چگونه يك كسب و كار اينترنتي در سال 2020 راه اندازي كنيم

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

چگونه يك كسب و كار اينترنتي در سال 2020 راه اندازي كنيم

يافتن موفقيت در تجارت آنلاين آسان نيست.
از انتخاب يك محصول براي فروش تا رشد حضور آنلاين شما ، كسب و كار اينترنتي موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر گرفت.
به گزينه هاي تجارت الكترونيكي - از سيستم عامل ها به يكپارچه سازي API - اضافه كنيد و سر شما ممكن است بچرخد.
در BigCommerce ، ما فداكاري ، سخت كوشي و كوشش لازم براي ايجاد ، مديريت و مقياس گذاري يك تجارت آنلاين موفق را درك مي كنيم.
ما از مباني نرم افزار تجارت الكترونيكي فراتر رفته و هدف ما كمك به بازرگانان در سراسر جهان براي دستيابي به موفقيت در فضاي تجارت الكترونيكي است. اين شامل چگونگي يافتن محصولي براي فروش به رعايت قوانين تجارت و خلاقيت با استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال است.
BigCommerce قدرت ده ها هزار فروشگاه آنلاين را دارد كه درآمد ميلياردي آنلاين دارند.
اكثر اين فروشگاه ها يك دهه پيش وجود نداشته اند ، بسياري هنوز حتي پنج سال پيش هم نبوده اند.
اين آسان نخواهد بود. با هزينه هايي همراه است. اين به دانش و استراتژي نياز دارد. اين طراحي اختصاصي از روز اول طول خواهد كشيد. اما اين كار را به درستي انجام دهيد ، و كسب و كار شما اين مارك هاي عجيب و غريب را دور مي زند تا چيزي فراتر از يك رويا ، يك كنفرانس جانبي يا حتي يك تجارت كوچك شود.
به همين دليل ما راهنماي نهايي را براي گام به گام در اجزاي فروش آنلاين و نحوه ايجاد يك استراتژي عملي براي هر مرحله ايجاد كرده ايم.
آيا نياز داريد سريعتر به كسب و كار خود بپردازيد؟
تجارت آنلاين مورد نظر خود را ايجاد ، مديريت و مقياس بندي كنيد. با استفاده از ملزومات ضروري مي توانيد با صرف هزينه كمتري در زمان كمتري از جاي خود بلند شويد.
بهترين ويژگي ها و عملكردها را براي به نمايش گذاشتن محصولات خود و اداره مشاغل خود انتخاب كنيد - در بستري كه مي تواند به جاي عقب نگه داشتن شما ، با شما مقياس بندي كند.
آزمايش رايگان خود را شروع كنيد
اين راهنما براي چه كساني است؟آيا شما يك كارآفرين هستيد كه قصد دارد در سال 2020 يك تجارت الكترونيكي جديد ايجاد كند؟آيا مي خواهيد تجارت خود را به يك فروشگاه وب مستقل از يك بازار آنلاين (مانند آمازون يا eBay) يا يك آجر و ملات گسترش دهيد؟آيا قصد داريد تجارت B2B خود را مستقيماً با يك سايت B2C به دست مصرف كنندگان برسانيد؟ (اگر هنوز در حصار هستيد ، ما اسطوره هاي فروش B2B را لغو كرده ايم و يك راهنماي بازاريابي در اينجا ارائه كرده ايم.)كمربندت رو ببند. شما در شرف غوطه وري برنامه ريزي عميق هستيد تا كسب و كار خود را براي موفقيت طولاني مدت آماده كنيد.

راه اندازي كسب و كار اينترنتي با “سئو”
در حال حاضر مي توان يك نام تجاري قديمي را ساخت.
بزرگ مي شود يا به خانه مي رويد ، و اينجا شروع مي شود ، با يادگيري نحوه راه اندازي يك تجارت الكترونيكي آنلاين - ديگر تعلل نمي كنيد.
14 مرحله براي راه اندازي يك تجارت آنلاينراهنماي زير روند راه اندازي مشاغل آنلاين را به چند بخش قابل كنترل تقسيم مي كند.
ما در مورد تمام نكات زير در هر فصل در اين راهنما بحث خواهيم كرد. در پايان ، شما مي دانيد كه چگونه فروشگاه تجارت الكترونيك خود را راه اندازي و راه اندازي كنيد.
در اينجا مروري بر 14 مرحله براي ايجاد و شروع يك تجارت آنلاين موفق وجود دارد:
1. يك طاقچه پيدا كنيد.قبل از شروع فروش ، شما بايد كالاي مناسب با قابليت سودآوري جدي را پيدا كنيد. شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه در مورد طيف هاي مختلف تحقيق كنيد و حتي زندگي خود را براي يافتن مشكلاتي كه قابل حل هستند ، بررسي كنيد.
2. ارزيابي زنده ماندن در بازار.اكنون كه يك ايده تجاري داريد ، وقت آن است كه بيشتر در مورد زنده ماندن محصول تحقيق كنيد. به نوع جزئياتي كه مي تواند تجارت شما را ايجاد يا از بين ببرد ، فكر كنيد ، مانند تعداد SKU و وزن حمل و نقل.
3. انجام تحقيقات بازار.با استفاده از تاكتيك هايي مانند تحقيق در مورد كلمات كليدي و ارزيابي محصولات پرطرفدار ، محصول خود را معتبر ارزيابي كنيد.
4. انجام تجزيه و تحليل رقابتي.از بزرگترين رقباي خود دريابيد كه چه چيزي كار مي كند - و چه چيزي مي تواند بهبود يابد. اين به شما در مورد چگونگي تعريف نام تجاري و موقعيت خود در بازار اطلاعات بيشتري مي دهد.
5. قوانين تجارت آنلاين را بياموزيد.محدوديت هاي حمل و نقل ، قوانين منطقه بندي و ملاحظات مارك تجاري. همه اينها مي تواند تجارت شما را از بين ببرد يا از بين ببرد. با استفاده از اين ليست ، مي توانيد از مين هاي تجارت الكترونيكي جلوگيري كنيد كه تجارت شما را از كار بياندازد قبل از آنكه از كار بيفتد.
6. بازار هدف خود را تجزيه و تحليل كنيد.اينجاست كه براي درك خريدار ايده آل خود حتي عميق تر مي شويد. آنها چه كساني هستند؟ اونها چي دوست دارن؟ چگونه مي توانيد هم محصول و هم تجربه وب سايت خود را متناسب با خريدار عالي خود تنظيم كنيد؟
7. محصول خود را تهيه كنيد.شما مي دانيد كه محصول درستي داريد ، مشتري شما كيست و چگونه مي توانيد تجارت خود را راه اندازي كنيد. وقت آن است كه محصول فيزيكي را دريافت كنيد. ما از طريق روش هاي مختلف براي تهيه محصول شما و چگونگي جلوگيري از مشكلات مشترك شما را راهنمايي خواهيم كرد.
8- بستر تجارت الكترونيكي مناسب را انتخاب كنيد.اگر فروشگاه تجارت الكترونيكي نداريد كه محصول شما را بفروشد ، تجربه خريد بصري را فراهم كند و مشتريان را به بازگشت بازگرداند ، هيچ يك از موارد فوق مهم نيست. ما به شما نشان خواهيم داد كه چگونه با استفاده از نرم افزار قدرتمند تجارت الكترونيك (هشدار spoiler - ما يك توصيه داريم) در عرض چند دقيقه از صفر به فروشگاه آنلاين زيبا برويد.
9. فروشگاه خود را راه اندازي كنيد.شما پلت فرم و محصول مناسب را دريافت كرده ايد. چه كسي آماده است محصول شما را در معرض ديد مشتريان قرار دهد؟ قبل از انجام اين كار ، تمام مراحل لازم را براي اطمينان از آمادگي ياد بگيريد.
10. ترافيك آنلاين را هدايت كنيد.هنگامي كه فروشگاه خود را راه اندازي كرديد ، تاكتيك اصلي رانندگي ترافيك ارگانيك را بياموزيد

يافتن موفقيت در تجارت آنلاين آسان نيست.
از انتخاب يك محصول براي فروش تا رشد حضور آنلاين شما ، كسب و كار اينترنتي موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر گرفت.
به گزينه هاي تجارت الكترونيكي - از سيستم عامل ها به يكپارچه سازي API - اضافه كنيد و سر شما ممكن است بچرخد.
در BigCommerce ، ما فداكاري ، سخت كوشي و كوشش لازم براي ايجاد ، مديريت و مقياس گذاري يك تجارت آنلاين موفق را درك مي كنيم.
ما از مباني نرم افزار تجارت الكترونيكي فراتر رفته و هدف ما كمك به بازرگانان در سراسر جهان براي دستيابي به موفقيت در فضاي تجارت الكترونيكي است. اين شامل چگونگي يافتن محصولي براي فروش به رعايت قوانين تجارت و خلاقيت با استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال است.
BigCommerce قدرت ده ها هزار فروشگاه آنلاين را دارد كه درآمد ميلياردي آنلاين دارند.
اكثر اين فروشگاه ها يك دهه پيش وجود نداشته اند ، بسياري هنوز حتي پنج سال پيش هم نبوده اند.
اين آسان نخواهد بود. با هزينه هايي همراه است. اين به دانش و استراتژي نياز دارد. اين طراحي اختصاصي از روز اول طول خواهد كشيد. اما اين كار را به درستي انجام دهيد ، و كسب و كار شما اين مارك هاي عجيب و غريب را دور مي زند تا چيزي فراتر از يك رويا ، يك كنفرانس جانبي يا حتي يك تجارت كوچك شود.
به همين دليل ما راهنماي نهايي را براي گام به گام در اجزاي فروش آنلاين و نحوه ايجاد يك استراتژي عملي براي هر مرحله ايجاد كرده ايم.
آيا نياز داريد سريعتر به كسب و كار خود بپردازيد؟
تجارت آنلاين مورد نظر خود را ايجاد ، مديريت و مقياس بندي كنيد. با استفاده از ملزومات ضروري مي توانيد با صرف هزينه كمتري در زمان كمتري از جاي خود بلند شويد.
بهترين ويژگي ها و عملكردها را براي به نمايش گذاشتن محصولات خود و اداره مشاغل خود انتخاب كنيد - در بستري كه مي تواند به جاي عقب نگه داشتن شما ، با شما مقياس بندي كند.
آزمايش رايگان خود را شروع كنيد
اين راهنما براي چه كساني است؟آيا شما يك كارآفرين هستيد كه قصد دارد در سال 2020 يك تجارت الكترونيكي جديد ايجاد كند؟آيا مي خواهيد تجارت خود را به يك فروشگاه وب مستقل از يك بازار آنلاين (مانند آمازون يا eBay) يا يك آجر و ملات گسترش دهيد؟آيا قصد داريد تجارت B2B خود را مستقيماً با يك سايت B2C به دست مصرف كنندگان برسانيد؟ (اگر هنوز در حصار هستيد ، ما اسطوره هاي فروش B2B را لغو كرده ايم و يك راهنماي بازاريابي در اينجا ارائه كرده ايم.)كمربندت رو ببند. شما در شرف غوطه وري برنامه ريزي عميق هستيد تا كسب و كار خود را براي موفقيت طولاني مدت آماده كنيد.

راه اندازي كسب و كار اينترنتي با “سئو”
در حال حاضر مي توان يك نام تجاري قديمي را ساخت.
بزرگ مي شود يا به خانه مي رويد ، و اينجا شروع مي شود ، با يادگيري نحوه راه اندازي يك تجارت الكترونيكي آنلاين - ديگر تعلل نمي كنيد.
14 مرحله براي راه اندازي يك تجارت آنلاينراهنماي زير روند راه اندازي مشاغل آنلاين را به چند بخش قابل كنترل تقسيم مي كند.
ما در مورد تمام نكات زير در هر فصل در اين راهنما بحث خواهيم كرد. در پايان ، شما مي دانيد كه چگونه فروشگاه تجارت الكترونيك خود را راه اندازي و راه اندازي كنيد.
در اينجا مروري بر 14 مرحله براي ايجاد و شروع يك تجارت آنلاين موفق وجود دارد:
1. يك طاقچه پيدا كنيد.قبل از شروع فروش ، شما بايد كالاي مناسب با قابليت سودآوري جدي را پيدا كنيد. شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه در مورد طيف هاي مختلف تحقيق كنيد و حتي زندگي خود را براي يافتن مشكلاتي كه قابل حل هستند ، بررسي كنيد.
2. ارزيابي زنده ماندن در بازار.اكنون كه يك ايده تجاري داريد ، وقت آن است كه بيشتر در مورد زنده ماندن محصول تحقيق كنيد. به نوع جزئياتي كه مي تواند تجارت شما را ايجاد يا از بين ببرد ، فكر كنيد ، مانند تعداد SKU و وزن حمل و نقل.
3. انجام تحقيقات بازار.با استفاده از تاكتيك هايي مانند تحقيق در مورد كلمات كليدي و ارزيابي محصولات پرطرفدار ، محصول خود را معتبر ارزيابي كنيد.
4. انجام تجزيه و تحليل رقابتي.از بزرگترين رقباي خود دريابيد كه چه چيزي كار مي كند - و چه چيزي مي تواند بهبود يابد. اين به شما در مورد چگونگي تعريف نام تجاري و موقعيت خود در بازار اطلاعات بيشتري مي دهد.
5. قوانين تجارت آنلاين را بياموزيد.محدوديت هاي حمل و نقل ، قوانين منطقه بندي و ملاحظات مارك تجاري. همه اينها مي تواند تجارت شما را از بين ببرد يا از بين ببرد. با استفاده از اين ليست ، مي توانيد از مين هاي تجارت الكترونيكي جلوگيري كنيد كه تجارت شما را از كار بياندازد قبل از آنكه از كار بيفتد.
6. بازار هدف خود را تجزيه و تحليل كنيد.اينجاست كه براي درك خريدار ايده آل خود حتي عميق تر مي شويد. آنها چه كساني هستند؟ اونها چي دوست دارن؟ چگونه مي توانيد هم محصول و هم تجربه وب سايت خود را متناسب با خريدار عالي خود تنظيم كنيد؟
7. محصول خود را تهيه كنيد.شما مي دانيد كه محصول درستي داريد ، مشتري شما كيست و چگونه مي توانيد تجارت خود را راه اندازي كنيد. وقت آن است كه محصول فيزيكي را دريافت كنيد. ما از طريق روش هاي مختلف براي تهيه محصول شما و چگونگي جلوگيري از مشكلات مشترك شما را راهنمايي خواهيم كرد.
8- بستر تجارت الكترونيكي مناسب را انتخاب كنيد.اگر فروشگاه تجارت الكترونيكي نداريد كه محصول شما را بفروشد ، تجربه خريد بصري را فراهم كند و مشتريان را به بازگشت بازگرداند ، هيچ يك از موارد فوق مهم نيست. ما به شما نشان خواهيم داد كه چگونه با استفاده از نرم افزار قدرتمند تجارت الكترونيك (هشدار spoiler - ما يك توصيه داريم) در عرض چند دقيقه از صفر به فروشگاه آنلاين زيبا برويد.
9. فروشگاه خود را راه اندازي كنيد.شما پلت فرم و محصول مناسب را دريافت كرده ايد. چه كسي آماده است محصول شما را در معرض ديد مشتريان قرار دهد؟ قبل از انجام اين كار ، تمام مراحل لازم را براي اطمينان از آمادگي ياد بگيريد.
10. ترافيك آنلاين را هدايت كنيد.هنگامي كه فروشگاه خود را راه اندازي كرديد ، تاكتيك اصلي رانندگي ترافيك ارگانيك را بياموزيد

 

بازديد كنندگان بيشتري را به فروشگاه خود وارد كنيد.
11. استاد حمل و نقل كوچك.حمل و نقل يك موضوع مهم براي مارك ها و مشتريان است. واقعيت حمل و نقل كسب و كار كوچك را مانند امروز بياموزيد و بهترين روشي را كه كسب و كار شما مي تواند براي جلب رضايت مشتريان خود در نظر بگيرد ، انجام دهيد.
12. اندازه گيري موفقيت آنلاين.موفقيت بدون تجزيه و تحليل براي اثبات آن هيچ چيز نيست. ما اينجا هستيم تا شما را با تمام شاخص هاي اصلي عملكرد (KPI) آشنا كنيم كه بايد به آنها توجه كافي داشته باشيد و از بينش داده هاي خود بهترين استفاده را ببريد.
13. مقياس بندي تجارت شما.در BigCommerce ، ما مي توانيم تجارت خود را بزرگ كنيم. در اين فصل ، ما شما را با چگونگي شروع برنامه ريزي براي مرحله بعدي رشد آشنا خواهيم كرد.
14. بينش مستقيم از متخصصان برتر صنعت.تفاوت بين عملياتي و موفق بودن در تسلط بر بزرگترين شقاوت انسان است - زمان. از دست كارآفرينان موفقي كه مشاغل مستقر در خانه خود را به صورت ارواح آنلاين تبديل كرده اند حساب كاربري خود را بدست آوريد.
ما منتظر چي هستيم؟ بيا شروع كنيم.

bigcommerce

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.