آموزش كسب و كار اينترنتي | بهترين محصولات فروشگاه هاي اينترنتي

آنچه بايد در مورد كسب و كار اينترنتي بدانيد!

آنچه بايد در مورد تجارت اينترنتي بدانيد كه مي خواهيد راه اندازي كنيد كسب و كار اينترنتي راه اندازي كسب و كار اينترنتي بدون س questionال بهترين راه براي ايجاد يك فرصت تجاري خوب است. زيباترين چيز در مورد چنين مشاغلي اين است كه شما مي توانيد انتخاب كنيد كه چگونه مي خواهيد و در كجا مي خواهيد كار كنيد. از سوي ديگر ، سخت ترين قسمت ايجاد يك كسب و كار اينترنتي موفق ، شروع به كار است. من با يك سري پست هاي مربوط به مشاغل اينترنتي شروع مي كنم. از اين سري پست ها چه انتظاري مي توانيد داشته باشيد؟ در اينجا چيزي است كه در اينجا به آن پرداخته مي شود: اصول اوليه مشاغل اينترنتي امكان كسب درآمد از طريق اينترنت فناوري براي 

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

10 قانون طلايي براي طراحي لوگو ارزان

ادبيات زيادي در زمينه طراحي لوگو وجود دارد اما صادقانه مي گويم: "هيچ كس براي اين كار وقت نداشت." به همين دليل است كه ما يك خلاصه كوتاه و سريع از 10 قانون طلايي ارائه كرده ايم كه هنگام ايجاد لوگوي جديد بايد به آن توجه كنيد. بيا بريم!
1. بازگشت به اصول اوليه
همه چيز با چند س basicال اساسي شروع مي شود كه قبل از شروع بايد از خود بپرسيد. به كسب و كار جديد خود فكر كنيد و از خود بپرسيد: چرا اينجا هستيد؟ شما چه كار مي كنيد ، و چگونه آن را انجام مي دهيد؟ چه چيزي شما را متمايز مي كند؟ شما براي كي اينجا هستيد؟ براي چه چيزي بيشتر ارزش قائل هستيد؟ همه اين پاسخ ها اساس هويت نام تجاري شما هستند كه بايد با لوگوي جديد شما ارتباط برقرار شود.
2. آن را به ياد ماندني كنيد
مهمترين نكته در مورد لوگو اين است كه مشتريان يا مشتريان شما مي توانند آن را به راحتي به خاطر بسپارند. بنابراين بسياري از چيزها هر روز براي جلب توجه ما رقابت مي كنند ، سعي كنيد يك لوگوي به ياد ماندني ايجاد كنيد كه مشتريان شما آن را دوست داشته باشند. به خاطر داشته باشيد: اشكال ساده و رنگهاي برجسته تأثيرات ماندگاري ايجاد مي كنند و راحت تر به مغز افراد مي چسبند.
3. ساده باشيد
فروش يك لوگوي پيچيده دشوار است: همانطور كه قبلا گفته شد ممكن است مشتريان يا مشتريان شما آن را به راحتي به خاطر نياورند. يك لوگوي پيچيده و بسيار انتزاعي نيز مي تواند براي آنها آزاردهنده يا منحرف كننده باشد. مردم وقتي لوگو شما را مي بينند بايد مارك و تجارت شما را درك كنند. اين ممكن است شما را وسوسه كند كه جزئيات بيشتري را نيز اضافه كنيد اما مراقب باشيد: اين طرح شما را پيچيده تر مي كند و فضايي براي تفسير ايجاد مي كند. بنابراين ، دستيابي به سادگي هميشه آسان نيست ، اما هميشه ارزش امتحان كردن را دارد. فقط به سادگي شگفت انگيز لوگوي مشهور جهان Apple فكر كنيد.
4. به تصوير بزرگتر نگاه كنيد
اگر قصد داريد يك لوگو را انتخاب كنيد ، مطمئن شويد كه به طرح هاي ماكت و ايده هايي كه نشان مي دهد لوگوي شما در زندگي واقعي چگونه است نگاه كنيد. هر بار كه يك لوگو با Logoshuffle طراحي مي كنيد ، ماكت هايي مانند طرح كارت ويزيت يا نقاط تماس ديگر مارك را در اختيار شما قرار مي دهيم تا تصور اين كه لوگوي جديد شما چگونه نشان دهنده نام تجاري شما است براي شما آسان تر باشد.
5. باعث ماندگاري طولاني مدت آن شويد

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

هنگام سفارش طراحي لوگو به اين نكات توجه كنيد!

ما در مورد نوع طراحي لوگوي زيبا صحبت مي كنيم كه باعث مي شود طراحان آرزو كنند آن را ايجاد كرده باشند و مشتريان آرزو مي كنند كه يك لوگو مشابه آن داشته باشند. اين نوع طراحي لوگو ممكن است بسيار ساده به نظر برسد ، اما به احتمال زياد روزها به نمايندگي از يك آژانس تجاري واقعاً خلاق كار شده است. نحوه طراحي لوگو ، توسط استفان پيت ، مدير خلاق فابريك.
در Fabrik ، ما مي دانيم كه هر لوگوي به ياد ماندني با يك ايده عالي شروع مي شود - اين تنها يك قطعه از داستان پشت آن است. ما اين صفحه منبع را گردآوري كرده ايم تا به شما در درك عناصري كه آن لحظات "Eureka" را تحريك مي كنند ، كمك كنيد. از ايده هاي رد شده ، تا مفاهيم شكست خورده ، يادگيري نحوه طراحي لوگو بسيار بيشتر از چيزي است كه فكر مي كنيد.

در حقيقت ، ارائه ايده هاي استثنايي در طراحي لوگو ، حتي براي بهترين آژانس طراحي لوگو در لندن ، به ندرت يك فرايند روان است. شايد الگوي استانداردي براي ايجاد يك لوگوي عالي وجود نداشته باشد ، اما يك فرايند بسيار توسعه يافته و بسيار انعطاف پذير مي تواند به شما در يافتن الهام خود كمك كند. در اينجا 12 مهمترين گام ما در مورد "نحوه طراحي لوگو" ، مستقيماً از فرايندهايي كه ما به عنوان يك آژانس طراحي لوگو با تجربه و موفق در لندن استفاده مي كنيم ، گرفته شده است.
نحوه طراحي لوگو مرحله 1: با يك استراتژي شروع كنيدهرم نشان مي دهد كه جنريكو در پشت نام آنها يعني ذات ، ارزش ها و شخصيت آنها قرار دارد.سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.هرم نشان مي دهد كه جنريكو در پشت نام آنها يعني ذات ، ارزش ها و شخصيت آنها قرار دارد.سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.
سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.
استراتژي برند يك ايده مركزي و نقشه اي را ارائه مي دهد كه بر اساس آن علامت هاي بزرگ لوگو ساخته شده است. اينها اغلب به عنوان همكاري بين مشتري ، استراتژيست و طراح ايجاد مي شوند.
استراتژي هاي نام تجاري نقشه اي را ارائه مي دهد كه بر اساس آن مي توان لوگوهاي باورنكردني ساخت. معمولاً يك استراتژي شامل همكاري بين مشتريان ، طراحان و ديگر شركاي اصلي شركت مي شود. استراتژي ها بسيار مهم هستند زيرا جهت را ارائه مي دهند. بدون تفكر صحيح از قبل و يك خلاصه جامع ، شما هميشه پشت پا خواهيد بود.
اين كه آيا ايده هاي طراحي لوگوي شما با يك طرح ساده طراحي يك صفحه اي شروع مي شود يا يك استراتژي تجاري بسيار پيچيده (و گران) ، شما به يك هدف مشخص نياز داريد. بدون چارچوبي قوي كه بر اساس آن مي توانيد نام تجاري خود را بسازيد ، متوجه خواهيد شد كه طرح هاي لوگوي شما به سادگي در برابر زمان مقاومت نمي كند. در حقيقت ، بدون معيارهاي توافق شده براي قضاوت در مورد تصميمات شما ، همه چيز ممكن است به اين نتيجه برسد كه شخصي به طور تصادفي به يك طرح اشاره مي كند و مي گويد ... "من مطمئن نيستم چرا ، اما آن را دوست دارم."
اگر مي توانيد گزارش استراتژي نام تجاري خود را قبل از شروع طراحي لوگو در دست بگيريد ، اين شروع خوبي است. با هر شانس ، اين مي تواند بينشي از نوع سازماني كه با آن كار مي كنيد ، رقابت ، موقعيت ، ماموريت و ارزش هاي آن ارائه دهد. اگر چنين سندي وجود ندارد ، بايد خودتان كارهاي قانوني انجام دهيد. با مشتري خود صحبت كنيد (و ترجيحاً بيشتر از ديدگاه يك نفر) در مورد اينكه چه كسي هستند ، چه شخصيتي دارند ، چگونه خود را مي بينند و چگونه دوست دارند مشتريانشان آنها را ببينند.
با يا بدون سند استراتژي نام تجاري ، ضروري است كه با خلاصه خلاقانه روشن شروع كنيد. اين بدان معناست كه از چندين يادداشت كه در اولين تماس تلفني يا ملاقات خود يادداشت شده ايد فراتر برويد. مشخص كنيد كه چه چيزي اين تجارت را متفاوت مي كند و چگونه مي خواهيد آن را در بازار قرار دهيد. افكار خود را بنويسيد و از مشتري خود بخواهيد برنامه خود را امضا كند تا همه بدانند كجا هستند و چه انتظاري دارند. به ياد داشته باشيد ، هدف اين است كه ما را با طراحي لوگو با كيفيت بالا به پايان برسانيد.

