچوبي قوي كه بر اساس آن مي توانيد نام تجاري خود را بسازيد ، متوجه خواهيد شد كه طرح هاي لوگوي شما به سادگي در برابر زمان مقاومت نمي كند. در حقيقت ، بدون معيارهاي توافق شده براي قضاوت در مورد تصميمات شما ، همه چيز ممكن است به اين نتيجه برسد كه شخصي به طور تصادفي به يك طرح اشاره مي كند و مي گويد ... "من مطمئن نيستم چرا ، اما آن را دوست دارم."
اگر مي توانيد گزارش استراتژي نام تجاري خود را قبل از شروع طراحي لوگو در دست بگيريد ، اين شروع خوبي است. با هر شانس ، اين مي تواند بينشي از نوع سازماني كه با آن كار مي كنيد ، رقابت ، موقعيت ، ماموريت و ارزش هاي آن ارائه دهد. اگر چنين سندي وجود ندارد ، بايد خودتان كارهاي قانوني انجام دهيد. با مشتري خود صحبت كنيد (و ترجيحاً بيشتر از ديدگاه يك نفر) در مورد اينكه چه كسي هستند ، چه شخصيتي دارند ، چگونه خود را مي بينند و چگونه دوست دارند مشتريانشان آنها را ببينند.
با يا بدون سند استراتژي نام تجاري ، ضروري است كه با خلاصه خلاقانه روشن شروع كنيد. اين بدان معناست كه از چندين يادداشت كه در اولين تماس تلفني يا ملاقات خود يادداشت شده ايد فراتر برويد. مشخص كنيد كه چه چيزي اين تجارت را متفاوت مي كند و چگونه مي خواهيد آن را در بازار قرار دهيد. افكار خود را بنويسيد و از مشتري خود بخواهيد برنامه خود را امضا كند تا همه بدانند كجا هستند و چه انتظاري دارند. به ياد داشته باشيد ، هدف اين است كه ما را با طراحي لوگو با كيفيت بالا به پايان برسانيد.

نحوه طراحي لوگو مرحله 2: معني خود را بيابيدنمودار عنكبوتي كه نشان مي دهد لوگوي جنريكو چه ويژگيهايي را نشان مي دهد.
ايجاد لوگو مستلزم بصيرت و شهود است. در حالي كه بينش را مي توان از طريق جمع آوري و تفسير اطلاعات به دست آورد ، شهود بيشتر با تجربه و احساس روده هماهنگ است.
هر آژانس طراحي لوگو به شما مي گويد كه ايجاد يك لوگو نياز به بصيرت و شهود دارد. در حالي كه بينش به سادگي مي تواند موضوع جمع آوري اطلاعات باشد ، شهود چيزي است كه شما بيشتر ايده هاي طراحي لوگو را ايجاد مي كنيد. با نگاهي به موفق ترين مارك هاي جهان شروع كنيد. شما بايد بتوانيد از لوگوهاي آنها معني بگيريد - چيزي كه پيام يا ايده مارك آنها را بيان مي كند يا شخصيت آنها را نشان مي دهد.
لوگو چيزي فراتر از يك تأثير است ، چيزي است كه آنچه را كه يك كسب و كار به آن اعتقاد دارد ، نشان مي دهد ، و اگر بتوانيد اين مفهوم "معني" را به ايده هاي طراحي لوگو خود ارائه دهيد ، شروع به پرواز خواهيد كرد. بهترين راه براي رسيدن به معنا اين است كه با تفكر خلاقانه سازماندهي شده شروع كنيد.
با استخراج مفاهيم ، ايده ها و كلمات كليدي از مختصر و دسته بندي آنها در موضوعات اصلي شروع كنيد. كليشه ها ، نمادها ، نمادها و زبان بصري تثبيت شده براي هر موضوع را ترسيم كنيد. به دنبال كراس اوورها ، زمينه توسعه باشيد

r پتانسيل ايجاد چيزي متمايز در ايده هاي طراحي لوگو شما را دارد. به سادگي طراحي نكنيد - مفهوم سازي و طراحي كنيد.
به عنوان مثال ، بياييد يك لوگو براي يك شركت داستاني به نام "Generico" تصور كنيم. ما مي دانيم كه جنريكو يك تجارت آينده نگر است كه پر از افراد فوق العاده باهوش است كه مي دانند چگونه ايده هاي متداول را به چالش بكشند. اين شركت در حال ايجاد نرم افزارهاي لجستيكي قدرتمند است و مشكلات پيچيده را ساده مي كند. متأسفانه جنريكو مدت زيادي در سايه زندگي كرده است. اين شركت تصميم گرفته است كه بايد سرمايه گذاري كند ، محصول خود را به بازار برساند و به يك حيوان تجاري تجاري تبديل شود.

