آرشیو تیر ماه 1400

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

نكات بسيار مهم در طراحي لوگو

"اگر من مجبور شدم تنها نكته مهم در طراحي آرم را ارائه دهم ، جلوگيري سفارش طراحي لوگو از حروف چاپي رايج است.


اگرچه اين ممكن است براي اكثر طراحان واضح باشد ، اما براي بسياري از شركت ها و سازمان ها اين امر آشكار نيست. تايپوگرافي منحصر به فرد در طراحي لوگو يك روش بسيار ساده براي حرفه اي به نظر رسيدن است. "
- اريك پيتزر ، طراح گرافيك ، بازاريابي و روابط عمومي Illumine8
9. چشم را راحت كنيد."طراحي عالي آرم در مورد سادگي است. بايد به يادماندني باشد و هنوز هم براي چشم آسان باشد. اين بايد در يك تصوير به بيننده بگويد كه شركت ، تجارت يا خدمات شما در مورد چه چيزي است. "
- گابي سالازار و الكس رومان ، صاحبان شركت Menta Picante
terra sol با نام تجاري menta picante
10. سادگي را بر همه موارد اولويت دهيد."طراح پشت آيكون پرنده معروف توييتر يك بار قانون اصلي خود را براي طراحي آرم به من گفت:" فقط يك ترفند بزن. "من اين روش متمركز را دوست دارم ، زيرا شما را مجبور مي كند سادگي را اولويت بندي كنيد و بيش از حد طراحي نكنيد.
برخي از باهوش ترين مشاغل اين روزها مشاغل با ساده ترين راه حل براي حل يك مشكل هستند و اين فلسفه به برندسازي نيز مي انجامد. "
- ليف آبراهام ، مدير عامل و بنيانگذار ، و شركت
11. آرم خود را مقياس پذير كنيد."آرم شما بايد از طريق سبك ، مفهوم و انتخاب رنگ ، با شخصيت ، ارزش ها و لحن مارك تجاري شما ارتباط برقرار كند. با اين حساب ، چيزي كه اغلب ناديده گرفته مي شود اين است كه چگونه مقياس بندي مي شود.
اطمينان حاصل كنيد كه آرم شما بردار با بالاترين كيفيت وضوح است و مي تواند مقياس بندي كند و به راحتي قابل شناسايي و به ياد ماندني باشد. "
- كريستين ليو ، بنيانگذار CL Designs
12. اصيل باشيد."آرم شما بايد بتواند ارزش هاي شركت ، محصول يا خدمات شما را منعكس كند. شما مارك هستيد ، منبع اصالت هستيد و وظيفه آرم اين است كه وسيله اي براي ارائه آن كيفيت به عموم مردم باشد.
آرم چيزي نيست كه باعث ايجاد اين شركت شود. از بسياري جهات ، اين شركت آرم را مي سازد. آرم نايك چيزي نيست جز يك علامت چك ، مگر اينكه به كيفيت ، داستان ها و بازاريابي شركت نايك مرتبط باشد. "
- ديويد لنگتون ، رئيس جمهور ، گروه خلاق لانگتون ، آموزشي ويبوليتين
13. با رنگ برجسته باشيد."اولا ، ضروري است كه بدانيد رقباي شما چه كساني هستند. به اين ترتيب مي توانيد اندازه گيري كنيد كه چه رنگ ها و حروف تايپي در حال حاضر استفاده مي شوند.
رنگ يكي از قابل شناسايي ترين م componentsلفه هاي يك هويت بصري است ، بنابراين اگر هيچ رقيبي از رنگ خاصي كه مربوط به نام تجاري شما باشد استفاده نمي كند ، اين رنگي است كه مي توانيد به عنوان يك تجارت خود داشته باشيد و بلافاصله به شما امكان مي دهد با كمترين ميزان از جمعيت متمايز شويد. تلاش.
آگاهي از نشان هاي رقبا همچنين به شما اطمينان مي دهد كه نوع حروف را انتخاب كنيد كه در بازار استفاده نمي شود. فقط مطمئن شويد كه فونت انتخابي ارتباط صحيحي با تجارت و نام تجاري شما دارد - به خاطر متفاوت بودن ، متفاوت نباشيد. "
- ايان پاژه ، بنيانگذار ، Logo Geek
نوزادان آكوا به عنوان مثال مارك geek
14. رقابت خود را تحليل كنيد."بزرگترين سوالي كه هنگام انتقاد از آرم از خودم مي پرسم اين است كه" رقابت چه مي كند؟ "بسياري از جزئيات ، تحقيقات و تلاش ها براي طراحي آرم انجام مي شود و تك تك رقباي شما (حداقل كساني كه مارك هاي معتبري دارند) قبلاً از بين رفته اند از طريق روند.
آيا فونت يا رنگ مشتركي وجود دارد؟ آيا همه سعي در ايجاد برداشت مشابه دارند و اگر چنين است ، چه چيزي است؟
مشاغل ده ها هزار دلار براي طراحي خود مي ريزند ، و در آخر هم با يك آرم كه نمايانگر خود يا صنعتشان نيستند.
از تصميمات رقبا به عنوان مجموعه اي از كنترل و تعادل براي كمك به شما در تصميم گيري بهتر استفاده كنيد (و احتمالاً بسته هاي نرم افزاري را در اين كار صرفه جويي مي كنيد). "
- كنت بورك ، مدير بازاريابي ، درخواست متن
15. آن را به ياد ماندني كنيد."با شروع رشد شركت ، نام تجاري شما به يكي از با ارزش ترين عناصر كسب و كار شما تبديل خواهد شد. شما بايد از ابتدا داستاني را بسازيد كه بتوانيد مقياس بندي كنيد و چند مشتري اول شما هنوز به خاطر بسپارند.
مطمئناً اجزاي بيشتري از يك آرم وجود دارد ، اما مهمترين نكته به ياد ماندني بودن آن است. اين همان چيزي است كه شما را به عنوان يك كسب و كار معرفي مي كند و باعث مي شود شما مرتبط باشيد
- آندرس تووار ، مدير ارشد بازرگاني ، بازارياب Noetic
16. آرم خود را پرچم خود قرار دهيد."اگر" همانطور كه پاول رند بي نظير گفت ، "طراحي سفير خاموش برند شما است" ، پس آرم شما پرچمي است كه آنها به اهتزاز در مي آورند.
يك آرم عالي توانايي برقراري ارتباط با برند منحصر به فرد شما را دارد ، شما را از رقابت جدا مي كند و قبيله خود را جمع مي كند. "
- دامين استرلينگ ، طراح ارشد ، BLVR
BLVR نمونه مارك تجاري مجمع عمومي
 
شروع به طراحي آرم خود كنيد!اميدواريم اين نكات در زمينه طراحي آرم به شما در روند برند سازي كمك كرده باشد. راهنماي كامل ما را در مورد نحوه طراحي آرم بررسي كنيد تا بتوانيد لوگويي ايجاد كنيد كه به آن افتخار كنيد.