نحوه طراحي لوگو مرحله 2: معني خود را بيابيدنمودار عنكبوتي كه نشان مي دهد لوگوي جنريكو چه ويژگيهايي را نشان مي دهد.
ايجاد لوگو مستلزم بصيرت و شهود است. در حالي كه بينش را مي توان از طريق جمع آوري و تفسير اطلاعات به دست آورد ، شهود بيشتر با تجربه و احساس روده هماهنگ است.
هر آژانس طراحي لوگو به شما مي گويد كه ايجاد يك لوگو نياز به بصيرت و شهود دارد. در حالي كه بينش به سادگي مي تواند موضوع جمع آوري اطلاعات باشد ، شهود چيزي است كه شما بيشتر ايده هاي طراحي لوگو را ايجاد مي كنيد. با نگاهي به موفق ترين مارك هاي جهان شروع كنيد. شما بايد بتوانيد از لوگوهاي آنها معني بگيريد - چيزي كه پيام يا ايده مارك آنها را بيان مي كند يا شخصيت آنها را نشان مي دهد.
لوگو چيزي فراتر از يك تأثير است ، چيزي است كه آنچه را كه يك كسب و كار به آن اعتقاد دارد ، نشان مي دهد ، و اگر بتوانيد اين مفهوم "معني" را به ايده هاي طراحي لوگو خود ارائه دهيد ، شروع به پرواز خواهيد كرد. بهترين راه براي رسيدن به معنا اين است كه با تفكر خلاقانه سازماندهي شده شروع كنيد.
با استخراج مفاهيم ، ايده ها و كلمات كليدي از مختصر و دسته بندي آنها در موضوعات اصلي شروع كنيد. كليشه ها ، نمادها ، نمادها و زبان بصري تثبيت شده براي هر موضوع را ترسيم كنيد. به دنبال كراس اوورها ، زمينه توسعه باشيد

r پتانسيل ايجاد چيزي متمايز در ايده هاي طراحي لوگو شما را دارد. به سادگي طراحي نكنيد - مفهوم سازي و طراحي كنيد.
به عنوان مثال ، بياييد يك لوگو براي يك شركت داستاني به نام "Generico" تصور كنيم. ما مي دانيم كه جنريكو يك تجارت آينده نگر است كه پر از افراد فوق العاده باهوش است كه مي دانند چگونه ايده هاي متداول را به چالش بكشند. اين شركت در حال ايجاد نرم افزارهاي لجستيكي قدرتمند است و مشكلات پيچيده را ساده مي كند. متأسفانه جنريكو مدت زيادي در سايه زندگي كرده است. اين شركت تصميم گرفته است كه بايد سرمايه گذاري كند ، محصول خود را به بازار برساند و به يك حيوان تجاري تجاري تبديل شود.

در اينجا ، شما به جاي طراحي مجدد يك موجوديت ، از ابتدا يك مارك تجاري ايجاد مي كنيد. اين بدان معناست كه شما فرصت كاملي براي خلاقيت در طراحي خود داريد. با توجه به اطلاعاتي كه در اختيار داريد ، چگونه مي توانيد جنريكو را بدرخشيد؟
نحوه طراحي لوگو مرحله 3: "نوع" لوگو مناسب را انتخاب كنيدنمونه اي از نمادهاي انتزاعي كه توسط Generico و مارك هاي شناخته شده استفاده مي شود.نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.نمونه حروف استفاده شده توسط جنريكو و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از علائم تصويري مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از آرم هاي مورد استفاده جنريكو و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از نمادهاي انتزاعي كه توسط Generico و مارك هاي شناخته شده استفاده مي شود.نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.
نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.
لوگو در همه اشكال و اندازه ها وجود دارد. از علامت كلمات گرفته تا علامت هاي مبتني بر تصوير ، هيچ قانون سخت و سريع در مورد اينكه كدام روش بهتر كار مي كند وجود ندارد. آزمايش كنيد ، اما مطمئن باشيد كه ايده ها مختصر مختصر هستند.
لوگو يك برند نيست كلمه لوگو مخفف logotype است-طراح گرافيك براي كلمه اي با حروف سفارشي صحبت مي كند. مي توانيد ببينيد چرا اصطلاح "لوگو" بسيار محبوب شد - بسيار جذاب است. اما آنچه مردم معمولاً هنگام صحبت درباره يك لوگو به آن اشاره مي كنند يك كلمه نيست - بلكه نشان ، نماد ، مونوگرام ، حروف اول يا هر نوع دستگاه گرافيكي است كه براي نشان دادن يك شركت ، محصول يا خدمات استفاده مي شود.
لوگو يا علامت تجاري پرچم در مقابل هر سازماني است. درست مانند مردم ، لوگوها در اشكال ، اندازه ها و انواع مختلف وجود دارند.
لوگو مي تواند به سادگي يك علامت كلمه يا پيچيده مانند يك تصوير باشد. هيچ قانون سخت و سريع در مورد اينكه كدام روش بهتر كار مي كند وجود ندارد. ايده هاي طراحي لوگوي خود را آزمايش كنيد ، اما مطمئن شويد كه هر چه توليد مي كنيد با خلاصه متناسب باشد.
پي بردن به نحوه طراحي لوگو به معناي محدود نكردن تفكر شما به يك رويكرد خاص است. چرا ماجراجو نباشيد و ايده هاي مختلف طراحي لوگو را امتحان كنيد؟ فرمت هاي جديد را آزمايش كنيد و بدانيد كه چه چيزي مناسب است. چه كارهايي؟ چه چيزي نيست؟ آيا ايده شما از اين طريق بهتر عمل مي كند يا از اين طريق؟
سعي كنيد براي همه دسته هاي زير ايده اي ارائه دهيد ، حتي اگر در مورد اينكه مشتري شما به دنبال چه چيزي است فكر كنيد. هميشه اين فرصت وجود دارد كه برخي تركيب ها و كراس اوورها را بين دسته ها نيز بررسي كنيد. به ياد داشته باشيد ، مشتريان مي توانند غيرقابل پيش بيني باشند ، بنابراين آب را آزمايش كنيد.