در اينجا ، شما به جاي طراحي مجدد يك موجوديت ، از ابتدا يك مارك تجاري ايجاد مي كنيد. اين بدان معناست كه شما فرصت كاملي براي خلاقيت در طراحي خود داريد. با توجه به اطلاعاتي كه در اختيار داريد ، چگونه مي توانيد جنريكو را بدرخشيد؟
نحوه طراحي لوگو مرحله 3: "نوع" لوگو مناسب را انتخاب كنيدنمونه اي از نمادهاي انتزاعي كه توسط Generico و مارك هاي شناخته شده استفاده مي شود.نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.نمونه حروف استفاده شده توسط جنريكو و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از علائم تصويري مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از آرم هاي مورد استفاده جنريكو و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از نمادهاي انتزاعي كه توسط Generico و مارك هاي شناخته شده استفاده مي شود.نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.
نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.
لوگو در همه اشكال و اندازه ها وجود دارد. از علامت كلمات گرفته تا علامت هاي مبتني بر تصوير ، هيچ قانون سخت و سريع در مورد اينكه كدام روش بهتر كار مي كند وجود ندارد. آزمايش كنيد ، اما مطمئن باشيد كه ايده ها مختصر مختصر هستند.
لوگو يك برند نيست كلمه لوگو مخفف logotype است-طراح گرافيك براي كلمه اي با حروف سفارشي صحبت مي كند. مي توانيد ببينيد چرا اصطلاح "لوگو" بسيار محبوب شد - بسيار جذاب است. اما آنچه مردم معمولاً هنگام صحبت درباره يك لوگو به آن اشاره مي كنند يك كلمه نيست - بلكه نشان ، نماد ، مونوگرام ، حروف اول يا هر نوع دستگاه گرافيكي است كه براي نشان دادن يك شركت ، محصول يا خدمات استفاده مي شود.
لوگو يا علامت تجاري پرچم در مقابل هر سازماني است. درست مانند مردم ، لوگوها در اشكال ، اندازه ها و انواع مختلف وجود دارند.
لوگو مي تواند به سادگي يك علامت كلمه يا پيچيده مانند يك تصوير باشد. هيچ قانون سخت و سريع در مورد اينكه كدام روش بهتر كار مي كند وجود ندارد. ايده هاي طراحي لوگوي خود را آزمايش كنيد ، اما مطمئن شويد كه هر چه توليد مي كنيد با خلاصه متناسب باشد.
پي بردن به نحوه طراحي لوگو به معناي محدود نكردن تفكر شما به يك رويكرد خاص است. چرا ماجراجو نباشيد و ايده هاي مختلف طراحي لوگو را امتحان كنيد؟ فرمت هاي جديد را آزمايش كنيد و بدانيد كه چه چيزي مناسب است. چه كارهايي؟ چه چيزي نيست؟ آيا ايده شما از اين طريق بهتر عمل مي كند يا از اين طريق؟
سعي كنيد براي همه دسته هاي زير ايده اي ارائه دهيد ، حتي اگر در مورد اينكه مشتري شما به دنبال چه چيزي است فكر كنيد. هميشه اين فرصت وجود دارد كه برخي تركيب ها و كراس اوورها را بين دسته ها نيز بررسي كنيد. به ياد داشته باشيد ، مشتريان مي توانند غيرقابل پيش بيني باشند ، بنابراين آب را آزمايش كنيد.

