10 نكته مهم در طراحي وب سايت وكالت براي به دست آوردن وب سايت ايده آل

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

10 نكته مهم در طراحي وب سايت وكالت براي به دست آوردن وب سايت ايده آل

et بايد واضح باشد: طراحي وب يك رشته درگير است كه تسلط بر آن يك عمر طول مي كشد. به نظر مي رسد كه اين كار به اندازه كافي سخت نبوده است ، اين حوزه نيز هر ثانيه در حال پيشرفت است زيرا تكنولوژي همچنان در حال پيشرفت است - تصور كنيد كه نارضايتي داوينچي اگر مردم شكايت مي كردند كه موناليزا تنها پنج سال ديگر پير شده است.

در دوره رايگان ايميل 7 روزه ما ثبت نام كنيد و ياد بگيريد چگونه برند ديجيتال خود را بسازيد!ما همچنين نكات خلاقانه ، گرايش ها ، منابع و تبليغات گاه به گاه (كه مي توانيد در هر زمان انصراف دهيد) را براي شما ارسال مي كنيم.
ثبت نامم كن!با تكميل اين فرم ، شما با شرايط خدمات و خط مشي رازداري ما موافقت مي كنيد. اين سايت توسط reCAPTCHA محافظت مي شود و خط مشي رازداري Google و شرايط خدمات Google اعمال مي شود.
طراحي وب چيزي است كه تقريباً همه در بخش مديريتي يك كسب و كار بايد با آن سر و كار داشته باشند ، اما فقط متخصصان طراحي واقعا آن را درك مي كنند. اگر مي خواهيد يك طراحي وب عالي داشته باشيد ، بايد اصول اوليه را ياد بگيريد ، بنابراين مي توانيد به دلخواه ارتباط برقرار كنيد. حتي اگر از يك متخصص براي طراحي صفحه خود براي شما استفاده مي كنيد ، باز هم به برخي اطلاعات اوليه نياز داريد تا يك طراح وب با استعداد را از يك متوسط ​​تشخيص داده و توضيح دهيد كه براي انجام آنها به چه چيزي نياز داريد.
ما مي دانيم كه براي غير طراحان چقدر سخت است كه از اين همه طراحي وب استفاده كنند ، بنابراين ما اين راهنماي مفيد را براي آشنايي با اصول اوليه ايجاد كرديم. در اينجا ده نكته برتر طراحي وب است كه بايد در مورد آنها بدانيد (به علاوه برخي از بايدها و نبايدهاي مفيد) ، كه به سه دسته تقسيم مي شوند: تركيب ، زيبايي شناسي و عملكرد. چه طراح استخدام مي كنيد و چه DIY-ing ، آخرين طراحي وب خود را براي اين ده اصل بررسي كنيد.
تركيب بندي-1. شلوغي را از بين ببريد.اول ، اجازه دهيد يكي از رايج ترين اشتباهات مبتدي در طراحي وب را بررسي كنيم: صفحه نمايش شلوغ. اكثر مردم ليستي از همه چيزهايي را كه مي خواهند در وب سايت خود دارند ، و بدون اطلاع بهتر از آن ، آنها را فقط روي صفحه نمايش مي دهند - و در همان صفحه.
طراحي وب Intenzطراحي وب توسط Slavianaاساساً ، هر عنصري را كه به طراحي وب خود اضافه مي كنيد ، ساير عناصر را كاهش مي دهد. اگر عناصر پرت كننده زيادي را در نظر بگيريد ، كاربر شما نمي داند كجا بايد نگاه كند و يك تجربه منسجم را از دست مي دهيد. در مقابل ، اگر فقط عناصر لازم را وارد كنيد ، اين عناصر قوي تر هستند زيرا نيازي به اشتراك گذاري مرحله مركزي ندارند.
فضاي سفيد بيشتر به معناي شلوغي كمتر است و اين چيزي است كه واقعاً در طراحي وب مينيماليستي و تميز اهميت دارد.- اسلاويانامشاهده كنيد كه چگونه صفحه اصلي در مثال Intenz توسط طراح سطح بالا Slaviana چيزي جز موارد اساسي را نشان نمي دهد: منوي ناوبري ، لوگو ، خطوط ، اصلي دعوت به اقدام (CTA) و برخي تصاوير پراكنده براي فضا و خودنمايي محصول. آنها البته اطلاعات ديگري نيز دارند ، اما بعداً آنها را ارائه مي دهند تا صفحه نمايش آنها هرگز بيش از حد شلوغ نباشد. اين معادل بصري قدم زدن است.
براي اينكه طراحي وب م effectiveثر باشد ، بايد ساده سازي شود - بايد يك مسير يا مسيرهاي مشخص براي كاربر وجود داشته باشد. راههاي مختلفي براي دستيابي به اين هدف وجود دارد (برخي در زير توضيح داده شده است) ، اما اولين قدم هميشه ايجاد فضايي براي عناصر با اولويت بالا با حذف عناصر كم اولويت است.
انجام دادن:
چربي را كوتاه كنيد. طرح هاي خود را براي موارد ضروري بررسي كنيد. اگر عنصري به تجربه كلي اضافه يا بهبود نمي بخشد ، آن را حذف كنيد. اگر عنصري مي تواند روي صفحه ديگري زندگي كند ، آن را به آنجا منتقل كنيد.محدود كردن منوهاي كشويي منوهاي بيرون كش (كشويي ، تاشو ، و غيره) راه خوبي براي كاهش بي نظمي است ، اما فقط مشكلات خود را "زير فرش" جارو نكنيد. در صورت امكان ، سعي كنيد اين منوهاي پنهان را به هفت مورد محدود كنيد.نكن:
از ستون هاي كناري استفاده كنيد. بازديدكنندگان جديد احتمالاً از آنها استفاده نمي كنند. بعلاوه ، اگر همه گزينه ها در منوي ناوبري اصلي شما قرار ندارند ، به هر حال بايد ساختار ناوبري خود را ساده كنيد (به پايين مراجعه كنيد).از لغزنده ها استفاده كنيد. حركت و تصاوير جديد در يك اسلايدر حواس شما را پرت مي كند و كنترل شما را بر آنچه كاربران شما مي بينند تضعيف مي كند. بهتر است هميشه بهترين تصاوير خود را به نمايش بگذاريد.2. از فضاي سفيد زياد استفاده كنيد.چگونه مي خواهيد تمام فضايي را كه ايجاد كرده ايد پس از رفع بي نظمي پر كنيد؟ آيا پيشنهاد مي كنيم آن را با هيچ چيز پر نكنيد؟
طراحي وب Streamflowطراحي وب توسط هيترونفضاي منفي (معروف به فضاي سفيد) يك اصطلاح فني در هنرهاي تجسمي براي مناطقي در يك تصوير است كه توجه را به خود جلب نمي كند. به طور معمول ، اينها خالي يا خالي هستند ، مانند آسمان بدون ابر يا ديوار تك رنگ. اگرچه به تنهايي خسته كننده است ، اما وقتي از نظر هنري استفاده مي شود ، فضاي منفي مي تواند سوژه اصلي را تكميل و تقويت كند ، خوانايي را بهبود بخشد و تصوير را براي "جذب" آسان تر كند.
شعار من اين است: ساده هميشه بهتر است. تقريباً فوراً توجه را به آنچه مهم است براي كاربر جلب مي كند. همچنين ، ساده جذاب است.- هيتروندر مثال Streamflow توسط طراح سطح بالا هيترون ، tagline و CTA تمركز اصلي را بر عهده دارند ، نه به دليل اينكه چشمك زن يا زرد هستند ، بلكه به دليل تمام فضاي منفي در اطراف آنها است. اين صفحه فرود باعث مي شود كاربر بتواند درك كند كه شركت چه مي كند و در سايت بعدي كجا بايد برود. آنها همچنين شامل تصاوير زيبا از ابرها هستند ، اما به شيوه اي زيبا و مينيماليستي - يك تركيب هوشمندانه با فضاي منفي استراتژيك فراوان.
انجام دادن:
خود را احاطه كنيد

et بايد واضح باشد: طراحي وب يك رشته درگير است كه تسلط بر آن يك عمر طول مي كشد. به نظر مي رسد كه اين كار به اندازه كافي سخت نبوده است ، اين حوزه نيز هر ثانيه در حال پيشرفت است زيرا تكنولوژي همچنان در حال پيشرفت است - تصور كنيد كه نارضايتي داوينچي اگر مردم شكايت مي كردند كه موناليزا تنها پنج سال ديگر پير شده است.

