هنگام سفارش طراحي لوگو به اين نكات توجه كنيد!

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

هنگام سفارش طراحي لوگو به اين نكات توجه كنيد!

ما در مورد نوع طراحي لوگوي زيبا صحبت مي كنيم كه باعث مي شود طراحان آرزو كنند آن را ايجاد كرده باشند و مشتريان آرزو مي كنند كه يك لوگو مشابه آن داشته باشند. اين نوع طراحي لوگو ممكن است بسيار ساده به نظر برسد ، اما به احتمال زياد روزها به نمايندگي از يك آژانس تجاري واقعاً خلاق كار شده است. نحوه طراحي لوگو ، توسط استفان پيت ، مدير خلاق فابريك.
در Fabrik ، ما مي دانيم كه هر لوگوي به ياد ماندني با يك ايده عالي شروع مي شود - اين تنها يك قطعه از داستان پشت آن است. ما اين صفحه منبع را گردآوري كرده ايم تا به شما در درك عناصري كه آن لحظات "Eureka" را تحريك مي كنند ، كمك كنيد. از ايده هاي رد شده ، تا مفاهيم شكست خورده ، يادگيري نحوه طراحي لوگو بسيار بيشتر از چيزي است كه فكر مي كنيد.

در حقيقت ، ارائه ايده هاي استثنايي در طراحي لوگو ، حتي براي بهترين آژانس طراحي لوگو در لندن ، به ندرت يك فرايند روان است. شايد الگوي استانداردي براي ايجاد يك لوگوي عالي وجود نداشته باشد ، اما يك فرايند بسيار توسعه يافته و بسيار انعطاف پذير مي تواند به شما در يافتن الهام خود كمك كند. در اينجا 12 مهمترين گام ما در مورد "نحوه طراحي لوگو" ، مستقيماً از فرايندهايي كه ما به عنوان يك آژانس طراحي لوگو با تجربه و موفق در لندن استفاده مي كنيم ، گرفته شده است.
نحوه طراحي لوگو مرحله 1: با يك استراتژي شروع كنيدهرم نشان مي دهد كه جنريكو در پشت نام آنها يعني ذات ، ارزش ها و شخصيت آنها قرار دارد.سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.هرم نشان مي دهد كه جنريكو در پشت نام آنها يعني ذات ، ارزش ها و شخصيت آنها قرار دارد.سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.
سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.
استراتژي برند يك ايده مركزي و نقشه اي را ارائه مي دهد كه بر اساس آن علامت هاي بزرگ لوگو ساخته شده است. اينها اغلب به عنوان همكاري بين مشتري ، استراتژيست و طراح ايجاد مي شوند.
استراتژي هاي نام تجاري نقشه اي را ارائه مي دهد كه بر اساس آن مي توان لوگوهاي باورنكردني ساخت. معمولاً يك استراتژي شامل همكاري بين مشتريان ، طراحان و ديگر شركاي اصلي شركت مي شود. استراتژي ها بسيار مهم هستند زيرا جهت را ارائه مي دهند. بدون تفكر صحيح از قبل و يك خلاصه جامع ، شما هميشه پشت پا خواهيد بود.
اين كه آيا ايده هاي طراحي لوگوي شما با يك طرح ساده طراحي يك صفحه اي شروع مي شود يا يك استراتژي تجاري بسيار پيچيده (و گران) ، شما به يك هدف مشخص نياز داريد. بدون چارچوبي قوي كه بر اساس آن مي توانيد نام تجاري خود را بسازيد ، متوجه خواهيد شد كه طرح هاي لوگوي شما به سادگي در برابر زمان مقاومت نمي كند. در حقيقت ، بدون معيارهاي توافق شده براي قضاوت در مورد تصميمات شما ، همه چيز ممكن است به اين نتيجه برسد كه شخصي به طور تصادفي به يك طرح اشاره مي كند و مي گويد ... "من مطمئن نيستم چرا ، اما آن را دوست دارم."
اگر مي توانيد گزارش استراتژي نام تجاري خود را قبل از شروع طراحي لوگو در دست بگيريد ، اين شروع خوبي است. با هر شانس ، اين مي تواند بينشي از نوع سازماني كه با آن كار مي كنيد ، رقابت ، موقعيت ، ماموريت و ارزش هاي آن ارائه دهد. اگر چنين سندي وجود ندارد ، بايد خودتان كارهاي قانوني انجام دهيد. با مشتري خود صحبت كنيد (و ترجيحاً بيشتر از ديدگاه يك نفر) در مورد اينكه چه كسي هستند ، چه شخصيتي دارند ، چگونه خود را مي بينند و چگونه دوست دارند مشتريانشان آنها را ببينند.
با يا بدون سند استراتژي نام تجاري ، ضروري است كه با خلاصه خلاقانه روشن شروع كنيد. اين بدان معناست كه از چندين يادداشت كه در اولين تماس تلفني يا ملاقات خود يادداشت شده ايد فراتر برويد. مشخص كنيد كه چه چيزي اين تجارت را متفاوت مي كند و چگونه مي خواهيد آن را در بازار قرار دهيد. افكار خود را بنويسيد و از مشتري خود بخواهيد برنامه خود را امضا كند تا همه بدانند كجا هستند و چه انتظاري دارند. به ياد داشته باشيد ، هدف اين است كه ما را با طراحي لوگو با كيفيت بالا به پايان برسانيد.

نحوه طراحي لوگو مرحله 2: معني خود را بيابيدنمودار عنكبوتي كه نشان مي دهد لوگوي جنريكو چه ويژگيهايي را نشان مي دهد.
ايجاد لوگو مستلزم بصيرت و شهود است. در حالي كه بينش را مي توان از طريق جمع آوري و تفسير اطلاعات به دست آورد ، شهود بيشتر با تجربه و احساس روده هماهنگ است.
هر آژانس طراحي لوگو به شما مي گويد كه ايجاد يك لوگو نياز به بصيرت و شهود دارد. در حالي كه بينش به سادگي مي تواند موضوع جمع آوري اطلاعات باشد ، شهود چيزي است كه شما بيشتر ايده هاي طراحي لوگو را ايجاد مي كنيد. با نگاهي به موفق ترين مارك هاي جهان شروع كنيد. شما بايد بتوانيد از لوگوهاي آنها معني بگيريد - چيزي كه پيام يا ايده مارك آنها را بيان مي كند يا شخصيت آنها را نشان مي دهد.
لوگو چيزي فراتر از يك تأثير است ، چيزي است كه آنچه را كه يك كسب و كار به آن اعتقاد دارد ، نشان مي دهد ، و اگر بتوانيد اين مفهوم "معني" را به ايده هاي طراحي لوگو خود ارائه دهيد ، شروع به پرواز خواهيد كرد. بهترين راه براي رسيدن به معنا اين است كه با تفكر خلاقانه سازماندهي شده شروع كنيد.
با استخراج مفاهيم ، ايده ها و كلمات كليدي از مختصر و دسته بندي آنها در موضوعات اصلي شروع كنيد. كليشه ها ، نمادها ، نمادها و زبان بصري تثبيت شده براي هر موضوع را ترسيم كنيد. به دنبال كراس اوورها ، زمينه توسعه باشيد

r پتانسيل ايجاد چيزي متمايز در ايده هاي طراحي لوگو شما را دارد. به سادگي طراحي نكنيد - مفهوم سازي و طراحي كنيد.
به عنوان مثال ، بياييد يك لوگو براي يك شركت داستاني به نام "Generico" تصور كنيم. ما مي دانيم كه جنريكو يك تجارت آينده نگر است كه پر از افراد فوق العاده باهوش است كه مي دانند چگونه ايده هاي متداول را به چالش بكشند. اين شركت در حال ايجاد نرم افزارهاي لجستيكي قدرتمند است و مشكلات پيچيده را ساده مي كند. متأسفانه جنريكو مدت زيادي در سايه زندگي كرده است. اين شركت تصميم گرفته است كه بايد سرمايه گذاري كند ، محصول خود را به بازار برساند و به يك حيوان تجاري تجاري تبديل شود.

در اينجا ، شما به جاي طراحي مجدد يك موجوديت ، از ابتدا يك مارك تجاري ايجاد مي كنيد. اين بدان معناست كه شما فرصت كاملي براي خلاقيت در طراحي خود داريد. با توجه به اطلاعاتي كه در اختيار داريد ، چگونه مي توانيد جنريكو را بدرخشيد؟
نحوه طراحي لوگو مرحله 3: "نوع" لوگو مناسب را انتخاب كنيدنمونه اي از نمادهاي انتزاعي كه توسط Generico و مارك هاي شناخته شده استفاده مي شود.نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.نمونه حروف استفاده شده توسط جنريكو و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از علائم تصويري مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از آرم هاي مورد استفاده جنريكو و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از نمادهاي انتزاعي كه توسط Generico و مارك هاي شناخته شده استفاده مي شود.نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.
نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.
لوگو در همه اشكال و اندازه ها وجود دارد. از علامت كلمات گرفته تا علامت هاي مبتني بر تصوير ، هيچ قانون سخت و سريع در مورد اينكه كدام روش بهتر كار مي كند وجود ندارد. آزمايش كنيد ، اما مطمئن باشيد كه ايده ها مختصر مختصر هستند.
لوگو يك برند نيست كلمه لوگو مخفف logotype است-طراح گرافيك براي كلمه اي با حروف سفارشي صحبت مي كند. مي توانيد ببينيد چرا اصطلاح "لوگو" بسيار محبوب شد - بسيار جذاب است. اما آنچه مردم معمولاً هنگام صحبت درباره يك لوگو به آن اشاره مي كنند يك كلمه نيست - بلكه نشان ، نماد ، مونوگرام ، حروف اول يا هر نوع دستگاه گرافيكي است كه براي نشان دادن يك شركت ، محصول يا خدمات استفاده مي شود.
لوگو يا علامت تجاري پرچم در مقابل هر سازماني است. درست مانند مردم ، لوگوها در اشكال ، اندازه ها و انواع مختلف وجود دارند.
لوگو مي تواند به سادگي يك علامت كلمه يا پيچيده مانند يك تصوير باشد. هيچ قانون سخت و سريع در مورد اينكه كدام روش بهتر كار مي كند وجود ندارد. ايده هاي طراحي لوگوي خود را آزمايش كنيد ، اما مطمئن شويد كه هر چه توليد مي كنيد با خلاصه متناسب باشد.
پي بردن به نحوه طراحي لوگو به معناي محدود نكردن تفكر شما به يك رويكرد خاص است. چرا ماجراجو نباشيد و ايده هاي مختلف طراحي لوگو را امتحان كنيد؟ فرمت هاي جديد را آزمايش كنيد و بدانيد كه چه چيزي مناسب است. چه كارهايي؟ چه چيزي نيست؟ آيا ايده شما از اين طريق بهتر عمل مي كند يا از اين طريق؟
سعي كنيد براي همه دسته هاي زير ايده اي ارائه دهيد ، حتي اگر در مورد اينكه مشتري شما به دنبال چه چيزي است فكر كنيد. هميشه اين فرصت وجود دارد كه برخي تركيب ها و كراس اوورها را بين دسته ها نيز بررسي كنيد. به ياد داشته باشيد ، مشتريان مي توانند غيرقابل پيش بيني باشند ، بنابراين آب را آزمايش كنيد.

كلمات كليدي: آيا مي توانيد شخصيت برند را از طريق ابزارهاي تايپوگرافي كاملاً منتقل كنيد؟ به FedEx ، Braun ، Tate و Google فكر كنيد.حروف: آيا طراحي لوگوي شما مي تواند به اندازه حروف اوليه شركت ساده باشد؟ به IBM ، Unilever و Airbnb فكر كنيد.نشان ها: آيا شكل يا وسيله اي براي نگه داري وجود دارد كه نام شركت به طور جدايي ناپذيري با آن ارتباط دارد؟ به برادران وارنر ، استارباكس ، هارلي ديويدسون و لويس فكر كنيد.علائم تصويري: آيا مي توانيد تصويري را كه بلافاصله قابل تشخيص است ساده كنيد؟ به توييتر ، شل و اپل فكر كنيد.نمادهاي انتزاعي: آيا مي توانيد نمادي را كه نشان دهنده نام تجاري است اختراع كنيد؟ به پپسي ، نايك و آئودي فكر كنيد.نحوه طراحي لوگو مرحله 4: به تصوير بزرگتر نگاه كنيدنمايش بصري انواع معماري مارك هاي مختلف.
آشنايي با ساختار و معماري برند يك شركت ، اطمينان حاصل مي كند كه طرح هاي لوگو از آينده مطمئن هستند و به مجموعه خدمات ، محصولات و ارتباطات مشتريان هماهنگي مي بخشد.
بهترين ايده هاي طراحي لوگو زماني به وجود مي آيد كه با ساختار شركت و معماري برند آشنا شويد. درك قوي از شغلي كه براي مفاهيم خود طراحي مي كنيد و در آينده براي نمونه كارهاي مشتري سازگاري ايجاد مي كنيد.
قبل از اينكه خلاقيت خود را بر روي ايده هاي طراحي لوگو خود باز كنيد ، به اين فكر كنيد كه لوگو در تصوير بزرگتر كجا قرار مي گيرد. ساختار شركتي كه با آن كار مي كنيد را درك كنيد. چارچوب اساسي سازمان چيست؟
آيا داراي مارك هاي فرعي ، يا خدمات و محصولات متفاوتي است كه با هم تناسب دارد؟ آيا يك مارك اصلي يا چندين مارك مختلف وجود دارد؟ آيا پيشنهادات مختلف بايد احساس كنند كه بخشي از يك خانواده هستند؟ يا اقوام دور؟
معماري برند ، همانطور كه شناخته شده است ، ممكن است هيجان انگيزترين جنبه طراحي لوگو به نظر نرسد ، اما مقابله با آن در حال حاضر مي تواند خطوط قرمز شما را كاهش دهد. اگرچه اطلاعات مربوط به ساختار كسب و كار ، همراه با سياست داخلي مرتبط ، بايد به عنوان بخشي از كار اصلي استراتژي شما در نظر گرفته شود - اين وظيفه شما به عنوان طراح يا آژانس طراحي لوگو است كه از لحاظ بصري به مسائل اهميت دهيد.
قبل از اينكه به Mac خود برويد ، ايده هاي خود را در مورد چارچوب نام تجاري طرح كنيد. اين

ما در مورد نوع طراحي لوگوي زيبا صحبت مي كنيم كه باعث مي شود طراحان آرزو كنند آن را ايجاد كرده باشند و مشتريان آرزو مي كنند كه يك لوگو مشابه آن داشته باشند. اين نوع طراحي لوگو ممكن است بسيار ساده به نظر برسد ، اما به احتمال زياد روزها به نمايندگي از يك آژانس تجاري واقعاً خلاق كار شده است. نحوه طراحي لوگو ، توسط استفان پيت ، مدير خلاق فابريك.
در Fabrik ، ما مي دانيم كه هر لوگوي به ياد ماندني با يك ايده عالي شروع مي شود - اين تنها يك قطعه از داستان پشت آن است. ما اين صفحه منبع را گردآوري كرده ايم تا سفارش طراحي لوگو به شما در درك عناصري كه آن لحظات "Eureka" را تحريك مي كنند ، كمك كنيد. از ايده هاي رد شده ، تا مفاهيم شكست خورده ، يادگيري نحوه طراحي لوگو بسيار بيشتر از چيزي است كه فكر مي كنيد.

در حقيقت ، ارائه ايده هاي استثنايي در طراحي لوگو ، حتي براي بهترين آژانس طراحي لوگو در لندن ، به ندرت يك فرايند روان است. شايد الگوي استانداردي براي ايجاد يك لوگوي عالي وجود نداشته باشد ، اما يك فرايند بسيار توسعه يافته و بسيار انعطاف پذير مي تواند به شما در يافتن الهام خود كمك كند. در اينجا 12 مهمترين گام ما در مورد "نحوه طراحي لوگو" ، مستقيماً از فرايندهايي كه ما به عنوان يك آژانس طراحي لوگو با تجربه و موفق در لندن استفاده مي كنيم ، گرفته شده است.
نحوه طراحي لوگو مرحله 1: با يك استراتژي شروع كنيدهرم نشان مي دهد كه جنريكو در پشت نام آنها يعني ذات ، ارزش ها و شخصيت آنها قرار دارد.سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.هرم نشان مي دهد كه جنريكو در پشت نام آنها يعني ذات ، ارزش ها و شخصيت آنها قرار دارد.سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.
سه حلقه نشان مي دهد كه چرا و چگونه جنريكو كاري را كه آنها انجام مي دهند ، و جنريككو چه كاري انجام مي دهد.
استراتژي برند يك ايده مركزي و نقشه اي را ارائه مي دهد كه بر اساس آن علامت هاي بزرگ لوگو ساخته شده است. اينها اغلب به عنوان همكاري بين مشتري ، استراتژيست و طراح ايجاد مي شوند.
استراتژي هاي نام تجاري نقشه اي را ارائه مي دهد كه بر اساس آن مي توان لوگوهاي باورنكردني ساخت. معمولاً يك استراتژي شامل همكاري بين مشتريان ، طراحان و ديگر شركاي اصلي شركت مي شود. استراتژي ها بسيار مهم هستند زيرا جهت را ارائه مي دهند. بدون تفكر صحيح از قبل و يك خلاصه جامع ، شما هميشه پشت پا خواهيد بود.
اين كه آيا ايده هاي طراحي لوگوي شما با يك طرح ساده طراحي يك صفحه اي شروع مي شود يا يك استراتژي تجاري بسيار پيچيده (و گران) ، شما به يك هدف مشخص نياز داريد. بدون چارچوبي قوي كه بر اساس آن مي توانيد نام تجاري خود را بسازيد ، متوجه خواهيد شد كه طرح هاي لوگوي شما به سادگي در برابر زمان مقاومت نمي كند. در حقيقت ، بدون معيارهاي توافق شده براي قضاوت در مورد تصميمات شما ، همه چيز ممكن است به اين نتيجه برسد كه شخصي به طور تصادفي به يك طرح اشاره مي كند و مي گويد ... "من مطمئن نيستم چرا ، اما آن را دوست دارم."
اگر مي توانيد گزارش استراتژي نام تجاري خود را قبل از شروع طراحي لوگو در دست بگيريد ، اين شروع خوبي است. با هر شانس ، اين مي تواند بينشي از نوع سازماني كه با آن كار مي كنيد ، رقابت ، موقعيت ، ماموريت و ارزش هاي آن ارائه دهد. اگر چنين سندي وجود ندارد ، بايد خودتان كارهاي قانوني انجام دهيد. با مشتري خود صحبت كنيد (و ترجيحاً بيشتر از ديدگاه يك نفر) در مورد اينكه چه كسي هستند ، چه شخصيتي دارند ، چگونه خود را مي بينند و چگونه دوست دارند مشتريانشان آنها را ببينند.
با يا بدون سند استراتژي نام تجاري ، ضروري است كه با خلاصه خلاقانه روشن شروع كنيد. اين بدان معناست كه از چندين يادداشت كه در اولين تماس تلفني يا ملاقات خود يادداشت شده ايد فراتر برويد. مشخص كنيد كه چه چيزي اين تجارت را متفاوت مي كند و چگونه مي خواهيد آن را در بازار قرار دهيد. افكار خود را بنويسيد و از مشتري خود بخواهيد برنامه خود را امضا كند تا همه بدانند كجا هستند و چه انتظاري دارند. به ياد داشته باشيد ، هدف اين است كه ما را با طراحي لوگو با كيفيت بالا به پايان برسانيد.

نحوه طراحي لوگو مرحله 2: معني خود را بيابيدنمودار عنكبوتي كه نشان مي دهد لوگوي جنريكو چه ويژگيهايي را نشان مي دهد.
ايجاد لوگو مستلزم بصيرت و شهود است. در حالي كه بينش را مي توان از طريق جمع آوري و تفسير اطلاعات به دست آورد ، شهود بيشتر با تجربه و احساس روده هماهنگ است.
هر آژانس طراحي لوگو به شما مي گويد كه ايجاد يك لوگو نياز به بصيرت و شهود دارد. در حالي كه بينش به سادگي مي تواند موضوع جمع آوري اطلاعات باشد ، شهود چيزي است كه شما بيشتر ايده هاي طراحي لوگو را ايجاد مي كنيد. با نگاهي به موفق ترين مارك هاي جهان شروع كنيد. شما بايد بتوانيد از لوگوهاي آنها معني بگيريد - چيزي كه پيام يا ايده مارك آنها را بيان مي كند يا شخصيت آنها را نشان مي دهد.
لوگو چيزي فراتر از يك تأثير است ، چيزي است كه آنچه را كه يك كسب و كار به آن اعتقاد دارد ، نشان مي دهد ، و اگر بتوانيد اين مفهوم "معني" را به ايده هاي طراحي لوگو خود ارائه دهيد ، شروع به پرواز خواهيد كرد. بهترين راه براي رسيدن به معنا اين است كه با تفكر خلاقانه سازماندهي شده شروع كنيد.
با استخراج مفاهيم ، ايده ها و كلمات كليدي از مختصر و دسته بندي آنها در موضوعات اصلي شروع كنيد. كليشه ها ، نمادها ، نمادها و زبان بصري تثبيت شده براي هر موضوع را ترسيم كنيد. به دنبال كراس اوورها ، زمينه توسعه باشيد

r پتانسيل ايجاد چيزي متمايز در ايده هاي طراحي لوگو شما را دارد. به سادگي طراحي نكنيد - مفهوم سازي و طراحي كنيد.
به عنوان مثال ، بياييد يك لوگو براي يك شركت داستاني به نام "Generico" تصور كنيم. ما مي دانيم كه جنريكو يك تجارت آينده نگر است كه پر از افراد فوق العاده باهوش است كه مي دانند چگونه ايده هاي متداول را به چالش بكشند. اين شركت در حال ايجاد نرم افزارهاي لجستيكي قدرتمند است و مشكلات پيچيده را ساده مي كند. متأسفانه جنريكو مدت زيادي در سايه زندگي كرده است. اين شركت تصميم گرفته است كه بايد سرمايه گذاري كند ، محصول خود را به بازار برساند و به يك حيوان تجاري تجاري تبديل شود.

در اينجا ، شما به جاي طراحي مجدد يك موجوديت ، از ابتدا يك مارك تجاري ايجاد مي كنيد. اين بدان معناست كه شما فرصت كاملي براي خلاقيت در طراحي خود داريد. با توجه به اطلاعاتي كه در اختيار داريد ، چگونه مي توانيد جنريكو را بدرخشيد؟
نحوه طراحي لوگو مرحله 3: "نوع" لوگو مناسب را انتخاب كنيدنمونه اي از نمادهاي انتزاعي كه توسط Generico و مارك هاي شناخته شده استفاده مي شود.نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.نمونه حروف استفاده شده توسط جنريكو و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از علائم تصويري مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از آرم هاي مورد استفاده جنريكو و مارك هاي شناخته شده.نمونه اي از نمادهاي انتزاعي كه توسط Generico و مارك هاي شناخته شده استفاده مي شود.نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.
نمونه اي از علائم كار مورد استفاده Generico و مارك هاي شناخته شده.
لوگو در همه اشكال و اندازه ها وجود دارد. از علامت كلمات گرفته تا علامت هاي مبتني بر تصوير ، هيچ قانون سخت و سريع در مورد اينكه كدام روش بهتر كار مي كند وجود ندارد. آزمايش كنيد ، اما مطمئن باشيد كه ايده ها مختصر مختصر هستند.
لوگو يك برند نيست كلمه لوگو مخفف logotype است-طراح گرافيك براي كلمه اي با حروف سفارشي صحبت مي كند. مي توانيد ببينيد چرا اصطلاح "لوگو" بسيار محبوب شد - بسيار جذاب است. اما آنچه مردم معمولاً هنگام صحبت درباره يك لوگو به آن اشاره مي كنند يك كلمه نيست - بلكه نشان ، نماد ، مونوگرام ، حروف اول يا هر نوع دستگاه گرافيكي است كه براي نشان دادن يك شركت ، محصول يا خدمات استفاده مي شود.
لوگو يا علامت تجاري پرچم در مقابل هر سازماني است. درست مانند مردم ، لوگوها در اشكال ، اندازه ها و انواع مختلف وجود دارند.
لوگو مي تواند به سادگي يك علامت كلمه يا پيچيده مانند يك تصوير باشد. هيچ قانون سخت و سريع در مورد اينكه كدام روش بهتر كار مي كند وجود ندارد. ايده هاي طراحي لوگوي خود را آزمايش كنيد ، اما مطمئن شويد كه هر چه توليد مي كنيد با خلاصه متناسب باشد.
پي بردن به نحوه طراحي لوگو به معناي محدود نكردن تفكر شما به يك رويكرد خاص است. چرا ماجراجو نباشيد و ايده هاي مختلف طراحي لوگو را امتحان كنيد؟ فرمت هاي جديد را آزمايش كنيد و بدانيد كه چه چيزي مناسب است. چه كارهايي؟ چه چيزي نيست؟ آيا ايده شما از اين طريق بهتر عمل مي كند يا از اين طريق؟
سعي كنيد براي همه دسته هاي زير ايده اي ارائه دهيد ، حتي اگر در مورد اينكه مشتري شما به دنبال چه چيزي است فكر كنيد. هميشه اين فرصت وجود دارد كه برخي تركيب ها و كراس اوورها را بين دسته ها نيز بررسي كنيد. به ياد داشته باشيد ، مشتريان مي توانند غيرقابل پيش بيني باشند ، بنابراين آب را آزمايش كنيد.

كلمات كليدي: آيا مي توانيد شخصيت برند را از طريق ابزارهاي تايپوگرافي كاملاً منتقل كنيد؟ به FedEx ، Braun ، Tate و Google فكر كنيد.حروف: آيا طراحي لوگوي شما مي تواند به اندازه حروف اوليه شركت ساده باشد؟ به IBM ، Unilever و Airbnb فكر كنيد.نشان ها: آيا شكل يا وسيله اي براي نگه داري وجود دارد كه نام شركت به طور جدايي ناپذيري با آن ارتباط دارد؟ به برادران وارنر ، استارباكس ، هارلي ديويدسون و لويس فكر كنيد.علائم تصويري: آيا مي توانيد تصويري را كه بلافاصله قابل تشخيص است ساده كنيد؟ به توييتر ، شل و اپل فكر كنيد.نمادهاي انتزاعي: آيا مي توانيد نمادي را كه نشان دهنده نام تجاري است اختراع كنيد؟ به پپسي ، نايك و آئودي فكر كنيد.نحوه طراحي لوگو مرحله 4: به تصوير بزرگتر نگاه كنيدنمايش بصري انواع معماري مارك هاي مختلف.
آشنايي با ساختار و معماري برند يك شركت ، اطمينان حاصل مي كند كه طرح هاي لوگو از آينده مطمئن هستند و به مجموعه خدمات ، محصولات و ارتباطات مشتريان هماهنگي مي بخشد.
بهترين ايده هاي طراحي لوگو زماني به وجود مي آيد كه با ساختار شركت و معماري برند آشنا شويد. درك قوي از شغلي كه براي مفاهيم خود طراحي مي كنيد و در آينده براي نمونه كارهاي مشتري سازگاري ايجاد مي كنيد.
قبل از اينكه خلاقيت خود را بر روي ايده هاي طراحي لوگو خود باز كنيد ، به اين فكر كنيد كه لوگو در تصوير بزرگتر كجا قرار مي گيرد. ساختار شركتي كه با آن كار مي كنيد را درك كنيد. چارچوب اساسي سازمان چيست؟
آيا داراي مارك هاي فرعي ، يا خدمات و محصولات متفاوتي است كه با هم تناسب دارد؟ آيا يك مارك اصلي يا چندين مارك مختلف وجود دارد؟ آيا پيشنهادات مختلف بايد احساس كنند كه بخشي از يك خانواده هستند؟ يا اقوام دور؟
معماري برند ، همانطور كه شناخته شده است ، ممكن است هيجان انگيزترين جنبه طراحي لوگو به نظر نرسد ، اما مقابله با آن در حال حاضر مي تواند خطوط قرمز شما را كاهش دهد. اگرچه اطلاعات مربوط به ساختار كسب و كار ، همراه با سياست داخلي مرتبط ، بايد به عنوان بخشي از كار اصلي استراتژي شما در نظر گرفته شود - اين وظيفه شما به عنوان طراح يا آژانس طراحي لوگو است كه از لحاظ بصري به مسائل اهميت دهيد.
قبل از اينكه به Mac خود برويد ، ايده هاي خود را در مورد چارچوب نام تجاري طرح كنيد.

fabrikbrands

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.