كلمات كليدي: آيا مي توانيد شخصيت برند را از طريق ابزارهاي تايپوگرافي كاملاً منتقل كنيد؟ به FedEx ، Braun ، Tate و Google فكر كنيد.حروف: آيا طراحي لوگوي شما مي تواند به اندازه حروف اوليه شركت ساده باشد؟ به IBM ، Unilever و Airbnb فكر كنيد.نشان ها: آيا شكل يا وسيله اي براي نگه داري وجود دارد كه نام شركت به طور جدايي ناپذيري با آن ارتباط دارد؟ به برادران وارنر ، استارباكس ، هارلي ديويدسون و لويس فكر كنيد.علائم تصويري: آيا مي توانيد تصويري را كه بلافاصله قابل تشخيص است ساده كنيد؟ به توييتر ، شل و اپل فكر كنيد.نمادهاي انتزاعي: آيا مي توانيد نمادي را كه نشان دهنده نام تجاري است اختراع كنيد؟ به پپسي ، نايك و آئودي فكر كنيد.نحوه طراحي لوگو مرحله 4: به تصوير بزرگتر نگاه كنيدنمايش بصري انواع معماري مارك هاي مختلف.
آشنايي با ساختار و معماري برند يك شركت ، اطمينان حاصل مي كند كه طرح هاي لوگو از آينده مطمئن هستند و به مجموعه خدمات ، محصولات و ارتباطات مشتريان هماهنگي مي بخشد.
بهترين ايده هاي طراحي لوگو زماني به وجود مي آيد كه با ساختار شركت و معماري برند آشنا شويد. درك قوي از شغلي كه براي مفاهيم خود طراحي مي كنيد و در آينده براي نمونه كارهاي مشتري سازگاري ايجاد مي كنيد.
قبل از اينكه خلاقيت خود را بر روي ايده هاي طراحي لوگو خود باز كنيد ، به اين فكر كنيد كه لوگو در تصوير بزرگتر كجا قرار مي گيرد. ساختار شركتي كه با آن كار مي كنيد را درك كنيد. چارچوب اساسي سازمان چيست؟
آيا داراي مارك هاي فرعي ، يا خدمات و محصولات متفاوتي است كه با هم تناسب دارد؟ آيا يك مارك اصلي يا چندين مارك مختلف وجود دارد؟ آيا پيشنهادات مختلف بايد احساس كنند كه بخشي از يك خانواده هستند؟ يا اقوام دور؟
معماري برند ، همانطور كه شناخته شده است ، ممكن است هيجان انگيزترين جنبه طراحي لوگو به نظر نرسد ، اما مقابله با آن در حال حاضر مي تواند خطوط قرمز شما را كاهش دهد. اگرچه اطلاعات مربوط به ساختار كسب و كار ، همراه با سياست داخلي مرتبط ، بايد به عنوان بخشي از كار اصلي استراتژي شما در نظر گرفته شود - اين وظيفه شما به عنوان طراح يا آژانس طراحي لوگو است كه از لحاظ بصري به مسائل اهميت دهيد.
قبل از اينكه به Mac خود برويد ، ايده هاي خود را در مورد چارچوب نام تجاري طرح كنيد. اين

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

قيمت طراحي لوگو توسط طراحان حرفه اي چقدر است؟

بسته بندي - 250 دلار - 320 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهطراحي بسته بندي به طراح خاصي نياز دارد كه با فرايندهاي چاپ و ساخت آشنا باشد.
طراحي تي شرت-250 دلار-350 دلار متوسط ​​قيمت طراحي لوگو گزارش شدهدر اين مورد ، طراحي تي شرت ، ايجاد تصاوير براي چاپ روي تي شرت ها را پوشش مي دهد و همچنين ممكن است شامل فرآيند چاپ خود باشد.
كارت ويزيت يا لوازم التحرير - 150 دلار - 900 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهدر اين مورد ، كارت هاي ويزيت و طراحي لوازم التحرير ممكن است شامل طراحي كارت و ضمانت لوازم التحرير و همچنين چاپ يا ساخت وثيقه مذكور باشد.


كارت ويزيت كرم رنگ با يك شاخه نقره اي روستايي در وسط. اين شاخه حروف بزرگ و نقره اي A & B را در گوشه هاي مقابل تقسيم مي كند.كارت ويزيت ساده و در عين حال قدرتمند. | منبع: Telling Designs
امضا - 250 دلار - 500 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهامضاء شامل طراحي ، ايجاد و نصب تابلوهاي راهنمايي براي مغازه ها ، مشاغل و نماي اصلي مي باشد.
جلد كتاب يا CD/DVD - 250 دلار - 350 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهكتاب ها و جلد رسانه ها اغلب براي تكميل بسته به تركيبي از دستكاري تصوير و تايپوگرافي نياز دارند.
گرافيك وب سايت - 30 دلار - 5000 دلار متوسط ​​هزينه گزارش شدهگرافيك وب سايت نماينده هرگونه وثيقه ديجيتالي است كه به صورت تجاري يا خصوصي بصورت آنلاين استفاده مي شود.
تصوير سياه و سفيد يك ميز سفيد با دو سرخس در هر انتهاي آن و دستگاه هاي الكترونيكي با طراحي وب سايت بر روي صفحه نمايش را نشان مي دهد.تفاوت در طراحي وب سايت در چندين دستگاه الكترونيكي. | منبع: CBO.me
ساير عوامل موثر بر هزينه هاي طراحي گرافيكتخصصطراحان گرافيك در همه اشكال و اندازه ها وجود دارند. برخي در برندسازي و هويت شركت ها تخصص دارند در حالي كه ديگران ترجيح مي دهند بسته بندي يا وثيقه ايجاد كنند. اينكه طراح تخصصي داشته باشد يا خير ، بر هزينه شغل شما تأثير مي گذارد. طراحان متخصص تر نرخ بالاتري خواهند داشت. اين به اين دليل است كه تخصص آنها شامل مطالعات زيادي از طرف آنها خواهد بود. اگر به عنوان مثال مي دانيد كه مي خواهيد يك آرم براي تجارت شما ايجاد شود ، ممكن است با استخدام طراح متخصص در مارك تجاري و هويت بهتر به شما خدمات ارائه شود تا اطمينان حاصل شود كه محصول نهايي با كسب و كاري كه لوگو نمايندگي مي كند مطابقت دارد.
تجربهيك طراح با مجموعه اي كوچك و تجربه كمتر ممكن است قيمت پايين تري را ارائه دهد. در اين مثال ، آنها مشتاق هستند تا مجموعه حرفه اي خود را بسازند. آنها نه تنها ارزان تر هستند ، بلكه ممكن است ايده هاي تازه تري را نيز روي ميز بياورند. گفته مي شود ، آنها همچنين ممكن است زمان بيشتري را براي تحويل كار انجام دهند يا مجبور شوند به طور گسترده با شما كار كنند تا بتوانند طرح مورد نظر خود را كاملاً درك كنند. طراحان باتجربه تر هزينه بيشتري دريافت مي كنند. در اين مثال ، شما هزينه بيشتري براي قابليت اطمينان و درك آنچه از نقطه نظر طراحي كار مي كند ، پرداخت مي كنيد. طراحان باتجربه اغلب در ابتدا وقت مي گذارند تا قبل از شروع كار ، مطمئن شوند كه خلاصه آنها تا حد امكان كامل و دقيق است. با اين كار ، شما و آنها را در دراز مدت زمان و نااميدي زيادي را نجات خواهيد داد.
شهرت، آبرومشابه خريد يك ماشين لوكس يا لباس هاي طراح ، استخدام يك طراح گرافيك از يك شركت معتبر يا شركتي كه شهرت بالايي در زمينه آنها دارد ، هزينه بيشتري را متحمل مي شود. اين شهرت معمولاً متناسب با تجربه طراح است. در حالي كه ممكن است به نظر برسد كه شما براي نام تجاري آنها پول پرداخت مي كنيد ، به ياد داشته باشيد كه اين سطح از اعتبار معمولاً با كيفيت و كارايي برابر است.
نرخ ساعتي در مقابل هزينه ثابتنحوه انتخاب طراح براي شارژ را مي توان به دو گزينه تقسيم كرد. طراحاني كه هزينه ساعتي دريافت مي كنند بايد برآوردي از زمان لازم براي تكميل كار در نقل قول اوليه خود ارائه دهند. با اين حال ، بسته به سطح جزئياتي كه در مختصر خود ارائه مي دهيد و اينكه آيا تغييرات مهمي بايد در كار در مراحل بازنگري پروژه ايجاد شود يا نه ، ممكن است زمان تغيير كند. طراحاني كه هزينه معيني را براي يك كار دريافت مي كنند ، معمولاً يك قرارداد مفصل با تفكيك هزينه ها و زمان صرف شده ارائه مي دهند. اين مهم است كه در اين قرارداد اوليه بررسي شود كه آيا آنها محدوديتي در تعداد اصلاحات اعمال مي كنند يا خير. هرگونه اصلاح اضافي معمولاً هزينه بيشتري را متحمل مي شود.
طراحاني كه هزينه معيني را براي يك كار دريافت مي كنند ، معمولاً يك قرارداد مفصل با تفكيك هزينه ها و زمان صرف شده ارائه مي دهند. اين مهم است كه در اين قرارداد اوليه بررسي شود كه آيا آنها محدوديتي در تعداد اصلاحات اعمال مي كنند يا خير. هرگونه اصلاح اضافي معمولاً هزينه بيشتري را متحمل مي شود. بنابراين ، بسيار مهم است كه قبل از تعهد به استخدام يك طراح ، يك خلاصه دقيق و دقيق در اختيار داشته باشيد.
دوره زمانيطراحاني كه تا مهلت محدود كار مي كنند ، بيشتر از كساني كه زمان سخاوتمندانه تري براي تحويل كار دارند ، هزينه دريافت مي كنند. اين به اين دليل است كه با زمان p كار مي كنيم

منبع

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

10 نكته سريع و كاربردي براي بهبود SEO + مشاوره سئو

تجربه هاي چشمگير ، و كاربران از برندهاي كوچكتر مشاوره سئو رايان طرح نيز انتظار چنين چيزي را خواهند داشت.

