مزاياي سئو سايت پزشكي چيست؟

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

مزاياي سئو سايت پزشكي چيست؟

آيا بايد در بهينه سازي موتور جستجو (SEO) سرمايه گذاري كنم؟ آيا سئو ارزش واقعي ارائه مي دهد؟ آيا سئو واقعا عامل مهمي در رشد كسب و كار است؟ صاحبان مشاغلي كه قصد دارند شركت خود را از طريق انواع كانال هاي بازاريابي ديجيتال رشد دهند، ممكن است مزاياي جستجوي اينترنتي ارگانيك را ارزيابي كنند.


ما 10 مزيت قابل توجه بهينه سازي موتورهاي جستجو را براي مشاغلي كه قصد افزايش ديد و ارائه ارزش براي مخاطبان هدف خود را دارند بررسي مي كنيم.
1. سئو اكتشاف ارگانيك و ترافيك وب سايت با كيفيت بالا را افزايش مي دهدمزاياي سئوديد ارگانيك كه منجر به افزايش ترافيك وب سايت مي شود، يك مزيت بزرگ سئو است. بهينه سازي موتورهاي جستجو بسيار هدفمند و مشتري محور است. يك استراتژي موثر SEO به ارائه صفحات وب شما به مخاطبان مرتبط از طريق جستجوهاي مربوطه كمك مي كند.


از آنجايي كه كاربر از قبل به دنبال چيزي است كه شما بايد ارائه دهيد، ديد ارگانيك بدون تلاش براي جذب يا متقاعد كردن بازديدكننده، ترافيك با كيفيت بالا را به وب سايت شما هدايت مي كند.
از كارشناسان ما در مورد مزاياي سئو بپرسيد!2. SEO بازگشت سرمايه قابل توجهي را ارائه مي دهدهنگام ارزيابي كانال‌هاي بازاريابي ديجيتال، بازگشت سرمايه (ROI) اگر مهم‌ترين اولويت نباشد، اغلب يك اولويت است. در حالي كه نتايج SEO زمان بر است، يك استراتژي با كيفيت بالا در نهايت ROI قابل توجهي را ارائه مي دهد.


سرنخ‌هاي موتور جستجو نرخ نزديكي 14.6% را ارائه مي‌دهند، تقريباً 12% بيشتر از بازاريابي سنتي – با اين حال، اگر وب‌سايت شما در انتهاي صفحه دو، سه، چهار يا اصلاً رتبه‌بندي نشده باشد، احتمالاً سرنخ وجود ندارد. از سوي ديگر، اولين فهرست گوگل 33 درصد از كل ترافيك جستجو را دريافت مي كند. ديده شدن موتورهاي جستجو به طور مستقيم با افزايش ترافيك وب و افزايش درآمد مرتبط است و بازگشت سرمايه را به يكي از مهم ترين مزاياي SEO براي بسياري از شركت ها تبديل مي كند.

3. SEO اعتبار و اعتماد را بهبود مي بخشدرتبه بندي در صفحه اول گوگل باعث افزايش اعتبار در بين مشتريان بالقوه مي شود. گوگل وب سايت ها را بر اساس ده ها سيگنال درون صفحه و خارج از صفحه، مانند محتواي ايجاد شده، سرعت وب سايت و قابليت استفاده از موبايل رتبه بندي مي كند. در حالي كه اكثر مصرف‌كنندگان احتمالاً اين سيگنال‌ها را در نظر نمي‌گيرند، كاربران انتظار دارند Google ابتدا محتواي مرتبط و ارزشمند را ارائه دهد. اكثراً به طور ضمني به الگوريتم اعتماد دارند و 75 درصد از كاربران به صفحه دو نمي روند.


اعتماد بر اساس قدرت موتور جستجو و يك محصول يا خدمات با كيفيت بالا ايجاد مي شود كه باعث ايجاد اعتبار در بين بازديدكنندگان مي شود.
4. SEO ارتقاء 24/7 را ارائه مي دهدتلاش‌هاي بهينه‌سازي موتور جستجو پس از ساعات كاري متوقف نمي‌شود. محتوا پس از اتمام بودجه، مانند تبليغات پولي، ناپديد نمي شود. رتبه‌بندي‌هايي كه از طريق سئو به دست مي‌آيند، وب‌سايت شما را 24 ساعته ارتقا مي‌دهند و از (حداقل) 60000 جستجوي گوگل كه در هر ثانيه انجام مي‌شود، استفاده مطلق مي‌برند. يك بار ديگر، سئو منحصر به فرد است زيرا به شركت شما اجازه مي دهد تا در حالي كه كاربران شما را جستجو مي كنند - نه در بيلبوردي كه در مسير خارج از شهر قرار دارد، دسترسي پيدا كند.
5. سئو كل قيف بازاريابي را هدف قرار مي دهد
بازاريابي محتوا كه توسط SEO هدايت مي شود، شامل انواع مختلفي از محتوا است كه هر مرحله از قيف بازاريابي را هدف قرار مي دهد. در حالي كه يك پست وبلاگ برتر يا ميان قيف در ابتدا تبديل نمي شود، محتوايي مانند اين وفاداري و آگاهي به نام تجاري را ايجاد مي كند - ويژگي هايي كه منجر به تبديل مي شود.
6. سئو به تمام مخاطبان هدف شما مي رسدسئو فقط براي سازمان هايي با يك مخاطب هدف واحد نيست. بهينه سازي موتورهاي جستجو براي شركت هايي كه مخاطبان مختلف را هدف قرار مي دهند، شايد با همان خدمات، به همان اندازه موثر است.


به عنوان مثال، يك شركت نصب استخر ممكن است به صاحبان خانه و مشتريان تجاري، دو مخاطب مجزا، خدمات ارائه دهد. سئو به سازمان ها اجازه مي دهد تا از طريق تحقيق كلمات كليدي مبتني بر هدف به هر مخاطبي دسترسي پيدا كنند. براي دستيابي به هر دو مخاطب، مي توان صفحات خدمات جداگانه اي ايجاد كرد كه يكي عبارت كليدي "خدمات نصب استخر مسكوني" و ديگري "خدمات نصب استخر تجاري" را هدف قرار مي دهد.
7. SEO تجربه كاربر را بهينه مي كندتجربه كاربري يك جزء حياتي سئو و يك فاكتور مهم رتبه بندي گوگل است. ژورنال موتور جستجو توضيح مي دهد: "گوگل ياد گرفته است كه چگونه يك تجربه كاربري مطلوب يا نامطلوب را تفسير كند و يك تجربه كاربري مثبت به عنصري اساسي براي موفقيت يك وب سايت تبديل شده است."


يك كاربر گوگل انتظار دارد كه در چند لحظه به پرسش او پاسخ داده شود. بازديدكننده‌اي كه روي يك وب‌سايت كليك مي‌كند و با تجربه كاربري ضعيفي مواجه مي‌شود - مانند ناسازگاري تلفن همراه يا انبوهي از پنجره‌هاي بازشو - احتمالاً در عرض چند ثانيه آن را ترك مي‌كند. نرخ پرش بالا به گوگل مي گويد كه صفحه وب براي كاربر ارزشمند نيست و اغلب منجر به رتبه هاي پايين تر مي شود.
8. SEO موفقيت PPC را افزايش مي دهدتبليغات موتور جستجوي پولي (PPC) و سئو به خوبي با هم كار مي كنند. رتبه‌بندي وب‌سايت در بالاي نتايج جستجوي پولي و در ميان رتبه‌بندي‌هاي ارگانيك صفحه اول، فرصت‌هاي بيشتري را در اختيار مصرف‌كنندگان قرار مي‌دهد تا از وب‌سايت شما بازديد كنند و اعتبار برند را تقويت كنند. علاوه بر اين، از داده هاي SEO مي توان براي اطلاع رساني و بهينه سازي استراتژي PPC خود استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد