آرشیو خرداد ماه 1400

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

طراحي استوري اينستاگرام با 8 نرم افزار 2021

از زماني كه Unfold وارد بازار شد ، مورد علاقه بسياري قرار گرفته است. تا آنجا كه الگوهاي استوري اينستاگرام وجود دارد ، هر كاري را كه مي خواهيد انجام مي دهد. طرح بندي تميز ، فونت هاي قابل تنظيم ، و براي مارك هاي حداقلي مناسب است. Unfold كه خود «جعبه ابزاري براي داستان نويسان» است ، طراحي استوري اينستاگرام كاملاً متناسب با كاربر است. رايان طرح گزينه هاي آسان عكس و فيلم ، الگوهاي داراي چندين نقطه افت و پيشنهادات قرار دادن متن. آنها حتي براي رويدادهاي بزرگ ، مانند Pride Month ، قالب هاي ويژه انتشار دارند.


نمونه اي از رابط برنامه Unfold.هزينه: حساب رايگان هر آنچه را كه نياز داريد در اختيار شما قرار مي دهد ، اما اگر مي خواهيد الگوهاي سفارشي خريداري كنيد ، قيمت آنها از 1.49 دلار شروع مي شود
7. بيش ازآيا شما از شخصي هستيد كه دوست دارد انتخاب الگوي Instagram Story خود متنوع و پيچيده باشد؟ پس شما Over را دوست خواهيد داشت. دسته بندي الگوهاي آنها به بخش (فكر مي كنم ويدئو و نقل قول) ، Over بهترين برنامه براي گرافيك متن ، تصاوير تبليغاتي و بيشتر است. بيش از حد انيميشن هاي بسيار متنوعي را براي اضافه كردن به داستان هاي خود ذخيره مي كند. يك مورد اضافي مفيد براي دميدن زندگي در Stories.
تصويري كه رابط Mojo را نشان مي دهد.مجاني. براي باز كردن قفل يك ميليون + تصوير ، فونت و الگو ، هزينه ماهانه 21.99 دلار است
8. نوع هايپوقتي برنامه اي را پيدا مي كنيم كه نه تنها ايجاد پست در شبكه هاي اجتماعي را آسان مي كند بلكه كارها را كمي متفاوت انجام مي دهد ، كمي هيجان زده مي شويم. با Hype Type مي توانيد متن را تحريك كرده و موسيقي اضافه كنيد. از منظر الگو ، داشتن موسيقي متن امضا شده براي Stories بسيار جالب به نظر مي رسد.
تصويري كه رابط Hype Tap را نشان مي دهد.هزينه: براي حذف آرم Hype Tap از Stories ، فقط 28.49 دلار در سال بپردازيد!
9. موجوعلاقه بيشتري به ايجاد الگوهاي ويدئويي براي Stories مشتري خود داريد تا تصاوير؟ سپس موجو شما را پوشش داده است. الگوهاي متحرك را با اضافه كردن فيلم ها و عكس هاي خود سفارشي كنيد ، سپس به سادگي از گزينه هاي متن (فوق العاده مرسوم ، مد روز) آنها استفاده كنيد.
تصويري كه رابط Mojo را نشان مي دهد.هزينه: استفاده رايگان ، برنامه ها از 9.99 دلار در ماه شروع مي شوند.
10. Adobe Sparkآيا شما در بخش فناوري مهارت داريد؟ پس بدون شك با Adobe Suite آشنا هستيد. استفاده از برنامه Adobe Spark به ويژه آسان است. اين باعث مي شود ايجاد الگوهاي Story Story نسيم باشد. از همه بهتر ، استفاده رايگان است و ميليون ها عكس ، فونت و فيلتر رايگان براي ايجاد گرافيك هاي زيبا با نام تجاري Story ارائه مي دهد.
نمونه اي از پس زمينه ايجاد شده با Adobe Spark.هزينه: رايگان ، با ويژگي هاي اضافي براي افراد و تيم ها با شروع 14.29 دلار در ماه.