18. در وب سايت تلفن همراه خود از Breadcrumbs استفاده كنيدشما مي خواهيد يك مسير مقصد تميز نشان دهيد زيرا ممكن است به افزايش ميزان كليك شما در تلفن همراه كمك كند.
نكات فني SEO19. به HTTPS برويدهنگام انتقال سايت خود از HTTP به HTTPS ، هيچ تغيير ديگري در وب سايت خود ايجاد نكنيد. گوگل تصور مي كند كه شما فقط پروتكل ها را تغيير مي دهيد و ممكن است براي تشخيص تغييرات اضافي مشكل داشته باشيد.


20. برچسب هاي Canonical Don't Save Crawl Budgetموتورهاي جستجو همچنين بايد موارد تكراري را بكشند تا مشخص شود كه آنها در واقع تكراري هستند.
تبليغاتبه خواندن ادامه دهيد21. سرعت سايت را براي 2-3 ثانيه براي كاربران حفظ كنيدبا استفاده از گزارش Core Web Vitals خود ، با توسعه دهنده خود همكاري نزديك داشته باشيد تا نشان دهيد مشكلات سرعت صفحه در كجا نهفته است.
22. اخبار + برت = داستانهاي برتر چرخ فلكبراي ناشران خبري ، Google BERT يك چرخ فلك خبري برتر اضافه كرد.
بهترين راه براي نمايش در اين نتايج ، انتشار محتواي خبري مشروع ، داشتن صفحات AMP و ارسال سايت شما به Google News است.

تجربه هاي چشمگير ، و كاربران از برندهاي كوچكتر نيز انتظار چنين چيزي را خواهند داشت.
18. در وب سايت تلفن همراه خود از Breadcrumbs استفاده كنيدشما مي خواهيد يك مسير مقصد تميز نشان دهيد زيرا ممكن است به افزايش ميزان كليك شما در تلفن همراه كمك كند.
نكات فني SEO19. به HTTPS برويدهنگام انتقال سايت خود از HTTP به HTTPS ، هيچ تغيير ديگري در وب سايت خود ايجاد نكنيد. گوگل تصور مي كند كه شما فقط پروتكل ها را تغيير مي دهيد و ممكن است براي تشخيص تغييرات اضافي مشكل داشته باشيد.
20. برچسب هاي Canonical Don't Save Crawl Budgetموتورهاي جستجو همچنين بايد موارد تكراري را بكشند تا مشخص شود كه آنها در واقع تكراري هستند.
تبليغاتبه خواندن ادامه دهيد21. سرعت سايت را براي 2-3 ثانيه براي كاربران حفظ كنيدبا استفاده از گزارش Core Web Vitals خود ، با توسعه دهنده خود همكاري نزديك داشته باشيد تا نشان دهيد مشكلات سرعت صفحه در كجا نهفته است.
22. اخبار + برت = داستانهاي برتر چرخ فلكبراي ناشران خبري ، Google BERT يك چرخ فلك خبري برتر اضافه كرد.
بهترين راه براي نمايش در اين نتايج ، انتشار محتواي خبري مشروع ، داشتن صفحات AMP و ارسال سايت شما به Google News است.

منبع

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

5 نكته براي داشتن مولد و سلامت رواني در حين كار در منزل

با شيوع ويروس كرونا جديد از سفرهاي بين المللي گرفته تا كار در منزل ضدعفوني كننده دست ، كاهش COVID-19 در ايالات متحده به يك نگراني فزاينده تبديل شده است. به همين دليل است كه بسياري از شركت ها به كارمندان خود توصيه مي كنند تا آنجا كه ممكن است از راه دور كار كنند تا زماني كه ويروس كند نشود.


بسياري از مردم خيال پردازي مي كنند كه از راحتي در خانه خود كار مي كنند ، و رفت و آمد خود را به نفع خواب بيشتر ، خانواده يا زمان ورزش انجام مي دهند. اما كار از راه دور يك شمشير دو لبه است-مطمئناً شما بايد در خانه بمانيد ، اما تمركز بر كار واقعاً دشوارتر است. چه يك تكه لباسشويي كه به طور ناگهاني جذاب تر از ليست كارهاي رئيس شماست ، چه سه ساعت پرخوري سريع از آن برنامه Netflix كه مشتاق تماشاي آن بوده ايد ، ماندن در خانه مي تواند كمي تلاش بيشتري بطلبد. . به علاوه ، انزوا مي تواند به سرعت براي افرادي كه به معاشرت در محل كار عادت كرده اند ، مضر باشد. و البته برخي ترجيح مي دهند در دفتر بمانند.
بنابراين ، اولين نكته اول: احتمالاً بايد مستقيم بنشينيد ، صبحانه بخوريد و شلوار بپوشيد. چگونه مي توانيد هنگام كار از راه دور بر شغل و سلامت رواني متمركز بمانيد؟ در اينجا چهار نكته از جانبازان كار از خانه و متخصصان محل كار آورده شده است.
با كليك روي اينجا ، با خبرنامه روزانه كروناويروس ما به روز باشيد.
موقعيت مكاني ، موقعيت مكاني ، موقعيت مكانيسعي كنيد يك محل اختصاصي و راحت براي كار پيدا كنيد كه بتوانيد با شغل خود در ارتباط باشيد و وقتي بي كار هستيد آن را ترك كنيد - اين بدان معناست كه از كاناپه بلند شويد و قطعاً از رختخواب خارج شويد.
Matt Haughey ، كارگر راه دور ، خالق وبلاگ طولاني مدت MetaFilter و نويسنده Slack ، مي گويد: "قطعاً به شما كمك مي كند. "من 20 سال پيش اين كار را روي ميز نشسته در وسط اتاق نشيمنم در يك آپارتمان كوچك سانفرانسيسكو شروع كردم و ماندن در كار و قطع نشدن آن برايم دردآور بود."
از آن زمان ، هاوهي يك دفتر خانگي اختصاصي راه اندازي كرده است كه در آن مي تواند در را ببندد و حواس او را پرت كند. او همچنين براي استفاده از واي فاي رايگان خود به كتابخانه هاي محلي رفته است-اما با توجه به اينكه توصيه هاي امروزه كار از خانه براي جلوگيري از شيوع كوويد -19 است ، رفتن به مكان عمومي به احتمال زياد مضر است.
يه دوست پيدا كنممكن است براي شما راحت تر باشد كه بدون صحبت هاي همكاران خود دائماً در گوش شما وزوز بخورد. اما تعاملات اجتماعي - حتي با همكاران - مي تواند احساس انزوا و تنهايي را كاهش دهد. دكتر Thuy-vy Nguyen از دانشگاه دورهام ، كه آثار تنهايي را مطالعه مي كند ، معتقد است كه آثار رواني كار از راه دور براي مدت طولاني غالباً ناديده گرفته مي شود يا ناديده گرفته مي شود ، عليرغم اينكه يك عامل اساسي در بهزيستي ذهني ما و پيوند تيمي است.
او مي گويد: "ما به تعامل اجتماعي عادت كرده ايم." "اين همكاري و نزديكي را تسهيل مي كند."
نگوين براي كمك به پر كردن شكاف معاشرت در حين كار از راه دور ، توصيه مي كند يك همكار پيدا كنيد كه بتوانيد در صورت احساس نياز به چت با كسي با او تماس بگيريد. از طرف ديگر ، با دوستي كه در جاي ديگري كار مي كند و تجربه مشابهي را تجربه مي كند ، رفيق شويد. انجام يك تماس ويديويي اجتماعي به جاي Slack يا پيامك نيز ايده بدي نيست.
برنامه داشته باشيدنگوين همچنين توصيه مي كند كه هنگام كار به تنهايي ، بايد برنامه روزانه منظم تري از معمول داشته باشيد.
او مي گويد: "معمولاً زمان ما و ساختار روز ما تحت تأثير افراد ديگر است." "شما روز خود را بدون داشتن ساختارهاي معمولي كه معمولاً داريد ، تجربه خواهيد كرد. ممكن است مردم براي مقابله با آن مشكل داشته باشند. بنابراين يكي از مواردي كه ما در تلاش براي درك تنهايي يافتيم اين است كه زمان صرف تنهايي اگر داراي ساختار باشد بهتر است. "
از نظر هوخي ، برنامه او شامل استراحت هاي متعدد در طول روز است ، يا براي بازي با سگ خود يا پياده روي طولاني در محله و گرفتن نامه روز.
به نحوه برقراري ارتباط فكر كنيدهاوهي مي گويد فراتر از ايميل و استفاده از ساير ابزارهاي ديجيتالي كه مي توانند تجربه شخصي دفتر را بهتر تكرار كرده و ارتباطات واضحي را ارائه دهند ، بسيار مهم است.
او مي گويد: "البته احساس انزوا وجود خواهد داشت و اين بستگي به اين دارد كه تيم شما چقدر خوب ارتباط برقرار كند يا چقدر مايل است ارتباط خود را با استفاده از ابزارهاي ديگر به غير از مكالمات حضوري تقويت كند." او با تيم خود با استفاده از برنامه هاي چت مانند Slack و خدمات ويدئو كنفرانس مانند Zoom ارتباط برقرار مي كند. او مي افزايد: "اشتراك گذاري صفحه يكي ديگر از جنبه هاي كشنده براي قرار دادن افراد در يك صفحه است." "اگر در جلسه اي هستم تا بازخورد بدهم ، به احتمال زياد ميزبان صفحه نمايش خود را نيز به اشتراك مي گذارد ، بنابراين همه ما همانطور كه ايده ها را دور هم مي اندازيم به يك چيز نگاه مي كنيم."
Prithwiraj "Raj" Choudhury از دانشكده تجارت هاروارد ، كه كار از راه دور و روابط بين جغرافيا و بهره وري را مطالعه مي كند ، راه حل جالبي براي تقويت روابط دوستانه در بين كارگران دور دست يافت: مهماني هاي پيتزا. Choudhury discov هنگام تحقيق در مورد عادات كار از راه دور در دفتر ثبت اختراعات ايالات متحده - كه سياست قوي تر "كار از هر نقطه" را در 2011 اجرا كرد -

مدير داشت كه ناهارهاي هفتگي را از طريق ويدئو كنفرانس ميزباني مي كرد.
چودوري مي گويد: "او دستور مي داد كه همان پيتزا را در همان زمان تحويل دهند تا تيم آن تجربه پيوند را داشته باشد و هنوز هم مانند يك تيم باشد." "اين آينده كار است ، بنابراين ما نمي توانيم كارها را با روشهاي قديمي آشنا انجام دهيم ، بلكه بايد فرآيندهاي جديدي ايجاد كنيم."
علاوه بر اين ، ارتباط بهتر از راه دور مي تواند به حفظ رابطه شما با همكاران ، مديران و گزارشات مستقيم كمك كند. همچنين براي مديران مهم است كه كاركنان را تشويق كنند تا نظرات يا نگراني هاي خود را در مورد يك پروژه خاص به اشتراك بگذارند تا احساس نكنند كه به دليل اينكه در يك اتاق نيستند ، اخراج مي شوند.
به ياد داشته باشيد كه هركس متفاوت كار مي كندمديران بايد به خاطر داشته باشند كه هر كارمندي واقعاً نمي خواهد در خانه كار كند ، اين شيفتي است كه مي تواند براي برخي افراد استرس زا باشد. نگوين مي گويد ، با توجه به اينكه شركت ها به طور فزاينده اي دستور مي دهند كه بسياري از كاركنان در زمان شيوع ويروس كرونا بايد از خانه كار كنند ، مهم است كه آنها تا حد ممكن ارتباط برقرار كرده و به كاركنان در مبارزه با تغييرات كمك كنند.
او مي گويد: "اگر مديريت واقعاً افراد را مجبور كند در خانه بمانند ، اين يك لايه ديگر از استرس را ايجاد مي كند." "دادن اطلاعات بيشتر به كاركنان تا حد ممكن مي تواند بار ناشي از اختلال را كاهش دهد."

https://time.com/5801725/work-from-home-remote-tips/

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

نكات بسيار مهم در طراحي لوگو

"اگر من مجبور شدم تنها نكته مهم در طراحي آرم را ارائه دهم ، جلوگيري سفارش طراحي لوگو از حروف چاپي رايج است.


اگرچه اين ممكن است براي اكثر طراحان واضح باشد ، اما براي بسياري از شركت ها و سازمان ها اين امر آشكار نيست. تايپوگرافي منحصر به فرد در طراحي لوگو يك روش بسيار ساده براي حرفه اي به نظر رسيدن است. "
- اريك پيتزر ، طراح گرافيك ، بازاريابي و روابط عمومي Illumine8
9. چشم را راحت كنيد."طراحي عالي آرم در مورد سادگي است. بايد به يادماندني باشد و هنوز هم براي چشم آسان باشد. اين بايد در يك تصوير به بيننده بگويد كه شركت ، تجارت يا خدمات شما در مورد چه چيزي است. "
- گابي سالازار و الكس رومان ، صاحبان شركت Menta Picante
terra sol با نام تجاري menta picante
10. سادگي را بر همه موارد اولويت دهيد."طراح پشت آيكون پرنده معروف توييتر يك بار قانون اصلي خود را براي طراحي آرم به من گفت:" فقط يك ترفند بزن. "من اين روش متمركز را دوست دارم ، زيرا شما را مجبور مي كند سادگي را اولويت بندي كنيد و بيش از حد طراحي نكنيد.
برخي از باهوش ترين مشاغل اين روزها مشاغل با ساده ترين راه حل براي حل يك مشكل هستند و اين فلسفه به برندسازي نيز مي انجامد. "
- ليف آبراهام ، مدير عامل و بنيانگذار ، و شركت
11. آرم خود را مقياس پذير كنيد."آرم شما بايد از طريق سبك ، مفهوم و انتخاب رنگ ، با شخصيت ، ارزش ها و لحن مارك تجاري شما ارتباط برقرار كند. با اين حساب ، چيزي كه اغلب ناديده گرفته مي شود اين است كه چگونه مقياس بندي مي شود.
اطمينان حاصل كنيد كه آرم شما بردار با بالاترين كيفيت وضوح است و مي تواند مقياس بندي كند و به راحتي قابل شناسايي و به ياد ماندني باشد. "
- كريستين ليو ، بنيانگذار CL Designs
12. اصيل باشيد."آرم شما بايد بتواند ارزش هاي شركت ، محصول يا خدمات شما را منعكس كند. شما مارك هستيد ، منبع اصالت هستيد و وظيفه آرم اين است كه وسيله اي براي ارائه آن كيفيت به عموم مردم باشد.
آرم چيزي نيست كه باعث ايجاد اين شركت شود. از بسياري جهات ، اين شركت آرم را مي سازد. آرم نايك چيزي نيست جز يك علامت چك ، مگر اينكه به كيفيت ، داستان ها و بازاريابي شركت نايك مرتبط باشد. "
- ديويد لنگتون ، رئيس جمهور ، گروه خلاق لانگتون ، آموزشي ويبوليتين
13. با رنگ برجسته باشيد."اولا ، ضروري است كه بدانيد رقباي شما چه كساني هستند. به اين ترتيب مي توانيد اندازه گيري كنيد كه چه رنگ ها و حروف تايپي در حال حاضر استفاده مي شوند.
رنگ يكي از قابل شناسايي ترين م componentsلفه هاي يك هويت بصري است ، بنابراين اگر هيچ رقيبي از رنگ خاصي كه مربوط به نام تجاري شما باشد استفاده نمي كند ، اين رنگي است كه مي توانيد به عنوان يك تجارت خود داشته باشيد و بلافاصله به شما امكان مي دهد با كمترين ميزان از جمعيت متمايز شويد. تلاش.
آگاهي از نشان هاي رقبا همچنين به شما اطمينان مي دهد كه نوع حروف را انتخاب كنيد كه در بازار استفاده نمي شود. فقط مطمئن شويد كه فونت انتخابي ارتباط صحيحي با تجارت و نام تجاري شما دارد - به خاطر متفاوت بودن ، متفاوت نباشيد. "
- ايان پاژه ، بنيانگذار ، Logo Geek
نوزادان آكوا به عنوان مثال مارك geek
14. رقابت خود را تحليل كنيد."بزرگترين سوالي كه هنگام انتقاد از آرم از خودم مي پرسم اين است كه" رقابت چه مي كند؟ "بسياري از جزئيات ، تحقيقات و تلاش ها براي طراحي آرم انجام مي شود و تك تك رقباي شما (حداقل كساني كه مارك هاي معتبري دارند) قبلاً از بين رفته اند از طريق روند.
آيا فونت يا رنگ مشتركي وجود دارد؟ آيا همه سعي در ايجاد برداشت مشابه دارند و اگر چنين است ، چه چيزي است؟
مشاغل ده ها هزار دلار براي طراحي خود مي ريزند ، و در آخر هم با يك آرم كه نمايانگر خود يا صنعتشان نيستند.
از تصميمات رقبا به عنوان مجموعه اي از كنترل و تعادل براي كمك به شما در تصميم گيري بهتر استفاده كنيد (و احتمالاً بسته هاي نرم افزاري را در اين كار صرفه جويي مي كنيد). "
- كنت بورك ، مدير بازاريابي ، درخواست متن
15. آن را به ياد ماندني كنيد."با شروع رشد شركت ، نام تجاري شما به يكي از با ارزش ترين عناصر كسب و كار شما تبديل خواهد شد. شما بايد از ابتدا داستاني را بسازيد كه بتوانيد مقياس بندي كنيد و چند مشتري اول شما هنوز به خاطر بسپارند.
مطمئناً اجزاي بيشتري از يك آرم وجود دارد ، اما مهمترين نكته به ياد ماندني بودن آن است. اين همان چيزي است كه شما را به عنوان يك كسب و كار معرفي مي كند و باعث مي شود شما مرتبط باشيد
- آندرس تووار ، مدير ارشد بازرگاني ، بازارياب Noetic
16. آرم خود را پرچم خود قرار دهيد."اگر" همانطور كه پاول رند بي نظير گفت ، "طراحي سفير خاموش برند شما است" ، پس آرم شما پرچمي است كه آنها به اهتزاز در مي آورند.
يك آرم عالي توانايي برقراري ارتباط با برند منحصر به فرد شما را دارد ، شما را از رقابت جدا مي كند و قبيله خود را جمع مي كند. "
- دامين استرلينگ ، طراح ارشد ، BLVR
BLVR نمونه مارك تجاري مجمع عمومي
 