كلمات كليدي: آيا مي توانيد شخصيت برند را از طريق ابزارهاي تايپوگرافي كاملاً منتقل كنيد؟ به FedEx ، Braun ، Tate و Google فكر كنيد.حروف: آيا طراحي لوگوي شما مي تواند به اندازه حروف اوليه شركت ساده باشد؟ به IBM ، Unilever و Airbnb فكر كنيد.نشان ها: آيا شكل يا وسيله اي براي نگه داري وجود دارد كه نام شركت به طور جدايي ناپذيري با آن ارتباط دارد؟ به برادران وارنر ، استارباكس ، هارلي ديويدسون و لويس فكر كنيد.علائم تصويري: آيا مي توانيد تصويري را كه بلافاصله قابل تشخيص است ساده كنيد؟ به توييتر ، شل و اپل فكر كنيد.نمادهاي انتزاعي: آيا مي توانيد نمادي را كه نشان دهنده نام تجاري است اختراع كنيد؟ به پپسي ، نايك و آئودي فكر كنيد.نحوه طراحي لوگو مرحله 4: به تصوير بزرگتر نگاه كنيدنمايش بصري انواع معماري مارك هاي مختلف.
آشنايي با ساختار و معماري برند يك شركت ، اطمينان حاصل مي كند كه طرح هاي لوگو از آينده مطمئن هستند و به مجموعه خدمات ، محصولات و ارتباطات مشتريان هماهنگي مي بخشد.
بهترين ايده هاي طراحي لوگو زماني به وجود مي آيد كه با ساختار شركت و معماري برند آشنا شويد. درك قوي از شغلي كه براي مفاهيم خود طراحي مي كنيد و در آينده براي نمونه كارهاي مشتري سازگاري ايجاد مي كنيد.
قبل از اينكه خلاقيت خود را بر روي ايده هاي طراحي لوگو خود باز كنيد ، به اين فكر كنيد كه لوگو در تصوير بزرگتر كجا قرار مي گيرد. ساختار شركتي كه با آن كار مي كنيد را درك كنيد. چارچوب اساسي سازمان چيست؟
آيا داراي مارك هاي فرعي ، يا خدمات و محصولات متفاوتي است كه با هم تناسب دارد؟ آيا يك مارك اصلي يا چندين مارك مختلف وجود دارد؟ آيا پيشنهادات مختلف بايد احساس كنند كه بخشي از يك خانواده هستند؟ يا اقوام دور؟
معماري برند ، همانطور كه شناخته شده است ، ممكن است هيجان انگيزترين جنبه طراحي لوگو به نظر نرسد ، اما مقابله با آن در حال حاضر مي تواند خطوط قرمز شما را كاهش دهد. اگرچه اطلاعات مربوط به ساختار كسب و كار ، همراه با سياست داخلي مرتبط ، بايد به عنوان بخشي از كار اصلي استراتژي شما در نظر گرفته شود - اين وظيفه شما به عنوان طراح يا آژانس طراحي لوگو است كه از لحاظ بصري به مسائل اهميت دهيد.
قبل از اينكه به Mac خود برويد ، ايده هاي خود را در مورد چارچوب نام تجاري طرح كنيد. اين

قيمت طراحي لوگو توسط طراحان حرفه اي چقدر است؟

بسته بندي - 250 دلار - 320 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهطراحي بسته بندي به طراح خاصي نياز دارد كه با فرايندهاي چاپ و ساخت آشنا باشد.
طراحي تي شرت-250 دلار-350 دلار متوسط ​​قيمت طراحي لوگو گزارش شدهدر اين مورد ، طراحي تي شرت ، ايجاد تصاوير براي چاپ روي تي شرت ها را پوشش مي دهد و همچنين ممكن است شامل فرآيند چاپ خود باشد.
كارت ويزيت يا لوازم التحرير - 150 دلار - 900 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهدر اين مورد ، كارت هاي ويزيت و طراحي لوازم التحرير ممكن است شامل طراحي كارت و ضمانت لوازم التحرير و همچنين چاپ يا ساخت وثيقه مذكور باشد.