11. داستان نويسياگر مكنده عكسهاي پلاروئيد و پير هستيد ، Storyluxe شما را تحت پوشش قرار داده است. گرافيك نئون مرسوم ، مد روز و هنر خط تيز نيز بخشي از ويژگي هاي برنامه Story Tempe است. از پس زمينه ها ، رنگ ها و بافت هاي متنوعي براي مطابقت با ظاهر هر برند انتخاب كنيد.
استفاده از Story Luxe براي ايجاد پس زمينه اينستاگرام.هزينه: رايگان ، با اشتراك هاي حق بيمه فقط 2.99 دلار در ماه
12. مگيستوزيبايي ويرايشگر ويديوي هوشمند Magisto اين است كه مي توانيد به راحتي محتوا را مستقيماً از برنامه به اشتراك بگذاريد. با ايجاد الگوي مارك Instagram Story خود ، يا استفاده از يكي از موارد متعدد ، مي توانيد ظاهري تميز و تازه ايجاد كنيد - و حتي موسيقي را به پس زمينه اضافه كنيد!
تصويري كه ماجيستو را در حال عمل نشان مي دهد.هزينه: اشتراك هاي رايگان و ماهانه از 4.99 دلار شروع مي شود
13. جامپروپJumprope كاملا مناسب براي نحوه محتوا است ، به شما امكان مي دهد هر مرحله از آموزش خود را فقط با چند كليك ايجاد كنيد. همچنين مي توانيد پيوندهايي را به محصولات قابل خريد خود اضافه كنيد و از ويژگي هاي اضافي مانند مرور زمان ، فيلترها و پخش صدا استفاده كنيد.
رابط برنامه Jumpropeمجاني
14. بازار خلاقCreative Market كه براي انواع مختلف قالب مفيد است ، محل انبوهي از الگوهاي Story Instagram است. مطمئناً ، شما بايد هزينه آنها را پرداخت كنيد. اما احتمال اينكه ديگران از همين الگوها استفاده كنند بسيار كمتر است و مي توانيد آنها را كاملاً در سيستم عامل هايي مانند Canva و Photoshop شخصي سازي كنيد.
رابط بازار خلاقمنبع: خلاق بازارهزينه: از 2 دلار
برنامه ريزي داستان ها با Sked Socialبا Sked Social ، مي توانيد داستان هاي اينستاگرام خود را زودتر از موعد برنامه ريزي كنيد. از يكي از اين برنامه هاي مفيد Story Story Instagram استفاده كنيد ، سپس وارد Sked Social شويد.
"داستان" را انتخاب كنيدرسانه خود را بارگذاري كنيدهرگونه ويرايش انجام دهيدبرنامهواقعن به همين سادگي است! مي توانيد رسانه ها را از Google Drive ، Dropbox يا مستقيماً از رايانه يا رايانه لوحي خود بارگذاري كنيد. به صورت جداگانه يا انبوه بارگذاري كنيد ، زنجيره داستان و سفارش خود را ويرايش كنيد و ما در روز و ساعت انتخاب شده خود به صورت خودكار منتشر خواهيم كرد.
اينستاگرام براي تجارت 101
اينستاگرام الكترونيكي ما را براي كسب و كار بگيريد تا بازي Instagram خود را درجه يك بالا ببريد!به شمااز كدام برنامه الگو استوري اينستاگرام استفاده خواهيد كرد؟ با وجود گزينه هاي مفيد فراوان در بازار ، يك الگوي داستان Instagram براي همه وجود دارد.
در اينجا چند سوال وجود دارد كه مي توانيد هنگام تصميم گيري از خود بپرسيد:
آيا مي خواهم چندين عضو تيم را به اين ابزار دعوت كنم؟آيا به رنگ و قلم مارك دار نياز خواهم داشت؟آيا مي خواهم از الگوهاي رايگان استفاده كنم يا هزينه نسخه هاي اختصاصي بيشتري را پرداخت كنم؟در صورت پرداخت ، اين چگونه در بودجه مشتري من لحاظ مي شود؟كنجكاو هستيد كه ببينيد سر و صداي Sked Social چيست؟ براي آزمايش 7 روزه رايگان خود ثبت نام كنيد كه در آن زمان صرف كنيد

مزاياي ving از برنامه ريزي محتواي Instagram و Twitter - از جمله داستان ها و فيلم هاي Instagram. از مدير الگو ، ويژگي توصيه هشتگ ، تجزيه و تحليل و موارد ديگر استفاده كنيد!

منبع

آموزش طراحي لوگو به صورت حرفه اي

لوگو خود را درجا تصور كنيد لوگو خلاق كافي شاپ
اين الگوي لوگو را سفارشي كنيد پسر ، آيا اين لوگو رايان طرح روي يك آموزش طراحي لوگو فنجان قهوه عالي به نظر نمي رسد! هنگام طراحي لوگو خود سعي كنيد حتما به موارد استفاده شده آن فكر كنيد - آيا مي خواهيد از آن در لباس فرم استفاده كنيد يا فقط براي طراحي وب سايت شما مناسب است؟ مي توانيد از Mock Up Generator استفاده كنيد تا ببينيد لوگوي شما درجا چگونه است.


 
لوگوي خلاق عكاسي

اين الگوي لوگو را سفارشي كنيد همچنين خوب است به اين فكر كنيد كه هنگام ايجاد يك آرم چگونه مي خواهيد خود را تبليغ كنيد. اگر مي خواهيد شبكه هاي زيادي را انجام دهيد ، يك لوگو ايجاد كنيد كه در كارت ويزيت خوب به نظر برسد. اين لوگو مرجاني از Bird View Photography به صورت افقي چيده شده است و در كارت بسيار زيبا به نظر مي رسد.
 
5. رنگ براي طراحي خوب آرم كليدي استآرم خلاق Wellness Spa

اين الگوي آرم را سفارشي كنيد تك رنگ هميشه به معني سياه و سفيد نيست! گاهي اوقات سياه و سفيد ممكن است در چشمان ما تند به نظر برسد ، به خصوص اگر سعي در ايجاد احساس ذن داريم. مي توانيد از سايه هاي متنوعي با همان رنگ براي ايجاد تضادهاي ظريف در لوگوي خود استفاده كنيد.
با استفاده از سايه هاي مختلف صورتي ، Serenity يك لوگو ايجاد كرده است كه بسيار آرام كننده است - دقيقاً مانند آبگرم آنها. اگر بدنبال پاسخ اين سوال بوده ايد ، "طراحي خوب چيست؟" خوب حالا شما مي دانيد
 
نكات طراحي آرم تك رنگ لوگو پي پال 
6. با لوگو خود واقعي باشيدآرم خلاق توليد

اين الگوي لوگو را سفارشي كنيد اسم شما Electric Box Productions است ، ها؟ آيا فكر كرده ايد ... برق را درون جعبه بگذاريد؟ گاهي اوقات واقعا آسان است.
اگر نام شما يك چيز است ، آن چيز را لوگو خود كنيد. از تكيه دادن به چيزهاي واضح نترسيد ، دليلي وجود دارد كه لوگو اپل ، سيب است.
آرم هاي آبجوسازي به دليل واقعي بودن مشهور هستند ، مانند اين آرم Cigar City Brewing:
لوگو تهيه آب سيگار
توجه داشته باشيد كه برخي از مارك ها مجبور شدند از خود در برابر رقبا در برابر نقض علامت تجاري ثبت شده خود محافظت كنند زيرا كلمات لوگو آنها به زبان هاي محلي ترجمه نشده است يا به معناي واقعي كلمه لوگو چيزي را ترجمه نكرده است.
به عنوان مثال ، يك شراب سازي اردن در آفريقاي جنوبي كه از تصوير آفتاب پرست استفاده مي كرد ، از يكي از رقبا ، لووان ، به دليل قرار دادن تصاوير آفتاب پرست ها در كالاهاي خود شكايت كرد.
مشكل اين بود كه كلمه "uluvane" به معني "آفتاب پرست" در يكي از زبانهاي محلي كشور بود كه به طور بالقوه مي تواند ارتباطي بين دو مارك ايجاد كند. اين دو مارك زمان زيادي را در دادگاه سپري كردند و هزاران هزينه حقوقي پرداخت كردند ، اگر در استفاده از جردن شراب سازي از مارك تجاري براي محافظت از مارك تجاري خود استفاده مي كرد ، مي توان از آنها جلوگيري كرد
 
سرگرم كننده طراحي لوگو رستوران مدرن

اين الگوي آرم را سفارشي كنيد Gold Spoon در اينجا با طراحي آرم خود بسيار هوشمندانه عمل كرده است و از نماد عنوان خود (قاشق طلا) به عنوان جايگزين حرف "p" استفاده كرده است. اين مقدار زيادي از پيكان مخفي را در آرم Fedex به من يادآوري مي كند و نشان مي دهد كه معناي واقعي كلمه خسته كننده نيست.
آرم سابق 
7. با آرم خود معتبر باشيدآرم تجاري سازمان غيرانتفاعي

اين الگوي لوگو را سفارشي كنيد لفظي باشيد ، اما مطمئن شويد كه متناسب با سازمان شما باشد. برخي از شركت ها ، از جمله شركت هاي غير انتفاعي ، سطح جدي را مي خواهند كه يك شركت توليدي يا فروشگاه بستني مي تواند بدون آن خلاص شود.
از خود بپرسيد: اگر براي اولين بار اين لوگو را مي ديدم ، آيا به اين شركت اعتماد خواهم كرد؟ در اينجا Helping Hands موفق به ايجاد لوگويي شده است كه هم قابل احترام باشد و هم از دست استفاده كند. رنگهاي بي صدا و فونتهاي سري مهمترين نكته در اينجاست و احساس كارتوني بودن لوگو را متوقف مي كند.
يك فونت مي تواند كمك زيادي به شما در ايجاد لوگوي مناسب كند - خوشبختانه Venngage داراي كتابخانه بزرگ قلم است (اخيراً 40 قلم جديد اضافه كرده ايم!) و حتي پست هاي وبلاگي درباره روانشناسي فونت داريم تا مطمئن شويد كه آن را ميخ زده ايد.

منبع

طراحي سايت وكالت با تحويل فوري

طراحي سايت وكالت چه يك سازمان غيرانتفاعي باشيد رايان طرح باشد، چه يك NGO و يا يك سازمان حمايت ، اين نكات و بهترين روش ها به شما كمك مي كند كمك هاي مالي ، اعضا و تعامل را افزايش دهيد. آماده ايد تا بيشتر بدانيد كه چگونه مي توانيم به شما كمك كنيم؟ Hub & Spoke براي كمك به عنوان يك شركت طراحي وب سايت غيرانتفاعي كه به مشتريان در توانمند سازي و تعامل آنلاين كمك مي كند ، در اينجا حضور دارد.


بهترين شيوه هاي طراحي وب آيا زمان تازه سازي وب سايت است؟ارسال شده در 1396/05/31وب سايت شما ممكن است سالها پيش نوآورانه باشد ، اما امروز ممكن است قديمي باشد.
سايت شما معمولاً جايي است كه شما براي مشتريان بالقوه يا افرادي طراحي سايت وكالت كه بيشتر در مورد سازمان شما تحقيق مي كنند ، اولين برداشت مثبت را ايجاد مي كنيد. اگر فردي كه به خدمات شما علاقه مند است امروز از سايت شما بازديد كند ، آيا يك بستر مدرن يا چيزي شبيه به اينكه با GeoCities در سال 1996 ساخته شده را مي بيند؟
خيابان لوئيس شركت طراحي وب
در اينجا برخي از رايج ترين دلايلي كه مشتريان معمولاً براي كمك به طراحي و توسعه وب St.خواندن را ادامه دهيد
   بهترين شيوه هاي طراحي وب6 قانون محتوا براي وب سايت هاي غيرانتفاعي موثرارسال شده در 2017/2/27يك وب سايت براي يك سازمان غيرانتفاعي با كسب و كارهاي انتفاعي در اين زمينه حياتي تفاوت دارد: مخاطبان هدف.
وب سايت شما به عنوان يك سازمان غيرانتفاعي ابزاري براي جلب توجه ، برقراري ارتباط و تعامل با گروه بسيار خاصي از سازندگان است. در اينجا چند قانون آورده شده است كه در صورت رعايت آنها ، تأثير محتواي وب سايت غيرانتفاعي شما به شدت افزايش مي يابد و به شما كمك مي كند تا با هدف خود ارتباط بيشتري برقرار كنيد.
روي صفحه اصلي تمركز كنيد
مطالب بيشتر از كلمات موجود در يك وب سايت است. همچنين طراحي سايت وكالت در مورد نحوه سازماندهي سايت است.
نكته اي كه در مورد بيشتر كاربران وب وجود دارد اين است كه آنها به راحتي نااميد و حواس پرت مي شوند. قدرت ايجاد اولين تأثير خوب روي آنها در صفحه اصلي شما است. يك طراحي وب سايت عالي غيرانتفاعي بسيار كاربر پسند است اما همچنان توجه ها را به خود جلب مي كند.
پس از فعال شدن وب سايت ، خودتان آن را آزمايش كنيد. ببينيد دستيابي به اطلاعاتي كه كاربر ممكن است به دنبال آن باشد آسان است و بر اين اساس تنظيم كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه انجام اقدامات اصلي مانند اهدا يا يادگيري بيشتر به راحتي انجام مي شود. كاربران سايت هاي سرراستي را دوست دارند كه براي رسيدن به وظيفه انتخابي طراحي سايت وكالت خود به بيش از دو يا سه كليك نياز ندارند.
مخاطبان خود را بشناسيد
چه كسي را هدف قرار مي دهيد؟ آيا در محتواي خود به زبان آنها صحبت مي كنيد؟ مهمترين راه براي ايجاد محتوا دانستن اين است كه چه كسي به سمت آن سوق داده مي شود و ايجاد اطلاعاتي كه مطمئناً براي آنها مفيد و جالب خواهد بود. محتوا سلطان است و اگر پاسخگوي نياز مخاطبان هدف شما نباشد ، آنها را از دست خواهيد داد.
نمونه طراحي وب سايت غير انتفاعي براي عضويت در انجمن
تا زماني كه مخاطبان شما جامعه متخصص نباشند ، نگه داشتن مطالب خود را از اصطلاحات اصطلاحات مفيد نيز به شما كمك مي كند. بيشتر افراد فقط اطلاعات ساده اي مي خواهند كه بتوانند هضم كنند بدون اينكه به جستجوي واژگان دشوار بپردازند. در هر صورت ، مطمئن شويد كه محتواي شما به خوبي سازمان يافته و پيمايش آسان است.
مأموريت خود را به اشتراك بگذاريد
اگر در يك سازمان غيرانتفاعي كار مي كنيد ، طراحي سايت وكالت احتمالاً به دنبال ايجاد تغيير در زندگي مردم هستيد. اهدا كنندگان مي خواهند ماموريت شما را بدانند و اميدوارم كمي در مورد جوامعي كه به آنها كمك مي كنيد مطالعه كنند. اطمينان حاصل كنيد كه مأموريت شما روشن است.
در اين عصر ديجيتال ، فيلم ها به يكي از راه هاي اساسي برقراري ارتباط تبديل شده اند. مي توانيد چند فيلم داشته باشيد كه نشان مي دهد چه كاري انجام مي دهيد و چگونه كاربر مي تواند به پيشبرد مأموريت شما كمك كند. به خصوص اگر مي خواهيد يك ارتباط شخصي ، عاطفي برقرار كنيد يا اطلاعات پيچيده اي را منتقل كنيد ، يك ويديو راهي است كه بايد دنبال كنيد.
متحرك باشيد
مطالعات نشان مي دهد بيشترين وبگردي امروز در تلفن هاي هوشمند يا ساير دستگاه هاي تلفن همراه اتفاق مي افتد. شما نمي خواهيد سايت شما براي اكثر كاربران نااميد كننده باشد يا غيرقابل دسترسي باشد. سايت شما براي مرتبط بودن به سادگي بايد موبايل پسند باشد.
سايت هاي سازگار با موبايل مزاياي ديگري نيز دارند. اگر فقط براي تماس داوطلبانه يا تعهد با سازمان شما فقط يك ضربه بزنيد ، احتمال دارد كاربران اين كار را انجام دهند. اينكه سايت شما براي موبايل دوستانه باشد يا نه ، تأثير بسزايي در رتبه بندي جستجوي شما دارد.
 
مطالب را ساده و تازه نگه داريد
سايت شما براي اطلاع رساني است و بنابراين ، بايد ساده و دقيق باشد. براي اينكه محتواي شما جلب توجه كند و به راحتي از بين برود ، مهمترين قسمتها بايد قابل مشاهده باشند. با قالب بندي متن خود مي توانيد پيدا كردن كلمات كليدي اصلي را براي مخاطبان خود آسان كنيد تا عناوين به وضوح برجسته شوند و اطلاعات مربوطه را برجسته كنند.
يكي از بزرگترين موارد خاموش در وب سايت ها ، اطلاعات بي مصرف است. اگر محتواي موجود در آن منسوخ شده باشد ، هيچ كس قصد ندارد سازمان را جدي بگيرد. به روزرساني منظم مطالب خود باعث سرعت بخشيدن به افراد مي شود و آنها را به خواندن ادامه مي دهد. همچنين باعث بهبود رتبه جستجوي شما خواهد شد.
اگر به نظر مي رسد كه ايجاد محتواي جديد بيش طراحي سايت وكالت از حد زمان مي برد ، مي توانيد محتواي هميشه سبز به اندازه كافي ايجاد كنيد و سپس انتشار آن را به صورت سيستماتيك برنامه ريزي كنيد. در اينجا اين صيد است ، شما نمي توانيد هر چيزي را كه به صورت آنلاين پيدا مي كنيد كنار هم قرار دهيد. بايد براي مخاطبان شما ارزش داشته باشد.
تماس به عمل
سايت شما منبع اطلاعات و اقدام است. پس از اطلاع به شما

مخاطبان ، هميشه اين فرصت را دارند و آنها را به عمل فرا مي خوانند.
نمونه طراحي وب سايت غير انتفاعي با دعوت به عمل
به اهدا كنندگان بالقوه اطلاع دهيد كه چگونه مي توانند با كمك هاي مالي خود به هدف شما كمك كنند. اگر به داوطلبان اعتماد مي كنيد ، طراحي سايت وكالت مطمئن شويد كه ثبت نام آسان است و كار مورد نياز به وضوح اعلام مي شود. اگر روي سياست هاي عمومي كار مي كنيد ، به پايگاه كاربري خود اطلاع دهيد كه چگونه مي توانند با نمايندگان خود تماس بگيرند و در صورت برقراري ارتباط راهكارهاي مفيدي را به آنها ارائه دهيد. به افرادي كه به اهداف شما اهميت مي دهند يادآوري كنيد كه لازم نيست منفعل باشند. آنها همچنين مي توانند تأثيرگذار باشند.

كسب درآمد از اينستاگرام با فالورر كم در 2021

ممكن است شنيده باشيد كه برخي از كاربران اينستاگرام هر روز برخي از عكس ها را از بين مي برند و آنها را در حساب اينستاگرام خود به اشتراك مي گذارند و سپس درآمد بالايي كسب مي كنند. اين افراد اينستاگرامر هستند. با نگاه كردن به تعداد دنبال كنندگان خود ، آيا شما هم به هم ريخته ايد؟ با فكر كردن "شايد من هم بتوانم اين كار را انجام دهم؟"
نحوه استفاده از اينستاگرام براي كسب درآمد
اگر اكنون مي خواهيد بدانيد كه براي شروع كسب درآمد از اينستاگرام خود به چه تعداد فالوور نياز داريد ، پاسخ ساده است ، "نه آنقدر كه فكر مي كنيد."
در اينجا تمام مواردي را كه بايد بدانيد و انجام دهيد تا بتوانيد در اينستاگرام زندگي كنيد توضيح مي دهم.


ارسال اسپانسر ماركتينگ شركتي فروش عكس هاي خود در بانك هاي عكس فروش حساب اينستاگرام خود فروش محصول يا خدمات خودپست اسپانسر شدهاگر كار خود را شروع مي كنيد ، بايد مارك هايي را پيدا كنيد كه مي خواهند پست هاي حمايت شده را در حساب خود منتشر كنند. درست است كه تأثيرگذاران بزرگ (+ 100000 پيرو) قرار است جستجو شوند ، اما ممكن است افراد كوچك با 3000 دنبال كننده جذابيت زيادي نداشته باشند. اگر خيلي كمتر از اين تعداد هستيد ، نگران نباشيد. چند روش براي رشد سريع فالوور اينستاگرام وجود دارد.
براي يافتن مارك هاي بيشتري كه به شما براي پست هاي پشتيباني شده پول پرداخت مي كنند ، بايد مشق شب را انجام دهيد. شما بايد بدانيد كه چه نوع هدفي داريد و در كدام طاقچه تخصص داريد. علاوه بر اين ، شما بايد داده هاي پيروان خود را تجزيه و تحليل كنيد.
خوشبختانه پلتفرم هايي وجود دارند كه اجازه مي دهند مارك ها و تأثيرگذاران با يكديگر ملاقات كنند. در اينجا 5 مورد از آنها آورده شده است:
آنفلوآنزاولين پلتفرم بازاريابي اينفلوئنسر اينستاگرام كه توصيه مي كنم Influenz نام دارد. براي تأثيرگذاران اينستاگرام رايگان است. شما مي توانيد به سادگي در Ifluenz يك حساب كاربري ثبت كنيد و آنها بسته به تعداد دنبال كنندگان شما نمودار سود ارائه مي دهند.
به عنوان مثال ، اگر 5000 دنبال كننده داريد مي توانيد چيزي در حدود 10 دلار براي يك پست معتبر كسب كنيد. و اگر 500000 دنبال كننده داريد ، مي توانيد به ازاي هر پست معتبر 1000 دلار درآمد كسب كنيد. ميانگين 2 دلار در هر 1000 دنبال كننده است.
SocialPubli.png
SocialPubliاين يكي ديگر از سيستم عامل هاي بازاريابي اينفلوئنسر است كه شركت ها را در تماس با اينفلوئنسرها قرار مي دهد تا پيام برند را از طريق فضاهاي مختلف منتقل كنند. علاوه بر اينستاگرام ، SocialPubli از تأثيرگذاران Twitter ، Facebook ، LinkedIn ، YouTube يا Snapchat استقبال مي كند. نقطه قوت اين پلتفرم اين است كه نه تنها با اينفلوئنسرها بلكه با تأثيرگذارهاي كوچك نيز كار مي كند.
تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد ثبت نام و ايجاد پروفايل خود است. خود اين پلتفرم به شما مي گويد كه علائق شما و مخاطبان شما چيست ، بنابراين مارك ها مي دانند كه شما چه نوع جامعه اي ايجاد كرده ايد.
كوبيسCoobis يك بستر بازاريابي براي مهمترين تأثيرگذاران فعلي است. نه تنها شرايط اساسي عملكرد صحيح و عملكرد مبارزات را دارد ، بلكه خود را به عنوان يكي از كاملترين سيستم عاملها معرفي مي كند. پاسخگوي نيازهاي دو مخاطب هدف مختلف ، تبليغ كنندگان و ناشران است.
بازاريابي وابستهبا فروش محصولات وابسته مي توانيد از طريق اينستاگرام درآمد كسب كنيد. فروشگاه هاي آنلاين زيادي وجود دارند كه از طريق لينك هايشان ، براي هر فروش كه انجام مي دهيد درصدي را به شما اختصاص مي دهند.


به عنوان مثال ، شما يك عكس فوق العاده جالب با يك دوربين تهيه مي كنيد و آن را در حساب اينستاگرام خود بارگذاري مي كنيد ، مي توانيد نشان دهيد كه اين عكس با آن دوربين خاص گرفته شده و مي توان آن را از طريق پيوندي كه ارائه مي دهيد خريداري كرد ، به عنوان مثال در آمازون يا Gearbest ، دو فروشگاه آنلاين بزرگ كه شركتهاي وابسته را مي پذيرند. اگر فروش نرم افزار را ترجيح مي دهيد ، مي توانيد از Avangate ، Shareasale يا ClickFunnel و غيره استفاده كنيد.
تقريباً از هر نوع كالايي مي توانيد شركت هاي وابسته پيدا كنيد. با يك جستجوي ساده در Google ، مي توانيد وابسته ايده آل براي نمايه خود پيدا كنيد. بخاطر داشته باشيد كه در اينستاگرام فقط مي توانيد يك لينك واحد در توضيحات خود قرار دهيد ، فراموش نكنيد كه آن را در عكسهاي خود ذكر كنيد تا آنها به آنجا بروند و كليك كنند.
عكسهاي خود را در Image Banks بفروشيداگر مي خواهيد با اينستاگرام به طور مستقيم درآمد كسب كنيد ، مي توانيد بخشي از تصاوير خود را كه براي اين شبكه آماده كرده ايد در يك بانك تصوير بارگذاري كنيد و براي آن قيمت بگذاريد. مي توانيد از پورتال Shutterstock.com استفاده كنيد ، كه تحت مفهوم سهام خرد كار مي كند.
اين هيچ نوع نظم عكاسي نيست بلكه روشي است كه در آن عكس هاي شما به اشخاص ثالث فروخته مي شود.


با ظهور اينترنت و شركت هاي ديجيتال ، نياز به تصاوير به طور چشمگيري افزايش يافته است و به همين دليل ، پورتال هاي سهام خرد در اوايل سال 2000 ظهور كردند.
اين يك نوع بانك تصوير كم هزينه است ، جايي كه همه چيز بر اساس توانايي گرفتن عكس از نوع حرفه اي و صبورانه براي بارگذاري آنها در سيستم عامل هايي مانند Shutterstock و مرتب سازي آنها بر اساس نياز پورتال است.
شما عكس را مي گيريد و آنها آن را مي فروشند. هزينه ها به تناسب توزيع مي شود و هر كس كه بيشترين سود را مي برد نويسنده آن است. در اينجا هيچ رازي وجود ندارد ، فقط اثبات گرفتن عكس با كيفيت و بارگذاري آنها در سيستم عامل هاي سهام خرد است. به طور معمول ، هيچ انحصاري وجود ندارد ، بنابراين مي توانيد آن را در چندين پورتال بارگذاري كنيد.
حساب اينستاگرام خود را بفروشيداگر قصد حفظ حساب اينستاگرام خود را نداريد ، مي تواند درآمد خوبي براي كساني باشد كه حساب اينستاگرام مي فروشند. با اين حال ، داشتن يك حساب كاربري اينستاگرام با g

ood زير روند كوتاهي نيست. اين به زمان ، وقف و محتواي خوب نياز دارد ، بنابراين افرادي كه اين حساب را دنبال مي كنند ، از استقبال و پشتيباني خوبي از انتشارات برخوردار هستند.
قيمت حساب شما به روند محبوبيت و تعداد دنبال كنندگان بستگي دارد. روش هاي زيادي و سايت هاي زيادي براي فروش يا خريد اينستاگرام وجود دارد. برخي از پلتفرم ها براساس تعداد و ميزان تعامل پيروان ، قيمت پيشنهادي را به شما ارائه مي دهند.

منبع

5 قانون طلايي براي كار در منزل

روزهايي كه كار در خانه به معناي نشستن تمام روز در لباس خواب است ، گذشته است. اگرچه قطعاً مجبور نيستيد كه ديگر با مسافرت صبحگاهي نبرديد ، كار در منزل يا از راه دور يك امتياز بزرگ است كه با مسئوليت شغلي و شخصي همراه است. خواه خودتان به عنوان يك مستقل كار شاخه كنيد يا با كارفرماي فعلي خود در مورد توافق نامه از راه دور مذاكره كرده ايد ، در اينجا قوانين طلايي وجود دارد كه بايد براي شما مناسب باشد.
1. يك فضاي كاري تعيين شده ايجاد كنيد
حفظ تعادل سالم بين زندگي و زندگي مي تواند حتي هنگام كار در خانه نيز پيچيده تر باشد. اگرچه كار از روي مبل به نظر راحت مي رسد ، اما براي بهره وري روزمره ايده آل نيست.
يك منطقه كاري خاص ايجاد كنيد كه جدا از فضاي زندگي شما باشد. اين موارد مي تواند از يك دفتر كار در منزل ، ميز كار در گوشه اي آرام از اتاق غذاخوري شما ، يا يك گوشه مخصوص كنار پنجره باشد. انجام اين كار هزاران مزيت دارد. داشتن فضاي مناسب براي رايانه ، پرونده ها و ساير موارد ضروري كار را آسان تر مي كند ، به كاهش حواس پرتي كمك مي كند و بين كار و زندگي در خانه تقسيم مي كند.
2. به ساعت كار پايبند باشيد
هر كسي كه در خانه كار كند ، در تنظيم ساعات كاري خود انعطاف پذيري خوبي دريافت مي كند. با اين حال ، اگر مراقب نباشيد ، اين مي تواند منجر به اين شود كه شما از ساعت 7 عصر تا 2 بامداد كار كنيد يا ساعات كاري ديگري را تنظيم كنيد كه برقراري ارتباط با هر كس ديگري در تيم شما را دشوار مي كند.
سعي كنيد هر زمان كه ممكن است به ساعات كار خود پايبند باشيد. اين لزوماً به معناي سفت و سخت 9 به 5 نيست. اگر 7 تا 3 براي شما بهتر است ، اين كار را انجام دهيد و به تيم و مديريت خود اطلاع دهيد كه در آن زمان در دسترس خواهيد بود. اطمينان حاصل كنيد كه در روز خود يك نقطه پايان براي خاموش كردن كار و رفتن به زندگي شخصي خود تعيين كرده ايد.
3. اطمينان حاصل كنيد كه اطرافيان شما مي دانند شما كاري براي انجام دادن داريد
موقعيت شما ممكن است متفاوت باشد ، اما كاري كه بايد انجام دهيد به همان اندازه مهم است. اگر افراد ديگري در خانه با خود داريد ، به آنها بگوييد كه مشغول كار هستيد و بايد به آنها آرامش و سكوت داده شود و وقفه ها و حواس پرتي ها را به حداقل برسانيد. اگر در دفتر كار مي كرديد ، دوستان و خانواده شما قهوه اي نمي خورند ، بنابراين نبايد فقط به اين دليل كه در خانه كار مي كنيد ، تفاوتي داشته باشد.
4- روزانه با دفتر اصلي يا تيم اصلي خود در ارتباط باشيد
اين مي تواند از طريق تلفن ، ايميل ، متن يا Skype و FaceTime باشد. كار در خانه به اين معني نيست كه شما به تنهايي كار مي كنيد. مهم نيست كه احساس انزوا كنيد و هنوز عضوي حياتي از يك تيم گسترده تر هستيد ، به همين دليل ارتباط منظم بسيار مهم است. سعي كنيد اين تماس را فقط به كارهاي كاري محدود نكنيد. حضور در رويدادها و فعاليتهاي خارج از وقت اداري را به عنوان يك نكته مهم قلمداد كنيد ، زيرا حضور در آن به شما كمك مي كند تا روابط خود را با همكاران تقويت و حفظ كنيد.
5- از ساعات رفت و آمد قبلي خود نهايت استفاده را ببريد
اكنون ممكن است رفت و آمد شما بيش از پياده روي تا آن طرف خانه شما را شامل شود ، شما يك ساعت از روز خود را بازگرديد ، اگر نه بيشتر. از اين زمان براي چرت زدن براي يك ساعت ديگر خوابيدن يا بازي در اينترنت استفاده نكنيد! در عوض ، صبح خود را با دويدن بيرون در هواي تازه شروع كنيد يا وعده هاي غذايي خود را براي روز آماده كنيد. حتي درگير شدن در كارهايي با كمي شدت بيشتر مانند دريافت اخبار يا خواندن يك فصل از كتاب ، راهي عالي براي استفاده حداكثري از زماني است كه صرف رفتن از نقطه A به نقطه B مي كرديد.
جان بيرد يك متخصص امور مالي شخصي از اسكاتلند بدهي راه حل ، بخشي از گروه Begbies Traynor است. وي به افراد در مورد مسائل مربوط به پول مانند پس انداز ، دستيابي به اعتبار و راه حل هاي رسمي و غيررسمي بدهي مشاوره مي دهد.

منبع