در دوره رايگان ايميل 7 روزه ما ثبت نام كنيد و ياد بگيريد چگونه برند ديجيتال خود را بسازيد!ما همچنين نكات خلاقانه ، گرايش ها ، منابع و تبليغات گاه به گاه (كه مي توانيد در هر زمان انصراف دهيد) را براي شما ارسال مي كنيم.
ثبت نامم كن!با تكميل اين فرم ، شما با شرايط خدمات و خط مشي رازداري ما موافقت مي كنيد. اين سايت توسط reCAPTCHA محافظت مي شود و خط مشي رازداري Google و شرايط خدمات Google اعمال مي شود.
طراحي وب چيزي است كه تقريباً همه در بخش مديريتي يك كسب و كار بايد با آن سر و كار داشته باشند ، اما فقط متخصصان طراحي واقعا آن را درك مي كنند. اگر مي خواهيد يك طراحي وب عالي داشته باشيد ، بايد اصول اوليه را ياد بگيريد ، بنابراين مي توانيد به دلخواه ارتباط برقرار كنيد. حتي اگر از يك متخصص براي طراحي صفحه خود براي شما استفاده مي كنيد ، باز هم به برخي اطلاعات اوليه نياز داريد تا يك طراح وب با استعداد را از يك متوسط ​​تشخيص داده و توضيح دهيد كه براي انجام آنها به چه چيزي نياز داريد.
ما مي دانيم كه براي غير طراحان چقدر سخت است كه از اين همه طراحي وب استفاده كنند ، بنابراين ما اين راهنماي مفيد را براي آشنايي با اصول اوليه ايجاد كرديم. در اينجا ده نكته برتر طراحي وب است كه بايد در مورد آنها بدانيد (به علاوه برخي از بايدها و نبايدهاي مفيد) ، كه به سه دسته تقسيم مي شوند: تركيب ، زيبايي شناسي و عملكرد. چه طراح استخدام مي كنيد و چه DIY-ing ، آخرين طراحي وب خود را براي اين ده اصل بررسي كنيد.
تركيب بندي-1. شلوغي را از بين ببريد.اول ، اجازه دهيد يكي از رايج ترين اشتباهات مبتدي در طراحي وب را بررسي كنيم: صفحه نمايش شلوغ. اكثر مردم ليستي از همه چيزهايي را كه مي خواهند در وب سايت خود دارند ، و بدون اطلاع بهتر از آن ، آنها را فقط روي صفحه نمايش مي دهند - و در همان صفحه.
طراحي وب Intenzطراحي وب توسط Slavianaاساساً ، هر عنصري را كه به طراحي وب خود اضافه مي كنيد ، ساير عناصر را كاهش مي دهد. اگر عناصر پرت كننده زيادي را در نظر بگيريد ، كاربر شما نمي داند كجا بايد نگاه كند و يك تجربه منسجم را از دست مي دهيد. در مقابل ، اگر فقط عناصر لازم را وارد كنيد ، اين عناصر قوي تر هستند زيرا نيازي به اشتراك گذاري مرحله مركزي ندارند.
فضاي سفيد بيشتر به معناي شلوغي كمتر است و اين چيزي است كه واقعاً در طراحي وب مينيماليستي و تميز اهميت دارد.- اسلاويانامشاهده كنيد كه چگونه صفحه اصلي در مثال Intenz توسط طراح سطح بالا Slaviana چيزي جز موارد اساسي را نشان نمي دهد: منوي ناوبري ، لوگو ، خطوط ، اصلي دعوت به اقدام (CTA) و برخي تصاوير پراكنده براي فضا و خودنمايي محصول. آنها البته اطلاعات ديگري نيز دارند ، اما بعداً آنها را ارائه مي دهند تا صفحه نمايش آنها هرگز بيش از حد شلوغ نباشد. اين معادل بصري قدم زدن است.
براي اينكه طراحي وب م effectiveثر باشد ، بايد ساده سازي شود - بايد يك مسير يا مسيرهاي مشخص براي كاربر وجود داشته باشد. راههاي مختلفي براي دستيابي به اين هدف وجود دارد (برخي در زير توضيح داده شده است) ، اما اولين قدم هميشه ايجاد فضايي براي عناصر با اولويت بالا با حذف عناصر كم اولويت است.
انجام دادن:
چربي را كوتاه كنيد. طرح هاي خود را براي موارد ضروري بررسي كنيد. اگر عنصري به تجربه كلي اضافه يا بهبود نمي بخشد ، آن را حذف كنيد. اگر عنصري مي تواند روي صفحه ديگري زندگي كند ، آن را به آنجا منتقل كنيد.محدود كردن منوهاي كشويي منوهاي بيرون كش (كشويي ، تاشو ، و غيره) راه خوبي براي كاهش بي نظمي است ، اما فقط مشكلات خود را "زير فرش" جارو نكنيد. در صورت امكان ، سعي كنيد اين منوهاي پنهان را به هفت مورد محدود كنيد.نكن:
از ستون هاي كناري استفاده كنيد. بازديدكنندگان جديد احتمالاً از آنها استفاده نمي كنند. بعلاوه ، اگر همه گزينه ها در منوي ناوبري اصلي شما قرار ندارند ، به هر حال بايد ساختار ناوبري خود را ساده كنيد (به پايين مراجعه كنيد).از لغزنده ها استفاده كنيد. حركت و تصاوير جديد در يك اسلايدر حواس شما را پرت مي كند و كنترل شما را بر آنچه كاربران شما مي بينند تضعيف مي كند. بهتر است هميشه بهترين تصاوير خود را به نمايش بگذاريد.2. از فضاي سفيد زياد استفاده كنيد.چگونه مي خواهيد تمام فضايي را كه ايجاد كرده ايد پس از رفع بي نظمي پر كنيد؟ آيا پيشنهاد مي كنيم آن را با هيچ چيز پر نكنيد؟
طراحي وب Streamflowطراحي وب توسط هيترونفضاي منفي (معروف به فضاي سفيد) يك اصطلاح فني در هنرهاي تجسمي براي مناطقي در يك تصوير است كه توجه را به خود جلب نمي كند. به طور معمول ، اينها خالي يا خالي هستند ، مانند آسمان بدون ابر يا ديوار تك رنگ. اگرچه به تنهايي خسته كننده است ، اما وقتي از نظر هنري استفاده مي شود ، فضاي منفي مي تواند سوژه اصلي را تكميل و تقويت كند ، خوانايي را بهبود بخشد و تصوير را براي "جذب" آسان تر كند.
شعار من اين است: ساده هميشه بهتر است. تقريباً فوراً توجه را به آنچه مهم است براي كاربر جلب مي كند. همچنين ، ساده جذاب است.- هيتروندر مثال Streamflow توسط طراح سطح بالا هيترون ، tagline و CTA تمركز اصلي را بر عهده دارند ، نه به دليل اينكه چشمك زن يا زرد هستند ، بلكه به دليل تمام فضاي منفي در اطراف آنها است. اين صفحه فرود باعث مي شود كاربر بتواند درك كند كه شركت چه مي كند و در سايت بعدي كجا بايد برود. آنها همچنين شامل تصاوير زيبا از ابرها هستند ، اما به شيوه اي زيبا و مينيماليستي - يك تركيب هوشمندانه با فضاي منفي استراتژيك فراوان.