شروع به طراحي آرم خود كنيد!اميدواريم اين نكات در زمينه طراحي آرم به شما در روند برند سازي كمك كرده باشد. راهنماي كامل ما را در مورد نحوه طراحي آرم بررسي كنيد تا بتوانيد لوگويي ايجاد كنيد كه به آن افتخار كنيد.

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

طراحي استوري اينستاگرام با 8 نرم افزار 2021

از زماني كه Unfold وارد بازار شد ، مورد علاقه بسياري قرار گرفته است. تا آنجا كه الگوهاي استوري اينستاگرام وجود دارد ، هر كاري را كه مي خواهيد انجام مي دهد. طرح بندي تميز ، فونت هاي قابل تنظيم ، و براي مارك هاي حداقلي مناسب است. Unfold كه خود «جعبه ابزاري براي داستان نويسان» است ، طراحي استوري اينستاگرام كاملاً متناسب با كاربر است. رايان طرح گزينه هاي آسان عكس و فيلم ، الگوهاي داراي چندين نقطه افت و پيشنهادات قرار دادن متن. آنها حتي براي رويدادهاي بزرگ ، مانند Pride Month ، قالب هاي ويژه انتشار دارند.


نمونه اي از رابط برنامه Unfold.هزينه: حساب رايگان هر آنچه را كه نياز داريد در اختيار شما قرار مي دهد ، اما اگر مي خواهيد الگوهاي سفارشي خريداري كنيد ، قيمت آنها از 1.49 دلار شروع مي شود
7. بيش ازآيا شما از شخصي هستيد كه دوست دارد انتخاب الگوي Instagram Story خود متنوع و پيچيده باشد؟ پس شما Over را دوست خواهيد داشت. دسته بندي الگوهاي آنها به بخش (فكر مي كنم ويدئو و نقل قول) ، Over بهترين برنامه براي گرافيك متن ، تصاوير تبليغاتي و بيشتر است. بيش از حد انيميشن هاي بسيار متنوعي را براي اضافه كردن به داستان هاي خود ذخيره مي كند. يك مورد اضافي مفيد براي دميدن زندگي در Stories.
تصويري كه رابط Mojo را نشان مي دهد.مجاني. براي باز كردن قفل يك ميليون + تصوير ، فونت و الگو ، هزينه ماهانه 21.99 دلار است
8. نوع هايپوقتي برنامه اي را پيدا مي كنيم كه نه تنها ايجاد پست در شبكه هاي اجتماعي را آسان مي كند بلكه كارها را كمي متفاوت انجام مي دهد ، كمي هيجان زده مي شويم. با Hype Type مي توانيد متن را تحريك كرده و موسيقي اضافه كنيد. از منظر الگو ، داشتن موسيقي متن امضا شده براي Stories بسيار جالب به نظر مي رسد.
تصويري كه رابط Hype Tap را نشان مي دهد.هزينه: براي حذف آرم Hype Tap از Stories ، فقط 28.49 دلار در سال بپردازيد!
9. موجوعلاقه بيشتري به ايجاد الگوهاي ويدئويي براي Stories مشتري خود داريد تا تصاوير؟ سپس موجو شما را پوشش داده است. الگوهاي متحرك را با اضافه كردن فيلم ها و عكس هاي خود سفارشي كنيد ، سپس به سادگي از گزينه هاي متن (فوق العاده مرسوم ، مد روز) آنها استفاده كنيد.
تصويري كه رابط Mojo را نشان مي دهد.هزينه: استفاده رايگان ، برنامه ها از 9.99 دلار در ماه شروع مي شوند.
10. Adobe Sparkآيا شما در بخش فناوري مهارت داريد؟ پس بدون شك با Adobe Suite آشنا هستيد. استفاده از برنامه Adobe Spark به ويژه آسان است. اين باعث مي شود ايجاد الگوهاي Story Story نسيم باشد. از همه بهتر ، استفاده رايگان است و ميليون ها عكس ، فونت و فيلتر رايگان براي ايجاد گرافيك هاي زيبا با نام تجاري Story ارائه مي دهد.
نمونه اي از پس زمينه ايجاد شده با Adobe Spark.هزينه: رايگان ، با ويژگي هاي اضافي براي افراد و تيم ها با شروع 14.29 دلار در ماه.
11. داستان نويسياگر مكنده عكسهاي پلاروئيد و پير هستيد ، Storyluxe شما را تحت پوشش قرار داده است. گرافيك نئون مرسوم ، مد روز و هنر خط تيز نيز بخشي از ويژگي هاي برنامه Story Tempe است. از پس زمينه ها ، رنگ ها و بافت هاي متنوعي براي مطابقت با ظاهر هر برند انتخاب كنيد.
استفاده از Story Luxe براي ايجاد پس زمينه اينستاگرام.هزينه: رايگان ، با اشتراك هاي حق بيمه فقط 2.99 دلار در ماه
12. مگيستوزيبايي ويرايشگر ويديوي هوشمند Magisto اين است كه مي توانيد به راحتي محتوا را مستقيماً از برنامه به اشتراك بگذاريد. با ايجاد الگوي مارك Instagram Story خود ، يا استفاده از يكي از موارد متعدد ، مي توانيد ظاهري تميز و تازه ايجاد كنيد - و حتي موسيقي را به پس زمينه اضافه كنيد!
تصويري كه ماجيستو را در حال عمل نشان مي دهد.هزينه: اشتراك هاي رايگان و ماهانه از 4.99 دلار شروع مي شود
13. جامپروپJumprope كاملا مناسب براي نحوه محتوا است ، به شما امكان مي دهد هر مرحله از آموزش خود را فقط با چند كليك ايجاد كنيد. همچنين مي توانيد پيوندهايي را به محصولات قابل خريد خود اضافه كنيد و از ويژگي هاي اضافي مانند مرور زمان ، فيلترها و پخش صدا استفاده كنيد.
رابط برنامه Jumpropeمجاني
14. بازار خلاقCreative Market كه براي انواع مختلف قالب مفيد است ، محل انبوهي از الگوهاي Story Instagram است. مطمئناً ، شما بايد هزينه آنها را پرداخت كنيد. اما احتمال اينكه ديگران از همين الگوها استفاده كنند بسيار كمتر است و مي توانيد آنها را كاملاً در سيستم عامل هايي مانند Canva و Photoshop شخصي سازي كنيد.
رابط بازار خلاقمنبع: خلاق بازارهزينه: از 2 دلار
برنامه ريزي داستان ها با Sked Socialبا Sked Social ، مي توانيد داستان هاي اينستاگرام خود را زودتر از موعد برنامه ريزي كنيد. از يكي از اين برنامه هاي مفيد Story Story Instagram استفاده كنيد ، سپس وارد Sked Social شويد.
"داستان" را انتخاب كنيدرسانه خود را بارگذاري كنيدهرگونه ويرايش انجام دهيدبرنامهواقعن به همين سادگي است! مي توانيد رسانه ها را از Google Drive ، Dropbox يا مستقيماً از رايانه يا رايانه لوحي خود بارگذاري كنيد. به صورت جداگانه يا انبوه بارگذاري كنيد ، زنجيره داستان و سفارش خود را ويرايش كنيد و ما در روز و ساعت انتخاب شده خود به صورت خودكار منتشر خواهيم كرد.
اينستاگرام براي تجارت 101
اينستاگرام الكترونيكي ما را براي كسب و كار بگيريد تا بازي Instagram خود را درجه يك بالا ببريد!به شمااز كدام برنامه الگو استوري اينستاگرام استفاده خواهيد كرد؟ با وجود گزينه هاي مفيد فراوان در بازار ، يك الگوي داستان Instagram براي همه وجود دارد.
در اينجا چند سوال وجود دارد كه مي توانيد هنگام تصميم گيري از خود بپرسيد:
آيا مي خواهم چندين عضو تيم را به اين ابزار دعوت كنم؟آيا به رنگ و قلم مارك دار نياز خواهم داشت؟آيا مي خواهم از الگوهاي رايگان استفاده كنم يا هزينه نسخه هاي اختصاصي بيشتري را پرداخت كنم؟در صورت پرداخت ، اين چگونه در بودجه مشتري من لحاظ مي شود؟كنجكاو هستيد كه ببينيد سر و صداي Sked Social چيست؟ براي آزمايش 7 روزه رايگان خود ثبت نام كنيد كه در آن زمان صرف كنيد

مزاياي ving از برنامه ريزي محتواي Instagram و Twitter - از جمله داستان ها و فيلم هاي Instagram. از مدير الگو ، ويژگي توصيه هشتگ ، تجزيه و تحليل و موارد ديگر استفاده كنيد!

منبع

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

آموزش طراحي لوگو به صورت حرفه اي

لوگو خود را درجا تصور كنيد لوگو خلاق كافي شاپ
اين الگوي لوگو را سفارشي كنيد پسر ، آيا اين لوگو رايان طرح روي يك آموزش طراحي لوگو فنجان قهوه عالي به نظر نمي رسد! هنگام طراحي لوگو خود سعي كنيد حتما به موارد استفاده شده آن فكر كنيد - آيا مي خواهيد از آن در لباس فرم استفاده كنيد يا فقط براي طراحي وب سايت شما مناسب است؟ مي توانيد از Mock Up Generator استفاده كنيد تا ببينيد لوگوي شما درجا چگونه است.


 
لوگوي خلاق عكاسي

اين الگوي لوگو را سفارشي كنيد همچنين خوب است به اين فكر كنيد كه هنگام ايجاد يك آرم چگونه مي خواهيد خود را تبليغ كنيد. اگر مي خواهيد شبكه هاي زيادي را انجام دهيد ، يك لوگو ايجاد كنيد كه در كارت ويزيت خوب به نظر برسد. اين لوگو مرجاني از Bird View Photography به صورت افقي چيده شده است و در كارت بسيار زيبا به نظر مي رسد.
 
5. رنگ براي طراحي خوب آرم كليدي استآرم خلاق Wellness Spa

اين الگوي آرم را سفارشي كنيد تك رنگ هميشه به معني سياه و سفيد نيست! گاهي اوقات سياه و سفيد ممكن است در چشمان ما تند به نظر برسد ، به خصوص اگر سعي در ايجاد احساس ذن داريم. مي توانيد از سايه هاي متنوعي با همان رنگ براي ايجاد تضادهاي ظريف در لوگوي خود استفاده كنيد.
با استفاده از سايه هاي مختلف صورتي ، Serenity يك لوگو ايجاد كرده است كه بسيار آرام كننده است - دقيقاً مانند آبگرم آنها. اگر بدنبال پاسخ اين سوال بوده ايد ، "طراحي خوب چيست؟" خوب حالا شما مي دانيد
 
نكات طراحي آرم تك رنگ لوگو پي پال 
6. با لوگو خود واقعي باشيدآرم خلاق توليد

اين الگوي لوگو را سفارشي كنيد اسم شما Electric Box Productions است ، ها؟ آيا فكر كرده ايد ... برق را درون جعبه بگذاريد؟ گاهي اوقات واقعا آسان است.
اگر نام شما يك چيز است ، آن چيز را لوگو خود كنيد. از تكيه دادن به چيزهاي واضح نترسيد ، دليلي وجود دارد كه لوگو اپل ، سيب است.
آرم هاي آبجوسازي به دليل واقعي بودن مشهور هستند ، مانند اين آرم Cigar City Brewing:
لوگو تهيه آب سيگار
توجه داشته باشيد كه برخي از مارك ها مجبور شدند از خود در برابر رقبا در برابر نقض علامت تجاري ثبت شده خود محافظت كنند زيرا كلمات لوگو آنها به زبان هاي محلي ترجمه نشده است يا به معناي واقعي كلمه لوگو چيزي را ترجمه نكرده است.
به عنوان مثال ، يك شراب سازي اردن در آفريقاي جنوبي كه از تصوير آفتاب پرست استفاده مي كرد ، از يكي از رقبا ، لووان ، به دليل قرار دادن تصاوير آفتاب پرست ها در كالاهاي خود شكايت كرد.
مشكل اين بود كه كلمه "uluvane" به معني "آفتاب پرست" در يكي از زبانهاي محلي كشور بود كه به طور بالقوه مي تواند ارتباطي بين دو مارك ايجاد كند. اين دو مارك زمان زيادي را در دادگاه سپري كردند و هزاران هزينه حقوقي پرداخت كردند ، اگر در استفاده از جردن شراب سازي از مارك تجاري براي محافظت از مارك تجاري خود استفاده مي كرد ، مي توان از آنها جلوگيري كرد
 
سرگرم كننده طراحي لوگو رستوران مدرن

اين الگوي آرم را سفارشي كنيد Gold Spoon در اينجا با طراحي آرم خود بسيار هوشمندانه عمل كرده است و از نماد عنوان خود (قاشق طلا) به عنوان جايگزين حرف "p" استفاده كرده است. اين مقدار زيادي از پيكان مخفي را در آرم Fedex به من يادآوري مي كند و نشان مي دهد كه معناي واقعي كلمه خسته كننده نيست.
آرم سابق 
7. با آرم خود معتبر باشيدآرم تجاري سازمان غيرانتفاعي

اين الگوي لوگو را سفارشي كنيد لفظي باشيد ، اما مطمئن شويد كه متناسب با سازمان شما باشد. برخي از شركت ها ، از جمله شركت هاي غير انتفاعي ، سطح جدي را مي خواهند كه يك شركت توليدي يا فروشگاه بستني مي تواند بدون آن خلاص شود.
از خود بپرسيد: اگر براي اولين بار اين لوگو را مي ديدم ، آيا به اين شركت اعتماد خواهم كرد؟ در اينجا Helping Hands موفق به ايجاد لوگويي شده است كه هم قابل احترام باشد و هم از دست استفاده كند. رنگهاي بي صدا و فونتهاي سري مهمترين نكته در اينجاست و احساس كارتوني بودن لوگو را متوقف مي كند.
يك فونت مي تواند كمك زيادي به شما در ايجاد لوگوي مناسب كند - خوشبختانه Venngage داراي كتابخانه بزرگ قلم است (اخيراً 40 قلم جديد اضافه كرده ايم!) و حتي پست هاي وبلاگي درباره روانشناسي فونت داريم تا مطمئن شويد كه آن را ميخ زده ايد.

منبع

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: ،

طراحي سايت وكالت با تحويل فوري

طراحي سايت وكالت چه يك سازمان غيرانتفاعي باشيد رايان طرح باشد، چه يك NGO و يا يك سازمان حمايت ، اين نكات و بهترين روش ها به شما كمك مي كند كمك هاي مالي ، اعضا و تعامل را افزايش دهيد. آماده ايد تا بيشتر بدانيد كه چگونه مي توانيم به شما كمك كنيم؟ Hub & Spoke براي كمك به عنوان يك شركت طراحي وب سايت غيرانتفاعي كه به مشتريان در توانمند سازي و تعامل آنلاين كمك مي كند ، در اينجا حضور دارد.