كارت ويزيت كرم رنگ با يك شاخه نقره اي روستايي در وسط. اين شاخه حروف بزرگ و نقره اي A & B را در گوشه هاي مقابل تقسيم مي كند.كارت ويزيت ساده و در عين حال قدرتمند. | منبع: Telling Designs
امضا - 250 دلار - 500 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهامضاء شامل طراحي ، ايجاد و نصب تابلوهاي راهنمايي براي مغازه ها ، مشاغل و نماي اصلي مي باشد.
جلد كتاب يا CD/DVD - 250 دلار - 350 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهكتاب ها و جلد رسانه ها اغلب براي تكميل بسته به تركيبي از دستكاري تصوير و تايپوگرافي نياز دارند.
گرافيك وب سايت - 30 دلار - 5000 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهگرافيك وب سايت نماينده هرگونه وثيقه ديجيتالي است كه به صورت تجاري يا خصوصي بصورت آنلاين استفاده مي شود.
تصوير سياه و سفيد يك ميز سفيد با دو سرخس در هر انتهاي آن و دستگاه هاي الكترونيكي با طراحي وب سايت بر روي صفحه نمايش را نشان مي دهد.تفاوت در طراحي وب سايت در چندين دستگاه الكترونيكي. | منبع: CBO.me
ساير عوامل موثر بر هزينه هاي طراحي گرافيكتخصصطراحان گرافيك در همه اشكال و اندازه ها وجود دارند. برخي در برندسازي و هويت شركت ها تخصص دارند در حالي كه ديگران ترجيح مي دهند بسته بندي يا وثيقه ايجاد كنند. اينكه طراح تخصصي داشته باشد يا خير ، بر هزينه شغل شما تأثير مي گذارد. طراحان متخصص تر نرخ بالاتري خواهند داشت. اين به اين دليل است كه تخصص آنها شامل مطالعات زيادي از طرف آنها خواهد بود. اگر به عنوان مثال مي دانيد كه مي خواهيد يك آرم براي تجارت شما ايجاد شود ، ممكن است با استخدام طراح متخصص در مارك تجاري و هويت بهتر به شما خدمات ارائه شود تا اطمينان حاصل شود كه محصول نهايي با كسب و كاري كه لوگو نمايندگي مي كند مطابقت دارد.
تجربهيك طراح با مجموعه اي كوچك و تجربه كمتر ممكن است قيمت پايين تري را ارائه دهد. در اين مثال ، آنها مشتاق هستند تا مجموعه حرفه اي خود را بسازند. آنها نه تنها ارزان تر هستند ، بلكه ممكن است ايده هاي تازه تري را نيز روي ميز بياورند. گفته مي شود ، آنها همچنين ممكن است زمان بيشتري را براي تحويل كار انجام دهند يا مجبور شوند به طور گسترده با شما كار كنند تا بتوانند طرح مورد نظر خود را كاملاً درك كنند. طراحان باتجربه تر هزينه بيشتري دريافت مي كنند. در اين مثال ، شما هزينه بيشتري براي قابليت اطمينان و درك آنچه از نقطه نظر طراحي كار مي كند ، پرداخت مي كنيد. طراحان باتجربه اغلب در ابتدا وقت مي گذارند تا قبل از شروع كار ، مطمئن شوند كه خلاصه آنها تا حد امكان كامل و دقيق است. با اين كار ، شما و آنها را در دراز مدت زمان و نااميدي زيادي را نجات خواهيد داد.
شهرت، آبرومشابه خريد يك ماشين لوكس يا لباس هاي طراح ، استخدام يك طراح گرافيك از يك شركت معتبر يا شركتي كه شهرت بالايي در زمينه آنها دارد ، هزينه بيشتري را متحمل مي شود. اين شهرت معمولاً متناسب با تجربه طراح است. در حالي كه ممكن است به نظر برسد كه شما براي نام تجاري آنها پول پرداخت مي كنيد ، به ياد داشته باشيد كه اين سطح از اعتبار معمولاً با كيفيت و كارايي برابر است.
نرخ ساعتي در مقابل هزينه ثابتنحوه انتخاب طراح براي شارژ را مي توان به دو گزينه تقسيم كرد. طراحاني كه هزينه ساعتي دريافت مي كنند بايد برآوردي از زمان لازم براي تكميل كار در نقل قول اوليه خود ارائه دهند. با اين حال ، بسته به سطح جزئياتي كه در مختصر خود ارائه مي دهيد و اينكه آيا تغييرات مهمي بايد در كار در مراحل بازنگري پروژه ايجاد شود يا نه ، ممكن است زمان تغيير كند. طراحاني كه هزينه معيني را براي يك كار دريافت مي كنند ، معمولاً يك قرارداد مفصل با تفكيك هزينه ها و زمان صرف شده ارائه مي دهند. اين مهم است كه در اين قرارداد اوليه بررسي شود كه آيا آنها محدوديتي در تعداد اصلاحات اعمال مي كنند يا خير. هرگونه اصلاح اضافي معمولاً هزينه بيشتري را متحمل مي شود.
طراحاني كه هزينه معيني را براي يك كار دريافت مي كنند ، معمولاً يك قرارداد مفصل با تفكيك هزينه ها و زمان صرف شده ارائه مي دهند. اين مهم است كه در اين قرارداد اوليه بررسي شود كه آيا آنها محدوديتي در تعداد اصلاحات اعمال مي كنند يا خير. هرگونه اصلاح اضافي معمولاً هزينه بيشتري را متحمل مي شود. بنابراين ، بسيار مهم است كه قبل از تعهد به استخدام يك طراح ، يك خلاصه دقيق و دقيق در اختيار داشته باشيد.
دوره زمانيطراحاني كه تا مهلت محدود كار مي كنند ، بيشتر از كساني كه زمان سخاوتمندانه تري براي تحويل كار دارند ، هزينه دريافت مي كنند. اين به اين دليل است كه با زمان p كار مي كنيم

منبع

10 نكته سريع و كاربردي براي بهبود SEO + مشاوره سئو

تجربه هاي چشمگير ، و كاربران از برندهاي كوچكتر مشاوره سئو رايان طرح نيز انتظار چنين چيزي را خواهند داشت.

18. در وب سايت تلفن همراه خود از Breadcrumbs استفاده كنيدشما مي خواهيد يك مسير مقصد تميز نشان دهيد زيرا ممكن است به افزايش ميزان كليك شما در تلفن همراه كمك كند.
نكات فني SEO19. به HTTPS برويدهنگام انتقال سايت خود از HTTP به HTTPS ، هيچ تغيير ديگري در وب سايت خود ايجاد نكنيد. گوگل تصور مي كند كه شما فقط پروتكل ها را تغيير مي دهيد و ممكن است براي تشخيص تغييرات اضافي مشكل داشته باشيد.


20. برچسب هاي Canonical Don't Save Crawl Budgetموتورهاي جستجو همچنين بايد موارد تكراري را بكشند تا مشخص شود كه آنها در واقع تكراري هستند.
تبليغاتبه خواندن ادامه دهيد21. سرعت سايت را براي 2-3 ثانيه براي كاربران حفظ كنيدبا استفاده از گزارش Core Web Vitals خود ، با توسعه دهنده خود همكاري نزديك داشته باشيد تا نشان دهيد مشكلات سرعت صفحه در كجا نهفته است.
22. اخبار + برت = داستانهاي برتر چرخ فلكبراي ناشران خبري ، Google BERT يك چرخ فلك خبري برتر اضافه كرد.
بهترين راه براي نمايش در اين نتايج ، انتشار محتواي خبري مشروع ، داشتن صفحات AMP و ارسال سايت شما به Google News است.

تجربه هاي چشمگير ، و كاربران از برندهاي كوچكتر نيز انتظار چنين چيزي را خواهند داشت.
18. در وب سايت تلفن همراه خود از Breadcrumbs استفاده كنيدشما مي خواهيد يك مسير مقصد تميز نشان دهيد زيرا ممكن است به افزايش ميزان كليك شما در تلفن همراه كمك كند.
نكات فني SEO19. به HTTPS برويدهنگام انتقال سايت خود از HTTP به HTTPS ، هيچ تغيير ديگري در وب سايت خود ايجاد نكنيد. گوگل تصور مي كند كه شما فقط پروتكل ها را تغيير مي دهيد و ممكن است براي تشخيص تغييرات اضافي مشكل داشته باشيد.
20. برچسب هاي Canonical Don't Save Crawl Budgetموتورهاي جستجو همچنين بايد موارد تكراري را بكشند تا مشخص شود كه آنها در واقع تكراري هستند.
تبليغاتبه خواندن ادامه دهيد21. سرعت سايت را براي 2-3 ثانيه براي كاربران حفظ كنيدبا استفاده از گزارش Core Web Vitals خود ، با توسعه دهنده خود همكاري نزديك داشته باشيد تا نشان دهيد مشكلات سرعت صفحه در كجا نهفته است.
22. اخبار + برت = داستانهاي برتر چرخ فلكبراي ناشران خبري ، Google BERT يك چرخ فلك خبري برتر اضافه كرد.
بهترين راه براي نمايش در اين نتايج ، انتشار محتواي خبري مشروع ، داشتن صفحات AMP و ارسال سايت شما به Google News است.

منبع

5 نكته براي داشتن مولد و سلامت رواني در حين كار در منزل

با شيوع ويروس كرونا جديد از سفرهاي بين المللي گرفته تا كار در منزل ضدعفوني كننده دست ، كاهش COVID-19 در ايالات متحده به يك نگراني فزاينده تبديل شده است. به همين دليل است كه بسياري از شركت ها به كارمندان خود توصيه مي كنند تا آنجا كه ممكن است از راه دور كار كنند تا زماني كه ويروس كند نشود.


بسياري از مردم خيال پردازي مي كنند كه از راحتي در خانه خود كار مي كنند ، و رفت و آمد خود را به نفع خواب بيشتر ، خانواده يا زمان ورزش انجام مي دهند. اما كار از راه دور يك شمشير دو لبه است-مطمئناً شما بايد در خانه بمانيد ، اما تمركز بر كار واقعاً دشوارتر است. چه يك تكه لباسشويي كه به طور ناگهاني جذاب تر از ليست كارهاي رئيس شماست ، چه سه ساعت پرخوري سريع از آن برنامه Netflix كه مشتاق تماشاي آن بوده ايد ، ماندن در خانه مي تواند كمي تلاش بيشتري بطلبد. . به علاوه ، انزوا مي تواند به سرعت براي افرادي كه به معاشرت در محل كار عادت كرده اند ، مضر باشد. و البته برخي ترجيح مي دهند در دفتر بمانند.
بنابراين ، اولين نكته اول: احتمالاً بايد مستقيم بنشينيد ، صبحانه بخوريد و شلوار بپوشيد. چگونه مي توانيد هنگام كار از راه دور بر شغل و سلامت رواني متمركز بمانيد؟ در اينجا چهار نكته از جانبازان كار از خانه و متخصصان محل كار آورده شده است.
با كليك روي اينجا ، با خبرنامه روزانه كروناويروس ما به روز باشيد.
موقعيت مكاني ، موقعيت مكاني ، موقعيت مكانيسعي كنيد يك محل اختصاصي و راحت براي كار پيدا كنيد كه بتوانيد با شغل خود در ارتباط باشيد و وقتي بي كار هستيد آن را ترك كنيد - اين بدان معناست كه از كاناپه بلند شويد و قطعاً از رختخواب خارج شويد.
Matt Haughey ، كارگر راه دور ، خالق وبلاگ طولاني مدت MetaFilter و نويسنده Slack ، مي گويد: "قطعاً به شما كمك مي كند. "من 20 سال پيش اين كار را روي ميز نشسته در وسط اتاق نشيمنم در يك آپارتمان كوچك سانفرانسيسكو شروع كردم و ماندن در كار و قطع نشدن آن برايم دردآور بود."
از آن زمان ، هاوهي يك دفتر خانگي اختصاصي راه اندازي كرده است كه در آن مي تواند در را ببندد و حواس او را پرت كند. او همچنين براي استفاده از واي فاي رايگان خود به كتابخانه هاي محلي رفته است-اما با توجه به اينكه توصيه هاي امروزه كار از خانه براي جلوگيري از شيوع كوويد -19 است ، رفتن به مكان عمومي به احتمال زياد مضر است.
يه دوست پيدا كنممكن است براي شما راحت تر باشد كه بدون صحبت هاي همكاران خود دائماً در گوش شما وزوز بخورد. اما تعاملات اجتماعي - حتي با همكاران - مي تواند احساس انزوا و تنهايي را كاهش دهد. دكتر Thuy-vy Nguyen از دانشگاه دورهام ، كه آثار تنهايي را مطالعه مي كند ، معتقد است كه آثار رواني كار از راه دور براي مدت طولاني غالباً ناديده گرفته مي شود يا ناديده گرفته مي شود ، عليرغم اينكه يك عامل اساسي در بهزيستي ذهني ما و پيوند تيمي است.
او مي گويد: "ما به تعامل اجتماعي عادت كرده ايم." "اين همكاري و نزديكي را تسهيل مي كند."
نگوين براي كمك به پر كردن شكاف معاشرت در حين كار از راه دور ، توصيه مي كند يك همكار پيدا كنيد كه بتوانيد در صورت احساس نياز به چت با كسي با او تماس بگيريد. از طرف ديگر ، با دوستي كه در جاي ديگري كار مي كند و تجربه مشابهي را تجربه مي كند ، رفيق شويد. انجام يك تماس ويديويي اجتماعي به جاي Slack يا پيامك نيز ايده بدي نيست.
برنامه داشته باشيدنگوين همچنين توصيه مي كند كه هنگام كار به تنهايي ، بايد برنامه روزانه منظم تري از معمول داشته باشيد.
او مي گويد: "معمولاً زمان ما و ساختار روز ما تحت تأثير افراد ديگر است." "شما روز خود را بدون داشتن ساختارهاي معمولي كه معمولاً داريد ، تجربه خواهيد كرد. ممكن است مردم براي مقابله با آن مشكل داشته باشند. بنابراين يكي از مواردي كه ما در تلاش براي درك تنهايي يافتيم اين است كه زمان صرف تنهايي اگر داراي ساختار باشد بهتر است. "
از نظر هوخي ، برنامه او شامل استراحت هاي متعدد در طول روز است ، يا براي بازي با سگ خود يا پياده روي طولاني در محله و گرفتن نامه روز.
به نحوه برقراري ارتباط فكر كنيدهاوهي مي گويد فراتر از ايميل و استفاده از ساير ابزارهاي ديجيتالي كه مي توانند تجربه شخصي دفتر را بهتر تكرار كرده و ارتباطات واضحي را ارائه دهند ، بسيار مهم است.
او مي گويد: "البته احساس انزوا وجود خواهد داشت و اين بستگي به اين دارد كه تيم شما چقدر خوب ارتباط برقرار كند يا چقدر مايل است ارتباط خود را با استفاده از ابزارهاي ديگر به غير از مكالمات حضوري تقويت كند." او با تيم خود با استفاده از برنامه هاي چت مانند Slack و خدمات ويدئو كنفرانس مانند Zoom ارتباط برقرار مي كند. او مي افزايد: "اشتراك گذاري صفحه يكي ديگر از جنبه هاي كشنده براي قرار دادن افراد در يك صفحه است." "اگر در جلسه اي هستم تا بازخورد بدهم ، به احتمال زياد ميزبان صفحه نمايش خود را نيز به اشتراك مي گذارد ، بنابراين همه ما همانطور كه ايده ها را دور هم مي اندازيم به يك چيز نگاه مي كنيم."
Prithwiraj "Raj" Choudhury از دانشكده تجارت هاروارد ، كه كار از راه دور و روابط بين جغرافيا و بهره وري را مطالعه مي كند ، راه حل جالبي براي تقويت روابط دوستانه در بين كارگران دور دست يافت: مهماني هاي پيتزا. Choudhury discov هنگام تحقيق در مورد عادات كار از راه دور در دفتر ثبت اختراعات ايالات متحده - كه سياست قوي تر "كار از هر نقطه" را در 2011 اجرا كرد -

مدير داشت كه ناهارهاي هفتگي را از طريق ويدئو كنفرانس ميزباني مي كرد.
چودوري مي گويد: "او دستور مي داد كه همان پيتزا را در همان زمان تحويل دهند تا تيم آن تجربه پيوند را داشته باشد و هنوز هم مانند يك تيم باشد." "اين آينده كار است ، بنابراين ما نمي توانيم كارها را با روشهاي قديمي آشنا انجام دهيم ، بلكه بايد فرآيندهاي جديدي ايجاد كنيم."
علاوه بر اين ، ارتباط بهتر از راه دور مي تواند به حفظ رابطه شما با همكاران ، مديران و گزارشات مستقيم كمك كند. همچنين براي مديران مهم است كه كاركنان را تشويق كنند تا نظرات يا نگراني هاي خود را در مورد يك پروژه خاص به اشتراك بگذارند تا احساس نكنند كه به دليل اينكه در يك اتاق نيستند ، اخراج مي شوند.
به ياد داشته باشيد كه هركس متفاوت كار مي كندمديران بايد به خاطر داشته باشند كه هر كارمندي واقعاً نمي خواهد در خانه كار كند ، اين شيفتي است كه مي تواند براي برخي افراد استرس زا باشد. نگوين مي گويد ، با توجه به اينكه شركت ها به طور فزاينده اي دستور مي دهند كه بسياري از كاركنان در زمان شيوع ويروس كرونا بايد از خانه كار كنند ، مهم است كه آنها تا حد ممكن ارتباط برقرار كرده و به كاركنان در مبارزه با تغييرات كمك كنند.
او مي گويد: "اگر مديريت واقعاً افراد را مجبور كند در خانه بمانند ، اين يك لايه ديگر از استرس را ايجاد مي كند." "دادن اطلاعات بيشتر به كاركنان تا حد ممكن مي تواند بار ناشي از اختلال را كاهش دهد."

https://time.com/5801725/work-from-home-remote-tips/