انجام دادن:
خود را احاطه كنيد

مهمترين عناصر با فضاي منفي هرچه فضاي منفي در اطراف چيزي بيشتر باشد ، توجه بيشتري به آن مي شود.از طرح بندي هاي خسته كننده با تصاوير ثانويه خودداري كنيد. ساير عناصر زيبايي مانند رنگ يا تايپوگرافي (در زير نگاه كنيد) مي توانند هنگامي كه فضاي منفي زيادي وجود دارد ، از نظر بصري لكه را از بين ببرند.نكن:
بر عنصر اشتباه تأكيد كنيد. فقط عناصر اولويت اول را با فضاي منفي احاطه كنيد. به عنوان مثال ، اگر هدف شما تبديل است ، ايميل يا CTA فروش خود را با فضاي منفي احاطه كنيد - نه لوگو يا محدوده فروش شما.از پس زمينه هاي شلوغ استفاده كنيد. طبق تعريف ، پيشينه ها تا حد زيادي مورد توجه قرار نمي گيرند. اگر پس زمينه شما فضاي منفي كافي نداشته باشد ، توجه عناصر اصلي شما را جلب مي كند.3. چشم هاي كاربر خود را با سلسله مراتب بصري هدايت كنيد.اگر استفاده از يك اصطلاح فني مانند "فضاي منفي" شما را فاز نگرفت ، نظر شما در مورد "سلسله مراتب بصري" چيست؟ اين به استفاده از عناصر بصري مختلف مانند اندازه يا مكان براي تأثيرگذاري بر عناصري كه كاربر شما اول ، دوم يا آخرين مي بيند ، اشاره دارد. داشتن يك عنوان بزرگ و جسورانه در بالاي صفحه وب و اطلاعات حقوقي كوچك در پايين نمونه خوبي از استفاده از سلسله مراتب بصري براي اولويت بخشيدن به عناصر خاص بر ساير موارد است.
طراحي وب سايت Shearlineطراحي وب توسط Canvas Creationطراحي وب فقط به آنچه شما به وب سايت خود اضافه مي كنيد نيست ، بلكه نحوه افزودن آن است. از دكمه هاي CTA استفاده كنيد. كافي نيست كه آنها به سادگي آنجا باشند ؛ طراحان ماهر آنها را عمداً قرار مي دهند و رنگ هاي جسورانه اي به آنها مي دهند تا متمايز و متن انگيز براي تشويق كليك ها باشد. عناصري مانند اندازه ، رنگ ، محل قرارگيري و فضاي منفي همه مي توانند تعامل را افزايش داده يا آن را كاهش دهند.
مثال صفحه اصلي Shearline در بالا سه عنصر را در اولويت قرار مي دهد: عنوان ، تصوير محصول و فراخوان براي اقدام. بقيه موارد - منوي ناوبري ، لوگو ، متن توضيحي - همه به نظر ثانويه مي رسند. اين يك انتخاب آگاهانه از سوي طراح بود كه با استفاده هوشمند از اندازه ، رنگ و محل استقرار به اجرا درآمد.
نمودار سلسله مراتب بصرينمودار توضيح مباني سلسله مراتب بصري از طريق استوديوهاي رسانه اي Orbitاين نمودار را از Orbit Media Studios مرور كنيد تا نحوه جذب يا دفع توجه را بياموزيد. اين يك ساده سازي بيش از حد يك موضوع پيچيده است ، اما براي درك اصول اساسي به خوبي كار مي كند.
انجام دادن:
طراحي براي قابليت اسكن اكثر كاربران هر كلمه از يك صفحه را نمي خوانند. آنها حتي همه چيز را در يك صفحه نمي بينند. براي اين رفتار طراحي كنيد كه اولويت هاي اصلي خود را ناديده بگيريد.چندين گزينه جايگزين را آزمايش كنيد. از آنجا كه سلسله مراتب بصري مي تواند پيچيده شود ، گاهي اوقات آزمون و خطا بهترين كار را مي كند. چند نسخه مختلف ("ماكت") ايجاد كنيد و آنها را به چشم جديد براي نظرات مختلف نشان دهيد.نكن:
از عناصر رقيب استفاده كنيد. سلسله مراتب بصري در مورد نظم است: ابتدا اين ، سپس آن. متمايز كنيد كه هر يك از عناصر ضروري شما چقدر مورد توجه قرار مي گيرد تا چشم كاربران شما به راحتي مسيري روشن را دنبال كند.زياده روي كنيد. بزرگ جلوه دادن عناصر يا وجود كنتراست رنگ زياد مي تواند تأثير معكوس داشته باشد. فقط به اندازه نياز از تاكتيك هاي جلب توجه استفاده كنيد-و نه بيشتر.زيبايي شناسي-4. رنگهاي خود را به صورت استراتژيك انتخاب كنيد.اكنون كه با مفاهيم تركيب خوب آشنا شديد ، بياييد در مورد ويژگي هاي آن تركيب صحبت كنيم. ما با رنگ شروع مي كنيم ، يك ابزار قدرتمند براي هر طراح.

بلاگفا طراحي سايت وكالت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.