بهترين شيوه هاي طراحي وب آيا زمان تازه سازي وب سايت است؟ارسال شده در 1396/05/31وب سايت شما ممكن است سالها پيش نوآورانه باشد ، اما امروز ممكن است قديمي باشد.
سايت شما معمولاً جايي است كه شما براي مشتريان بالقوه يا افرادي طراحي سايت وكالت كه بيشتر در مورد سازمان شما تحقيق مي كنند ، اولين برداشت مثبت را ايجاد مي كنيد. اگر فردي كه به خدمات شما علاقه مند است امروز از سايت شما بازديد كند ، آيا يك بستر مدرن يا چيزي شبيه به اينكه با GeoCities در سال 1996 ساخته شده را مي بيند؟
خيابان لوئيس شركت طراحي وب
در اينجا برخي از رايج ترين دلايلي كه مشتريان معمولاً براي كمك به طراحي و توسعه وب St.خواندن را ادامه دهيد
   بهترين شيوه هاي طراحي وب6 قانون محتوا براي وب سايت هاي غيرانتفاعي موثرارسال شده در 2017/2/27يك وب سايت براي يك سازمان غيرانتفاعي با كسب و كارهاي انتفاعي در اين زمينه حياتي تفاوت دارد: مخاطبان هدف.
وب سايت شما به عنوان يك سازمان غيرانتفاعي ابزاري براي جلب توجه ، برقراري ارتباط و تعامل با گروه بسيار خاصي از سازندگان است. در اينجا چند قانون آورده شده است كه در صورت رعايت آنها ، تأثير محتواي وب سايت غيرانتفاعي شما به شدت افزايش مي يابد و به شما كمك مي كند تا با هدف خود ارتباط بيشتري برقرار كنيد.
روي صفحه اصلي تمركز كنيد
مطالب بيشتر از كلمات موجود در يك وب سايت است. همچنين طراحي سايت وكالت در مورد نحوه سازماندهي سايت است.
نكته اي كه در مورد بيشتر كاربران وب وجود دارد اين است كه آنها به راحتي نااميد و حواس پرت مي شوند. قدرت ايجاد اولين تأثير خوب روي آنها در صفحه اصلي شما است. يك طراحي وب سايت عالي غيرانتفاعي بسيار كاربر پسند است اما همچنان توجه ها را به خود جلب مي كند.
پس از فعال شدن وب سايت ، خودتان آن را آزمايش كنيد. ببينيد دستيابي به اطلاعاتي كه كاربر ممكن است به دنبال آن باشد آسان است و بر اين اساس تنظيم كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه انجام اقدامات اصلي مانند اهدا يا يادگيري بيشتر به راحتي انجام مي شود. كاربران سايت هاي سرراستي را دوست دارند كه براي رسيدن به وظيفه انتخابي طراحي سايت وكالت خود به بيش از دو يا سه كليك نياز ندارند.
مخاطبان خود را بشناسيد
چه كسي را هدف قرار مي دهيد؟ آيا در محتواي خود به زبان آنها صحبت مي كنيد؟ مهمترين راه براي ايجاد محتوا دانستن اين است كه چه كسي به سمت آن سوق داده مي شود و ايجاد اطلاعاتي كه مطمئناً براي آنها مفيد و جالب خواهد بود. محتوا سلطان است و اگر پاسخگوي نياز مخاطبان هدف شما نباشد ، آنها را از دست خواهيد داد.
نمونه طراحي وب سايت غير انتفاعي براي عضويت در انجمن
تا زماني كه مخاطبان شما جامعه متخصص نباشند ، نگه داشتن مطالب خود را از اصطلاحات اصطلاحات مفيد نيز به شما كمك مي كند. بيشتر افراد فقط اطلاعات ساده اي مي خواهند كه بتوانند هضم كنند بدون اينكه به جستجوي واژگان دشوار بپردازند. در هر صورت ، مطمئن شويد كه محتواي شما به خوبي سازمان يافته و پيمايش آسان است.
مأموريت خود را به اشتراك بگذاريد
اگر در يك سازمان غيرانتفاعي كار مي كنيد ، طراحي سايت وكالت احتمالاً به دنبال ايجاد تغيير در زندگي مردم هستيد. اهدا كنندگان مي خواهند ماموريت شما را بدانند و اميدوارم كمي در مورد جوامعي كه به آنها كمك مي كنيد مطالعه كنند. اطمينان حاصل كنيد كه مأموريت شما روشن است.
در اين عصر ديجيتال ، فيلم ها به يكي از راه هاي اساسي برقراري ارتباط تبديل شده اند. مي توانيد چند فيلم داشته باشيد كه نشان مي دهد چه كاري انجام مي دهيد و چگونه كاربر مي تواند به پيشبرد مأموريت شما كمك كند. به خصوص اگر مي خواهيد يك ارتباط شخصي ، عاطفي برقرار كنيد يا اطلاعات پيچيده اي را منتقل كنيد ، يك ويديو راهي است كه بايد دنبال كنيد.
متحرك باشيد
مطالعات نشان مي دهد بيشترين وبگردي امروز در تلفن هاي هوشمند يا ساير دستگاه هاي تلفن همراه اتفاق مي افتد. شما نمي خواهيد سايت شما براي اكثر كاربران نااميد كننده باشد يا غيرقابل دسترسي باشد. سايت شما براي مرتبط بودن به سادگي بايد موبايل پسند باشد.
سايت هاي سازگار با موبايل مزاياي ديگري نيز دارند. اگر فقط براي تماس داوطلبانه يا تعهد با سازمان شما فقط يك ضربه بزنيد ، احتمال دارد كاربران اين كار را انجام دهند. اينكه سايت شما براي موبايل دوستانه باشد يا نه ، تأثير بسزايي در رتبه بندي جستجوي شما دارد.
 
مطالب را ساده و تازه نگه داريد
سايت شما براي اطلاع رساني است و بنابراين ، بايد ساده و دقيق باشد. براي اينكه محتواي شما جلب توجه كند و به راحتي از بين برود ، مهمترين قسمتها بايد قابل مشاهده باشند. با قالب بندي متن خود مي توانيد پيدا كردن كلمات كليدي اصلي را براي مخاطبان خود آسان كنيد تا عناوين به وضوح برجسته شوند و اطلاعات مربوطه را برجسته كنند.
يكي از بزرگترين موارد خاموش در وب سايت ها ، اطلاعات بي مصرف است. اگر محتواي موجود در آن منسوخ شده باشد ، هيچ كس قصد ندارد سازمان را جدي بگيرد. به روزرساني منظم مطالب خود باعث سرعت بخشيدن به افراد مي شود و آنها را به خواندن ادامه مي دهد. همچنين باعث بهبود رتبه جستجوي شما خواهد شد.
اگر به نظر مي رسد كه ايجاد محتواي جديد بيش طراحي سايت وكالت از حد زمان مي برد ، مي توانيد محتواي هميشه سبز به اندازه كافي ايجاد كنيد و سپس انتشار آن را به صورت سيستماتيك برنامه ريزي كنيد. در اينجا اين صيد است ، شما نمي توانيد هر چيزي را كه به صورت آنلاين پيدا مي كنيد كنار هم قرار دهيد. بايد براي مخاطبان شما ارزش داشته باشد.
تماس به عمل
سايت شما منبع اطلاعات و اقدام است. پس از اطلاع به شما

مخاطبان ، هميشه اين فرصت را دارند و آنها را به عمل فرا مي خوانند.
نمونه طراحي وب سايت غير انتفاعي با دعوت به عمل
به اهدا كنندگان بالقوه اطلاع دهيد كه چگونه مي توانند با كمك هاي مالي خود به هدف شما كمك كنند. اگر به داوطلبان اعتماد مي كنيد ، طراحي سايت وكالت مطمئن شويد كه ثبت نام آسان است و كار مورد نياز به وضوح اعلام مي شود. اگر روي سياست هاي عمومي كار مي كنيد ، به پايگاه كاربري خود اطلاع دهيد كه چگونه مي توانند با نمايندگان خود تماس بگيرند و در صورت برقراري ارتباط راهكارهاي مفيدي را به آنها ارائه دهيد. به افرادي كه به اهداف شما اهميت مي دهند يادآوري كنيد كه لازم نيست منفعل باشند. آنها همچنين مي توانند تأثيرگذار باشند.

ادامهـ مطلبـ | نظرات (0)
برچسب: طراحي سايت،

آخرین مطالب ارسالی

روش هاي مختلف كاشت مو چقدر موثر هستند؟
هر آنچه كه بايد قبل از تزريق چربي تزريقي بدانيد
بهترين مركز كاشت مو در جهان
ماندگاري تزريق چربي
طراحي سايت موسسه حقوقي
طراح لوگو رايان طرح
طراحي سايت وكلا
بهترين طراحي سايت وكلا
كاشت مو بدون جراحي چطور امكان پذير است؟
كاشت ابرو

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان