آرشیو شهریور ماه 1400

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

توليد محتوا به عنوان بهترين توليدكننده محتوا در شبكه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي بستر نهايي ايجاد ارتباطات و اعمال نفوذ را فراهم مي كند. اگر پيامي داريد كه ارزش اشتراك گذاري دارد و تمايل به ايجاد مخاطب ديجيتالي داريد ، ممكن است آينده اي اميدواركننده در بازاريابي محتواي رسانه هاي اجتماعي داشته باشيد.
هرچند نقش خالق محتواي اجتماعي را با نقش تأثيرگذار اشتباه نگيريد. به همان اندازه كه اين دو مشترك هستند ، بايد به عنوان نقش هاي جداگانه شناخته شوند.
بنر خدمات مديريت شده Compose.ly
محتواي رسانه هاي اجتماعي در برابر تأثيرگذارانافراد تأثيرگذار چهره كمپين هاي رسانه هاي اجتماعي هستند. آنها از نظر محتوا برجسته هستند و نقش اصلي را در تصاوير و فيلم ها ايفا مي كنند. بسياري در توسعه محتوا مشاركت دارند ، اما برخي ديگر روند واقعي ايجاد پيام را به توليدكنندگان محتوا اختصاص مي دهند.
از سوي ديگر ، خالقان رسانه هاي اجتماعي فقط گاهي اوقات ممكن است جلوي دوربين ظاهر شوند. با اين حال ، آنها بيشتر روي روند واقعي توسعه محتوا سرمايه گذاري كرده اند. برخي حساب هاي شخصي خود را حفظ مي كنند ، اما بسياري از آنها به نمايندگي از مشاغل ، سازمان هاي غير انتفاعي يا سازمان هاي ديگر كار مي كنند. بيشتر روي طاقچه ها يا مخاطبان خاصي تمركز مي كنند.
بازاريابي محتواي رسانه هاي اجتماعي مي تواند بسيار زياد باشد ، به ويژه اگر تلاش هاي اوليه شما در ايجاد مخاطب اختصاصي ناكام باشد. با برنامه ريزي مناسب و اندكي تأمل شخصي ، مي توانيد يك حضور ديجيتالي قدرتمند ايجاد كرده و به يك خالق محتواي موفق در رسانه هاي اجتماعي تبديل شويد.
1. بر طاقچه خاصي تمركز كنيد.اين كه آيا از طرف يك كسب و كار محتوا ايجاد مي كنيد يا صفحه شخصي خود را اداره مي كنيد ، اگر در اوايل يك مكان را انتخاب كنيد ، ايجاد يك دنبال كننده قوي آسان تر خواهد بود. اين به شما كمك مي كند مخاطب اختصاصي جذب كنيد. در حالت ايده آل ، طاقچه شما تركيبي از دو عنصر مهم را شامل مي شود:
اشتياق شما وتخصص شمامدارك تحصيلي و تجربه حرفه اي باعث ايجاد اعتماد در پيروان شما مي شود و احساس قدرت مي كند كه تأثير مي گذارد. علاوه بر اين ، تخصص به اين معني است كه مي توانيد با اطمينان بيشتر در موضوعات كليدي تحقيق كنيد و بينش ها و راه حل هاي عميقي را ارائه دهيد تا نماي كلي در سطح.
تجربه طاقچه شروع ارزشمندي به شما مي دهد ، اما به تنهايي نمي تواند شما را به عنوان خالق محتواي رسانه هاي اجتماعي موفق كند. اگر فاقد اشتياق هستيد ، سابقه شما اهميت چنداني ندارد. دنبال كنندگان بلافاصله مي توانند عدم وجود اصالت را تشخيص دهند - و اگر مشكوك شوند كه شما واقعاً به موضوع در مركز تلاش هاي رسانه هاي اجتماعي خود اهميتي نمي دهيد ، سريع ترك مي كنند.
يكي از نمونه هاي عالي خالق محتواي رسانه هاي اجتماعي كه از علاقه و تخصص خود استفاده مي كند ، The Braces Guy ، ارتودنتيست محبوب است كه از طريق رسانه هاي اجتماعي شهرت يافت.


دكتر گرانت كالينز ، "بريس گاي" ، چرخشي سرگرم كننده بر روي دندان ها و ارتودنسي با فيلم ها و مطالب آموزشي در چندين كانال ، از جمله TikTok و Instagram انجام مي دهد. به عنوان يك متخصص ارتودنسي ، او به وضوح متخصص است - اما اشتياق نشان داده شده در محتواي او به وضوح نشان دهنده علاقه به اين رشته نيز است.
2. درباره مخاطبان خود تحقيق كنيد.شما كمي جستجوي روح انجام داده ايد و طاقچه خود را پيدا كرده ايد. اكنون زمان آن رسيده است كه بفهميد چه كسي در واقع زيرنويس هاي شما را مي خواند يا فيلم هاي شما را تماشا مي كند. تركيب مخاطبان هدف شما نقش مهمي در نحوه ايجاد به روزرساني ها و نحوه ارسال آنها در نهايت خواهد داشت.
در بسياري از موارد ، طاقچه و مخاطب يكديگر را دنبال مي كنند. با اين حال ، در بسياري از موارد ، مخاطب هاي مختلف مي توانند به يك موضوع متفاوت برخورد كنند. آنها ممكن است در دسته هاي مختلف جمعيتي قرار بگيرند يا ديدگاه هاي متضادي داشته باشند.
اگر قبلاً موارد زير را در رسانه هاي اجتماعي توسعه داده ايد ، از اين ابزارها براي تجزيه و تحليل مخاطبين موجود خود استفاده كنيد:
بينش مخاطبان فيس بوكبينش اينستاگرامتجزيه و تحليل توييترتجزيه و تحليل بافرآواريوسايفنام تجاري 24ابزارهاي خاص پلتفرم مانند Instagram و Twitter Analytics بر روي سايتهاي خاصي تمركز مي كنند ، در حالي كه راه حلهايي مانند Brand24 و Awario حساب هاي متقابل را براي ارائه ديد وسيع تري به مخاطبان ديجيتال شما ارائه مي دهند.
3. روندهاي صنعت را رعايت كنيد.صرفنظر از ميزان احترام شما در حوزه كاري خود ، موفقيت شما به عنوان خالق محتواي رسانه هاي اجتماعي متكي بر اين است كه دانش خود را به طور مداوم به روز مي كنيد. در عصر اطلاعات امروز ، تحولات صنعت به سرعت سرسام آوري مي رسد. براي پيگيري مطالب ، بايد روزانه محتواي خود را به روز كنيد.
پيروي از آخرين روندها مي تواند به آساني نشانه گذاري چند وب سايت معتبر باشد. مطالب ارائه شده در اين سايت ها را روزانه بخوانيد تا از آنچه در جريان است مطلع شويد.
فراموش نكنيد كه سازندگان محتوا را كه همفكر هستند در رسانه هاي اجتماعي نيز دنبال كنيد. اين تلاش نه تنها شما را به روز نگه مي دارد ، بلكه خطر طوطي ناخواسته محتواي رقبا را نيز كاهش مي دهد.
4- صداي خود را توسعه دهيد.بسته به طاقچه و مخاطب شما ، ممكن است با خالقان متعددي براي جلب توجه - ارز اصلي در حوزه رسانه هاي اجتماعي امروز - رقابت كنيد. ممكن است اعضاي مخاطبان شما هزاران سازنده را دنبال كنند ، اما آنها فقط با چند حساب نخبه همكاري خواهند كرد.
در حالي كه تخصص شما شما را متمايز مي كند ، اكثر دنبال كنندگان بيش از هر چيز به دنبال اصالت هستند. در يك نظرسنجي Stackla از 1590 مصرف كننده ، 90 درصد معتقد بودند كه اصالت براي تعيين مارك هايي كه بايد پشتيباني شوند بسيار مهم است.

متأسفانه ، در حالي كه اكثر بازاريابان B2C از مطالعه Stackla ادعا مي كنند كه معتبر هستند ، مصرف كنندگان مخالف هستند: 51 درصد ادعا مي كنند كه كمتر از نيمي از مارك هاي امروزي احساس واقعي مي كنند.
هنگام تعيين اينكه چه چيزي شما را در چشم انداز شلوغ شبكه هاي اجتماعي متمايز مي كند ، ملاحظات زير را در نظر داشته باشيد:
با محتواي اجتماعي خود مي خواهيد به چه چيزي برسيد؟ فالوورها بعد از خواندن پست هاي شما چه چيزي را بايد درك كنند - يا چه احساسي بايد داشته باشند؟كدام ويژگي شخصيت شما را مشخص مي كند؟ اينها چگونه با سبك نوشتن ، صحبت كردن يا عكاسي شما هماهنگ مي شوند؟آيا شرايطي پيش مي آيد كه لحن محتواي شما از رويكرد معمول شما خارج شود؟ چگونه مي توانيد به اين مسئله رسيدگي كنيد؟آيا در سيستم عامل هاي مختلف صدايي ثابت داريد؟ آيا بين محتواي نوشته شده و فيلم ها تغيير مي كند؟ اگر چنين است ، كدام روش بيشتر مورد توجه طرفداران شما قرار مي گيرد؟5. به صورت حضوري و آنلاين شبكه كنيد.شبكه سازي براي خالقان اجتماعي به همان اندازه براي متخصصان "سنتي" بسيار مهم است. اين بايد فراتر از تعامل با مشتريان و ويراستاران باشد. براي برقراري ارتباط با چهره هاي معتبر صنعت تماس بگيريد. با گذشت زمان ، مي توانيد از اين روابط استفاده كنيد تا پست مهمان ، مصاحبه يا بينش ساده اي را كسب كنيد تا محتواي شما به سطح بعدي برسد.
شبكه آنلايناساس استراتژي شبكه آنلاين شما بايد شامل تأثيرگذاران زير در چندين سيستم عامل باشد. اين افراد نيازي به صدها هزار دنبال كننده ندارند. در حقيقت ، احتمال بيشتري وجود دارد كه با تأثيرگذارهاي خرد ارتباط برقرار كنيد. صرفنظر از دسترسي آنها ، با گذاشتن نظرات بصيرت انگيز يا ارسال پيامهاي خصوصي براي ايجاد ارتباط نزديكتر با يكديگر ارتباط برقرار كنيد.
در حالي كه از طريق جستجوهاي مرتبط با محتوا ، بسياري از تأثيرگذارهاي برتر را در ليست "دنبال كردن" خود پيدا مي كنيد ، ابزارهاي مختلف مي توانند به سهولت جستجو كمك كنند. اين ابزارها به شما امكان مي دهد از طريق افزونه هاي مرورگر و جستجوي كلمات كليدي ، ليست تأثيرگذاران را ايجاد كنيد. گزينه هاي برتر عبارتند از:
NinjaOutreachBuzzStreamGroupHighBuzzSumoشبكه آفلاينهمچنين از فرصت هاي شبكه شخصي خودداري نكنيد. مثلا:
در كنفرانس ها يا رويدادهاي صنعتي كه مخصوص توليدكنندگان محتواي اجتماعي است ، شركت كنيد. آنها در طول ارائه هاي اصلي و تماس ها از طريق عملكردهاي اجتماعي بينش ارائه مي دهند.براي گفتگو با مشاغل نماينده ، كف نمايشگاه هاي كنفرانس و ساير مناطق ارائه فروشندگان را بالا ببريد. تلاش هاي شما مي تواند منجر به مشاركت هاي قدرتمندي شود.علاوه بر ايجاد روابط جديد ، مطمئن شويد كه تماس هاي موجود را حفظ كرده و بر اساس آنها ايجاد خواهيد كرد. اگر از قبل مخاطبين آنلاين را به صورت آنلاين دنبال نمي كنيد ، به دنبال آنها باشيد و با آنها تماس بگيريد. شبكه قبلي شما ممكن است بيشتر از آنچه تصور مي كنيد مرتبط باشد.اگر چيز ديگري نباشد ، شركت در رويدادها به شما اين امكان را مي دهد تا احساس بهتري نسبت به افرادي كه در نمايه هايي كه در كانال هاي رسانه هاي اجتماعي ترجيحي خود مي بينيد ، ببينيد. به همين ترتيب ، ديگران خواهند ديد كه چگونه "شما واقعي" در مقابل حضور شما در رسانه هاي اجتماعي قرار مي گيرد.
6. به نوشتن ادامه دهيد.جمله "تمرين كامل مي شود" در مورد ايجاد محتواي اجتماعي صدق مي كند. هرچه بيشتر در مورد موضوعي خاص بنويسيد ، به مرور آن را بهتر مي فهميد و به راحتي مي توانيد صدايي جذاب و جذاب براي مخاطبان خود بسازيد. تمرين منظم همچنين به شما كمك مي كند تا توانايي نوشتن خود را حفظ كنيد ، كه بدون تلاش منظم ، به راحتي از بين مي رود.
در حالي كه به روز رساني روزانه در اينستاگرام ، فيس بوك و LinkedIn براي ايجاد صداي هدفمند ايده آل است ، اما انواع مختلف تمرينات نيز مي تواند به شما در تقويت مهارت نوشتن كمك كند. نمونه ها عبارتند از:
گذاشتن نظرات دقيق در مورد وبلاگ ها ، پست هاي رسانه هاي اجتماعي و ساير مطالبي كه توجه شما را جلب مي كندنوشتن پاسخ ها اما عدم انتشار آنها به عنوان نظر - در عوض ، از اين افكار مكتوب براي تقويت نوشته هاي خود استفاده كنيددر طول روز هنگام انجام مشاهدات در زندگي روزمره خود يادداشت برداري كنيداستفاده از دستورات براي شكستن بلوك نويسنده: برنامه هايي مانند Writing Challenge ممكن است كمك كنندنكته بزرگهمچنين به نفع شما است كه مرتباً پست هاي رسانه هاي اجتماعي را منتشر كنيد. تنظيم يك تقويم محتواي رسانه هاي اجتماعي را براي ايجاد يك برنامه معمول و برنامه در نظر بگيريد.7. روي ابزارهاي تجارت سرمايه گذاري كنيد.در حالي كه بسياري از كاربران رسانه هاي اجتماعي از تصاوير بسيار شفاف اينستاگرام خسته شده اند ، آنها همچنين مايل به تحمل عكس هاي دانه دار يا فيلم هاي با كيفيت پايين نيستند. تصاوير شما نيازي به مطابقت با تصاوير عكاسان مجرب ندارند ، اما تصاوير واضح و واضح ضروري هستند. دستيابي به اين موارد بدون دوربين مناسب يا برنامه عكس دشوار است.
با انتخاب يك تلفن هوشمند يا دوربين ديجيتال مناسب براي طاقچه و پلت فرم خود شروع كنيد. تلفن هاي رده بالا بهترين تصاوير و فيلم ها را توليد مي كنند ، اما انواع گزينه هاي ميان رده نيز به خوبي كار مي كنند. هنگام انتخاب دستگاهي كه بهترين بازده بازگشت سرمايه را از نظر كيفيت محتوا به شما مي دهد ، نيازهاي عكس يا فيلم منحصر به فرد خود را در نظر داشته باشيد.
گران ترين گوشي با پيشرفته ترين دوربين هنوز ويرايش ضعيف را جبران نمي كند. خوشبختانه ، انواع ابزارها به مبتديان و ويراستاران مجرب اجازه مي دهند محتواي رسانه هاي اجتماعي خود را كامل كنند. موارد دلخواه عبارتند از:
CanvaPowT

اوونAdobe Lightroomنور پس زمينهSKRWTمخلوط ها8. بررسي سيستم عامل هاي جديد.در حالي كه بسياري از سازندگان اجتماعي حضور خود را در چندين سيستم عامل حفظ مي كنند ، ديگران با تمركز اصلي بر روي يك يا دو سايت به موفقيت بيشتري دست مي يابند. از پيروي از آنها نترسيد و در طاقچه قرار بگيريد - اما به ياد داشته باشيد كه بستر انتخابي شما هميشه در معرض خطر قرار گرفتن از مد است.
به نظر مي رسد فيس بوك ، اينستاگرام ، توييتر و يوتيوب همچنان قدرت خود را حفظ كرده اند ، اما بسترها و فرصت هاي جديدي براي ايجاد مخاطب در افق هميشگي است.
مراقب فرصت هاي در حال ظهور باشيد ، اما تا زماني كه مطمئن نشديد كه هدف و صداي شما را منعكس مي كنند ، متعهد كانال هاي جديد نشويد. تا آن زمان ، با خيال راحت يك حساب خصوصي ايجاد كنيد و آزمايش كنيد. هرچه با سايتهاي نوظهور راحت تر باشيد ، آمادگي بهتري براي رونمايي از حساب هاي جديد خواهيد داشت هنگامي كه تشخيص داده ايد كه يك پلتفرم خاص مي تواند به شما در ارسال پيام كمك كند.
9. بازي هشتگ خود را سطح بندي كنيد.ممكن است نسخه مكتوب قانع كننده در حال حاضر بر زيرنويس هاي اينستاگرام و پست هاي LinkedIn مسلط باشد ، اما هشتگ ها به همان اندازه مهم باقي مي مانند. اين ابزارهاي مفيد به شما امكان جلب توجه و دسته بندي مطالب را مي دهد.
ويژگيهايي كه هنگام ادغام هشتگ ها بايد در نظر گرفته شود شامل روندهاي اخير و محبوبيت در بين تأثيرگذارهاي برتر است. تعداد هشتگ ها و قرار دادن آنها در يك پست مشخص نيز اهميت دارد. اگر تلاش مي كنيد اين عناصر را مستقيم نگه داريد ، براي كمك به ابزارهايي مانند Hashtagify.me مراجعه كنيد.


با گذشت زمان ، بايد احساس بهتري داشته باشيد كه هشتگ ها چه به طور كلي و چه در بين مخاطبان مورد نظر بيشترين توجه را به خود جلب مي كنند. مهارت هاي هشتگ ، مانند نوشتن ، با گذشت زمان ظاهر مي شوند ، بنابراين اگر در ابتدا براي درك اين زبان منحصر به فرد اينترنتي تلاش مي كنيد ، نااميد نشويد.
۱۰- مراقب معيارهاي اندازه گيري باشيد.اگر متعهد به ايجاد مخاطبان خود هستيد ، بايد تعيين كنيد كه كدام نوع پست بيشتر براي طرفداران شما جذاب است - و كدام بايد كنار گذاشته شود. متأسفانه ، هيچ رويكردي براي همه مناسب نيست. عوامل مختلفي بر عملكرد تأثير مي گذارد ، از جمله همه چيز از موضوع تا هشتگ هاي شما و حتي زمان ارسال پست.
خالقان موفق اجتماعي محتوا را كوركورانه ارسال نمي كنند به اين اميد كه بتواند بر همه تاثير بگذارد. در عوض ، آنها تحقيقات كاملي را انجام مي دهند تا تعيين كنند كه مخاطبانشان چه مي خواهند و چگونه مي توانند آن را در عين حفظ صداي اصيل ارائه دهند. از آنجا ، آنها عملكرد را از نزديك پيگيري مي كنند. آنها به دنبال الگوهايي هستند تا دريابند كدام پست ها موفق مي شوند و چگونه مي توان عملكرد آنها را در آينده تكرار كرد. تجزيه و تحليل دقيق براي ايجاد يك استراتژي موثر محتواي رسانه هاي اجتماعي بسيار مهم است.
هنگامي كه زمينه را براي حضور موفق در رسانه هاي اجتماعي فراهم كرديد ، زمان آن رسيده است كه شاخص هاي كليدي عملكرد خود (KPI) را رديابي كنيد. ترافيك ممكن است بر اين معيارها غالب باشد. لايك ها و نماها نماي اوليه اي از دسترسي شما را ارائه مي دهند ، اما اينها فقط آغاز را نشان مي دهد.

6 مدل تجاري مختلف كسب و كار اينترنتي كه بايد از آنها آگاه باشيد

قبل از تهيه طرح كسب و كار خود انواع مدل هاي كسب و كار تجارت الكترونيك را بياموزيد. شانس موفقيت شما اين است كه بدانيد كدام مدل براي شما مناسب است.

توماس لوريناويسيوس
16 سپتامبر 2020
انتخاب و استفاده از مدل تجاري مناسب تجارت الكترونيك در فروشگاه آنلاين شما ممكن است چالشي بزرگتر از آنچه فكر مي كنيد باشد. به خصوص اگر در اين صنعت تازه كار هستيد. بزرگترين شانس موفقيت شما با دانستن اينكه كدام مدل بيشتر مناسب طاقچه ، منابع و قابليت هاي شماست شروع مي شود. بياييد نگاهي به 4 طبقه بندي عمده تجارت الكترونيك و 6 مدل تجاري تجاري اثبات شده بيندازيم.
وقتي در مورد تجارت الكترونيك صحبت مي كنيم ، مردم هنوز به مدل برچسب خصوصي B2C (مشاغل به مصرف كنندگان)-فروش محصولات خرده فروشي با مارك خصوصي به افراد-فكر مي كنند. اما تجارت الكترونيك گزينه هاي بيشتري نسبت به آنچه تصور مي كنيم دارد.
در اينجا 4 طبقه بندي عمده تجارت الكترونيك و 6 مدل اثبات شده است كه قبل از تهيه برنامه بايد در نظر بگيريد.
4 طبقه بندي عمده تجارت الكترونيكبياييد نگاهي به 4 طبقه بندي اصلي تجارت الكترونيك بيندازيم.
1. تجارت به تجارت (B2B)تجارت الكترونيك Business-to-Business (B2B) معاملات آنلاين بين مشاغل را توصيف مي كند. سازمانهاي درگير در مدل B2B عمدتا عمده فروشان ، توليد كنندگان و توزيع كنندگان هستند. با وجود اينكه برجسته ترين شكل تجارت الكترونيك نيست ، پيش بيني مي شود بازار تجارت الكترونيكي B2B جهاني تا سال 2020 به 6.7 تريليون دلار برسد.
در اينجا 3 س questionsال است كه قبل از راه اندازي كسب و كار B2B از خود بپرسيد:
آيا بازار هدف شما سفارش عمده را ترجيح مي دهد؟آيا مشتريان شما به اندازه ، مواد يا مشخصات ديگر نياز دارند؟مزاياي رقابتي شما چيست؟مزاياي رقابتي بالقوه را مي توان با پرسيدن س yourselfالات بيشتر در مورد مدل كسب و كار خود ، از جمله:
آيا توليد را كنترل مي كنيد؟آيا مي توانيد با حفظ ROI كارآمد ، قيمت رقابتي ارائه دهيد؟موجودي و قابليت هاي مديريت زنجيره تامين شما چيست؟2. تجارت به مصرف كننده (B2C)تجارت الكترونيك B2C يك مدل تجارت الكترونيك سنتي است كه اكثر افراد با آن آشنا هستند. در B2C ، خرده فروشان آنلاين محصولات خود را مستقيماً به مصرف كنندگان نهايي عرضه مي كنند. در حالي كه B2B مي تواند پيچيده تر باشد ، تجارت B2C به سادگي سفارش كتاب يا دوربين آنلاين است.
خرده فروشان آنلاين B2C به مخاطبان زيادي خدمت مي كنند و استراتژي هاي بازاريابي و فروش مدرن مانند بازاريابي مبتني بر تبليغات ، بازاريابي تأثيرگذار و رسانه هاي اجتماعي را در اولويت قرار مي دهند. صاحبان مشاغل تجارت الكترونيك B2C زمان بيشتري را صرف بهينه سازي ترافيك ، تبليغ كمپين ها و تبديل فروش نسبت به مذاكره در مورد نقل قول ها و شرايط يا مديريت توليد و تحقق سفارش مي كنند.
3. مصرف كننده به كسب و كار (C2B)C2B از B2B و B2C كمتر شناخته شده و شهودي است. در مدل C2B ، افراد (مصرف كنندگان) محصولات يا خدمات را به يك تجارت مي فروشند.
اكثر مشاغل معمولي C2B سيستم عامل هاي مستقل مانند Upwork و Fiverr هستند. در اين عصر ديجيتالي و اجتماعي ، بازارهاي منطبق با تأثيرگذار مانند Ifluenz به عنوان اشكال جديد و ابتكاري C2B در حال افزايش است.
وب سايت ايفلوئنز4. مصرف كننده به مصرف كننده (C2C)مشاغل تجارت الكترونيك C2C معاملات بين مصرف كنندگان را تسهيل مي كند. در بسترهاي C2C ، افراد مي توانند كالا يا خدمات را بفروشند ، بخرند و مبادله كنند. پلتفرم هاي اتصال مصرف كننده به مصرف كننده با شارژ ليست و هزينه معاملات سود مي برند.
برخلاف B2B و B2C ، C2C به طور گسترده با مشاغل شخص ثالث سر و كار دارد تا معاملات را تسهيل كند ، از مصرف كنندگان محافظت كند و كنترل كيفيت را مديريت كند.
از روزهاي اوليه اينترنت ، آمازون ، eBay و Craigslist بزرگترين وب سايت هاي تجارت الكترونيك C2C در جهان بوده اند. مبتكران اخير مانند Depop از رسانه هاي اجتماعي براي گسترش دسترسي خود استفاده مي كنند.
صفحه اصلي برنامه Depopبرند شما منحصر به فرد است. فروشگاه شما نيز بايد باشد.در هر مرحله تجربه مشتري خود را شكل دهيد و يك وب سايت تجارت الكترونيك مدرن بسازيد - همه بدون نوشتن يك خط كد.
شروع به ساختن كنيدشروع به ساختن كنيد6 مدل كسب و كار تجارت الكترونيك در سال 2021 در حال رشد استپس از تصميم گيري در مورد يك دسته بندي ، مورد بعدي كه بايد با آن برخورد كنيد انتخاب مدل تجارت الكترونيك براي تجارت شما است. در چند دهه گذشته تعداد زيادي از استارت آپ هاي تجارت الكترونيك شاهد صعود و سقوط بوده اند.
در اينجا 6 نوع مختلف از مدل هاي كسب و كار تجارت الكترونيك آورده شده است:
1. برچسب خصوصيبسياري از كارآفرينان تجارت الكترونيك جديد ايده هاي عالي براي محصول دارند اما منابع داخلي يا ظرفيت لازم براي توليد محصولات خود را ندارند. بنابراين آنها از توليدكنندگان سفارش مي دهند و سپس محصولات را با برچسب خصوصي برچسب گذاري ، به بازار عرضه مي كنند و مي فروشند.
پيش بيني هاي اخير نشان مي دهد بازار برچسب خصوصي تجارت الكترونيك در 5 سال آينده چهار برابر مي شود تا تقاضاي رو به رشد را برآورده كند. در اينجا 2 مورد از قانع كننده ترين دلايلي وجود دارد كه باعث مي شود برچسب خصوصي يك انتخاب ثابت باشد:
محصولات با برچسب خصوصي توسط يك شركت توسعه يافته ، مارك گذاري شده و به فروش مي رسند و آن را از رقبا جدا مي كند. صاحبان برندهاي خصوصي داراي طراحي ، مشخصات ، تكنيك توليد و داراي حقوق انحصاري براي فروش تحت يك مارك خصوصي هستند. از آنجا كه آنها تنها منبع عرضه هستند ، برچسب هاي خصوصي با بازاريابي خوب مي توانند هياهوي تقاضا ايجاد كرده و قيمت هاي برتر را دريافت كنندمحصولات با برچسب خصوصي معمولاً از حاشيه سود بسيار بالايي برخوردارند. صاحبان برند كنترل th را در دست مي گيرند

10 نكته مهم در طراحي وب سايت وكالت براي به دست آوردن وب سايت ايده آل

et بايد واضح باشد: طراحي وب يك رشته درگير است كه تسلط بر آن يك عمر طول مي كشد. به نظر مي رسد كه اين كار به اندازه كافي سخت نبوده است ، اين حوزه نيز هر ثانيه در حال پيشرفت است زيرا تكنولوژي همچنان در حال پيشرفت است - تصور كنيد كه نارضايتي داوينچي اگر مردم شكايت مي كردند كه موناليزا تنها پنج سال ديگر پير شده است.

در دوره رايگان ايميل 7 روزه ما ثبت نام كنيد و ياد بگيريد چگونه برند ديجيتال خود را بسازيد!ما همچنين نكات خلاقانه ، گرايش ها ، منابع و تبليغات گاه به گاه (كه مي توانيد در هر زمان انصراف دهيد) را براي شما ارسال مي كنيم.
ثبت نامم كن!با تكميل اين فرم ، شما با شرايط خدمات و خط مشي رازداري ما موافقت مي كنيد. اين سايت توسط reCAPTCHA محافظت مي شود و خط مشي رازداري Google و شرايط خدمات Google اعمال مي شود.
طراحي وب چيزي است كه تقريباً همه در بخش مديريتي يك كسب و كار بايد با آن سر و كار داشته باشند ، اما فقط متخصصان طراحي واقعا آن را درك مي كنند. اگر مي خواهيد يك طراحي وب عالي داشته باشيد ، بايد اصول اوليه را ياد بگيريد ، بنابراين مي توانيد به دلخواه ارتباط برقرار كنيد. حتي اگر از يك متخصص براي طراحي صفحه خود براي شما استفاده مي كنيد ، باز هم به برخي اطلاعات اوليه نياز داريد تا يك طراح وب با استعداد را از يك متوسط ​​تشخيص داده و توضيح دهيد كه براي انجام آنها به چه چيزي نياز داريد.
ما مي دانيم كه براي غير طراحان چقدر سخت است كه از اين همه طراحي وب استفاده كنند ، بنابراين ما اين راهنماي مفيد را براي آشنايي با اصول اوليه ايجاد كرديم. در اينجا ده نكته برتر طراحي وب است كه بايد در مورد آنها بدانيد (به علاوه برخي از بايدها و نبايدهاي مفيد) ، كه به سه دسته تقسيم مي شوند: تركيب ، زيبايي شناسي و عملكرد. چه طراح استخدام مي كنيد و چه DIY-ing ، آخرين طراحي وب خود را براي اين ده اصل بررسي كنيد.
تركيب بندي-1. شلوغي را از بين ببريد.اول ، اجازه دهيد يكي از رايج ترين اشتباهات مبتدي در طراحي وب را بررسي كنيم: صفحه نمايش شلوغ. اكثر مردم ليستي از همه چيزهايي را كه مي خواهند در وب سايت خود دارند ، و بدون اطلاع بهتر از آن ، آنها را فقط روي صفحه نمايش مي دهند - و در همان صفحه.
طراحي وب Intenzطراحي وب توسط Slavianaاساساً ، هر عنصري را كه به طراحي وب خود اضافه مي كنيد ، ساير عناصر را كاهش مي دهد. اگر عناصر پرت كننده زيادي را در نظر بگيريد ، كاربر شما نمي داند كجا بايد نگاه كند و يك تجربه منسجم را از دست مي دهيد. در مقابل ، اگر فقط عناصر لازم را وارد كنيد ، اين عناصر قوي تر هستند زيرا نيازي به اشتراك گذاري مرحله مركزي ندارند.
فضاي سفيد بيشتر به معناي شلوغي كمتر است و اين چيزي است كه واقعاً در طراحي وب مينيماليستي و تميز اهميت دارد.- اسلاويانامشاهده كنيد كه چگونه صفحه اصلي در مثال Intenz توسط طراح سطح بالا Slaviana چيزي جز موارد اساسي را نشان نمي دهد: منوي ناوبري ، لوگو ، خطوط ، اصلي دعوت به اقدام (CTA) و برخي تصاوير پراكنده براي فضا و خودنمايي محصول. آنها البته اطلاعات ديگري نيز دارند ، اما بعداً آنها را ارائه مي دهند تا صفحه نمايش آنها هرگز بيش از حد شلوغ نباشد. اين معادل بصري قدم زدن است.
براي اينكه طراحي وب م effectiveثر باشد ، بايد ساده سازي شود - بايد يك مسير يا مسيرهاي مشخص براي كاربر وجود داشته باشد. راههاي مختلفي براي دستيابي به اين هدف وجود دارد (برخي در زير توضيح داده شده است) ، اما اولين قدم هميشه ايجاد فضايي براي عناصر با اولويت بالا با حذف عناصر كم اولويت است.
انجام دادن:
چربي را كوتاه كنيد. طرح هاي خود را براي موارد ضروري بررسي كنيد. اگر عنصري به تجربه كلي اضافه يا بهبود نمي بخشد ، آن را حذف كنيد. اگر عنصري مي تواند روي صفحه ديگري زندگي كند ، آن را به آنجا منتقل كنيد.محدود كردن منوهاي كشويي منوهاي بيرون كش (كشويي ، تاشو ، و غيره) راه خوبي براي كاهش بي نظمي است ، اما فقط مشكلات خود را "زير فرش" جارو نكنيد. در صورت امكان ، سعي كنيد اين منوهاي پنهان را به هفت مورد محدود كنيد.نكن:
از ستون هاي كناري استفاده كنيد. بازديدكنندگان جديد احتمالاً از آنها استفاده نمي كنند. بعلاوه ، اگر همه گزينه ها در منوي ناوبري اصلي شما قرار ندارند ، به هر حال بايد ساختار ناوبري خود را ساده كنيد (به پايين مراجعه كنيد).از لغزنده ها استفاده كنيد. حركت و تصاوير جديد در يك اسلايدر حواس شما را پرت مي كند و كنترل شما را بر آنچه كاربران شما مي بينند تضعيف مي كند. بهتر است هميشه بهترين تصاوير خود را به نمايش بگذاريد.2. از فضاي سفيد زياد استفاده كنيد.چگونه مي خواهيد تمام فضايي را كه ايجاد كرده ايد پس از رفع بي نظمي پر كنيد؟ آيا پيشنهاد مي كنيم آن را با هيچ چيز پر نكنيد؟
طراحي وب Streamflowطراحي وب توسط هيترونفضاي منفي (معروف به فضاي سفيد) يك اصطلاح فني در هنرهاي تجسمي براي مناطقي در يك تصوير است كه توجه را به خود جلب نمي كند. به طور معمول ، اينها خالي يا خالي هستند ، مانند آسمان بدون ابر يا ديوار تك رنگ. اگرچه به تنهايي خسته كننده است ، اما وقتي از نظر هنري استفاده مي شود ، فضاي منفي مي تواند سوژه اصلي را تكميل و تقويت كند ، خوانايي را بهبود بخشد و تصوير را براي "جذب" آسان تر كند.
شعار من اين است: ساده هميشه بهتر است. تقريباً فوراً توجه را به آنچه مهم است براي كاربر جلب مي كند. همچنين ، ساده جذاب است.- هيتروندر مثال Streamflow توسط طراح سطح بالا هيترون ، tagline و CTA تمركز اصلي را بر عهده دارند ، نه به دليل اينكه چشمك زن يا زرد هستند ، بلكه به دليل تمام فضاي منفي در اطراف آنها است. اين صفحه فرود باعث مي شود كاربر بتواند درك كند كه شركت چه مي كند و در سايت بعدي كجا بايد برود. آنها همچنين شامل تصاوير زيبا از ابرها هستند ، اما به شيوه اي زيبا و مينيماليستي - يك تركيب هوشمندانه با فضاي منفي استراتژيك فراوان.
انجام دادن:
خود را احاطه كنيد

مزاياي استفاده از كسب و كار اينترنتي

استفاده از اينترنت در تجارت مزاياي زيادي دارد. اين به شما امكان مي دهد م effectivelyثرتر و مivelyثرتر كار كنيد و سريعتر تجارت خود را توسعه دهيد.
مزاياي كليدي استفاده از اينترنت در تجارتكسب و كار شما مي تواند از اينترنت براي افزايش موارد زير استفاده كند:
سودديدپايگاه مشتريگزينه هاي پشتيباني مشتريساعات كار (از آنجا كه اينترنت 24 ساعت شبانه روز روشن است)صرفه جويي در هزينهفرصت هاي شبكهقابليت هاي تحقيقگزينه هاي بازاريابي ، از جمله ارتباطات ديجيتال و اتوماسيونمحل كار و كارآيي كسب و كارانعطاف پذيري و بهره وري عملياتي ، به عنوان مثال كار از راه دور يا برون سپاريقابليت ذخيره و مديريت داده ها ، به عنوان مثال از طريق ابردسترسي به طيف متنوعي از ابزارها و برنامه هاي تجاريدر مورد استفاده از اينترنت براي مشاغل بيشتر ببينيد.
استفاده از اينترنت براي مديريت شبكه هاي شركتياگر مي خواهيد شبكه هاي شركتي امن ايجاد كنيد ، مانند: موارد زير استفاده از اينترنت ضروري است.
شبكه هاي فرعي - جايي كه مشتريان يا تامين كنندگان شما مي توانند به اطلاعاتي مانند سطح سهام ، زمان تحويل يا گزارش پيشرفت دسترسي داشته باشند. مزاياي اينترانت و برون شبكه را بيشتر ببينيد.شبكه هاي خصوصي مجازي يا VPN - جايي كه مي توانيد با خيال راحت منابع و اطلاعات محرمانه را بين كاركنان (به عنوان مثال فروشندگان و كارگران خانه) يا با افراد خارجي انتخاب شده (به عنوان مثال مشتريان و تامين كنندگان) به اشتراك بگذاريد. در مورد شبكه هاي كامپيوتري پيشرفته بيشتر ببينيد: اينترانت ، اكسترانت و VPN.استفاده از اينترنت براي برون سپاري فناوري اطلاعات خودبرخي از مشاغل از اينترنت براي برون سپاري مشاغل يا كارهاي مختلف استفاده مي كنند. به جاي انجام كارهاي داخلي ، مي توانيد از نيروي كار ، تخصص و فناوري ساير مشاغل استفاده كنيد. به عنوان مثال ، مي توانيد موارد زير را برون سپاري كنيد:
ذخيره سازي داده هاقابليت تجارت الكترونيكتعمير و نگهداري وب سايتپشتيباني فناوري اطلاعاتحسابداري يا پردازش حقوق و دستمزدبا برون سپاري فناوري اطلاعات خود ، مي توانيد هزينه هاي سرمايه اي سخت افزار ، نرم افزار و آموزش را كاهش دهيد ، هزينه هاي تعمير و نگهداري را كاهش داده و خدمات را به راحتي و در مواقع مورد نياز مقياس بندي كنيد. مزايا و معايب برون سپاري را بيشتر بخوانيد.

قيمت طراحي لوگو به طور متوسط ​​چقدر است؟ نگاهي به قيمت طراحي لوگو

اگر درك مي كنيد كه يك لوگو براي هويت برند شما چقدر اهميت دارد ، هزينه طراحي لوگو ممكن است در ذهن شما باشد و ممكن است بپرسيد "لوگو چقدر است؟" اين را مي پرسيد زيرا مي فهميد كه يك لوگو پيامي در مورد مارك شما ارسال مي كند.
لوگو اغلب اولين معرفي براي كسب و كار شما است. هنگامي كه يك لوگوي عالي داريد ، مشتريان مناسب را جذب خواهيد كرد. مانند همه خريدهاي تجاري ، شما بايد هزينه لوگو را با بودجه فعلي و كيفيتي كه در عوض دريافت خواهيد كرد ، وزن كنيد.
اگر قصد راه اندازي يك استارتاپ جديد را داريد يا مي خواهيد حضور شركت خود را در بازار افزايش دهيد ، يك لوگوي عالي به شما كمك مي كند تا توجه مخاطبان خود را جلب كنيد. هزينه طراحي لوگو وقتي ارزش خود را داشته باشد كه بدانيد نمايشي بصري از همه چيزهايي است كه برند شما نشان مي دهد.
ممكن است بخواهيد در مورد قيمت طراحي لوگو ايده بگيريد. چه چيزي مي توانيد در بازار دريافت كنيد و طراحان گرافيك چقدر هزينه مي گيرند؟ ما محدوده هاي مختلف قيمت طرح لوگو و همچنين برخي از گزينه هاي طراحي را براي كاوش در اختيار شما قرار داده ايم.
شروع به ساختن لوگوskip-2 هزينه طراحي لوگو به طور متوسط ​​چقدر است؟ نگاهي به قيمت طراحي لوگو
قبل از اينكه به دنبال يافتن قيمت لوگو باشيد ، اجازه دهيد نگاهي به س yourال شما "لوگو چقدر است؟" و اين را به فرايند طراحي مرتبط كنيد.
هنگام خريد يك لوگو ، تنها هزينه نتيجه نهايي را پرداخت نمي كنيد ، كه ممكن است اغلب ساده و آسان به دست آيد. در عوض ، محصول نهايي شما نتيجه يك فرايند طراحي كامل خواهد بود. طراح گرافيك شما فقط لوگوي شما را ايجاد نمي كند.
300+ رايگان در صندوق ورودي خود دريافت كنيد!در خبرنامه ما مشترك شويد و 300+ منبع طراحي را در 5 دقيقه اول خود به عنوان مشترك دريافت كنيد.
پست الكترونيكمنابع طراحي رايگان دريافت كنيددر عوض ، طراحي شما طي فرآيندي خواهد شد كه شامل تحقيق ، ايده پردازي ، طرح و طيف وسيعي از گزينه هاي مختلف طراحي مي شود. اين فرآيند ممكن است چندين تغيير يا تعديل داشته باشد تا زماني كه طرح نهايي لوگوي خود را دريافت كنيد.
لوگوي سفارشي متناسب با نام تجاري شما طراحي شده است. اين برنامه با توجه به مخاطبان شما طراحي شده است و ارزشي را كه به مشتريان خود ارائه مي دهيد به اشتراك مي گذارد. لوگوي شما منحصر به فرد خواهد بود. ممكن است قيمت ها متفاوت باشد.
دوستي كه به تازگي از هنرستان فارغ التحصيل شده است و به دنبال ايجاد نمونه كارها است ممكن است پيشنهاد طراحي لوگوي شما را به صورت رايگان ارائه دهد در حالي كه يك آژانس مجرب ممكن است از شما چند هزار دلار هزينه دريافت كند.
غالباً نه تنها قيمت آن متفاوت است ، بلكه زمان و دانش لازم براي ايجاد يك آرم منحصر به فرد و به راحتي قابل شناسايي است كه نشان دهنده نام تجاري شما است.
قبل از بررسي پاسخ س yourال شما "لوگو چقدر است؟" بياييد ببينيم چگونه از لوگوي خود استفاده خواهيد كرد؟ آيا به صورت ديجيتالي از آن استفاده خواهيد كرد؟ آيا از آن در چندين سيستم عامل تبليغاتي استفاده مي كنيد؟
آيا لوگوي شما به سادگي براي كارت هاي ويزيت و مواد بازاريابي چاپ شده استفاده مي شود؟ اين سوالات فرمت هاي فايل را كه بيشتر براي لوگوي شما كاربرد دارد تعيين مي كند و رنگهايي كه يك طراح از آنها براي توليد بهترين نتايج به صورت ديجيتالي يا روي مواد چاپي استفاده مي كند.
بياييد دو فايل ديجيتالي را كه مي توانيد براي لوگوهاي گرافيكي خود دريافت كنيد ، بررسي كنيمهنگامي كه طرح لوگوي گرافيكي خود را دريافت مي كنيد ، مي تواند يكي از دو قالب باشد.
suhaana-700x467 متوسط ​​هزينه طراحي لوگو چقدر است؟ نگاهي به قيمت طراحي لوگو
فايل هاي رستر: در قالب هاي .jpg ، png يا .gif آمده است. آنها از پيكسل يا نقاط (اندازه گيري شده در نقطه در اينچ DPI) براي ايجاد تصوير استفاده مي كنند. اگر اندازه تصوير شما افزايش يابد ، طراحي شما ممكن است پيكسلي شود يا كيفيت پايين تري داشته باشد.
فايل هاي وكتور: مي توان در اندازه هاي مختلف بدون از دست دادن كيفيت استفاده كرد. شما مي توانيد تصاوير خود را در اينستاگرام يا بر روي بيلبورد با تأثير يكسان قرار دهيد. طرح شما به راحتي قابل ويرايش است و در .ai، .eps وارد مي شود. قالب بندي .pdf يا .svg.
اگر از لوگوي خود در طيف وسيعي از سيستم عامل هاي مختلف مارك تجاري استفاده مي كنيد ، يك فايل بردار يك راه حل عالي است. به اين ترتيب ديگر نگران كيفيت يا اندازه تصوير خود نخواهيد بود.
اگر از لوگوي خود در سيستم عامل هاي مختلف استفاده مي كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه نسخه هاي رنگي كامل لوگوي خود و همچنين رنگ هايي با زمينه شفاف دريافت مي كنيد. براي طراحي لوگو خود از دو رنگ روشن و تيره درخواست كنيد.
حالا بياييد به هزينه طراحي لوگو به طور متوسط ​​نگاه كنيمقيمت آرم هزينه ثابتident_design_record_label_tubik_2x ميانگين هزينه طراحي لوگو چقدر است؟ نگاهي به قيمت طراحي لوگو
تبليغات

 برخي از طراحان گرافيك براي ايجاد يك لوگو هزينه ثابت به شما مي دهند. ممكن است بتوانيد از بين چند بسته طراحي مختلف را انتخاب كنيد. قبل از شروع پروژه اطمينان حاصل كنيد كه بسته شما دقيقاً شامل چه مواردي است. هر دوي شما بايد بدانيد كه با چه چيزي موافقت كرده ايد و چه چيزي در هزينه لوگو گنجانده شده است. اين قرارداد را كتباً بنويسيد.
هزينه طراحي لوگوي گرافيكي شما بسته به اينكه چه كسي روي لوگوي شما كار مي كند تغيير مي كند. بياييد چند نمونه را بررسي كنيم:
يك آژانس حرفه اي گران ترين است و هزينه اي بين 1000 تا 5000 دلار از شما دريافت مي كند.هزينه شركت هاي مستقل طراحي گرافيك بين 500 تا 3000 دلار است.يك طراح گرافيك مستقل

آنچه بايد در مورد كسب و كار اينترنتي بدانيد!

آنچه بايد در مورد تجارت اينترنتي بدانيد كه مي خواهيد راه اندازي كنيد كسب و كار اينترنتي راه اندازي كسب و كار اينترنتي بدون س questionال بهترين راه براي ايجاد يك فرصت تجاري خوب است. زيباترين چيز در مورد چنين مشاغلي اين است كه شما مي توانيد انتخاب كنيد كه چگونه مي خواهيد و در كجا مي خواهيد كار كنيد. از سوي ديگر ، سخت ترين قسمت ايجاد يك كسب و كار اينترنتي موفق ، شروع به كار است. من با يك سري پست هاي مربوط به مشاغل اينترنتي شروع مي كنم. از اين سري پست ها چه انتظاري مي توانيد داشته باشيد؟ در اينجا چيزي است كه در اينجا به آن پرداخته مي شود: اصول اوليه مشاغل اينترنتي امكان كسب درآمد از طريق اينترنت فناوري براي