10 قانون طلايي براي طراحي لوگو ارزان

معرفي بهترين سايت هاي فروشگاه و محصولات آن ها

10 قانون طلايي براي طراحي لوگو ارزان

ادبيات زيادي در زمينه طراحي لوگو وجود دارد اما صادقانه مي گويم: "هيچ كس براي اين كار وقت نداشت." به همين دليل است كه ما يك خلاصه كوتاه و سريع از 10 قانون طلايي ارائه كرده ايم كه هنگام ايجاد لوگوي جديد بايد به آن توجه كنيد. بيا بريم!
1. بازگشت به اصول اوليه
همه چيز با چند س basicال اساسي شروع مي شود كه قبل از شروع بايد از خود بپرسيد. به كسب و كار جديد خود فكر كنيد و از خود بپرسيد: چرا اينجا هستيد؟ شما چه كار مي كنيد ، و چگونه آن را انجام مي دهيد؟ چه چيزي شما را متمايز مي كند؟ شما براي كي اينجا هستيد؟ براي چه چيزي بيشتر ارزش قائل هستيد؟ همه اين پاسخ ها اساس هويت نام تجاري شما هستند كه بايد با لوگوي جديد شما ارتباط برقرار شود.
2. آن را به ياد ماندني كنيد
مهمترين نكته در مورد لوگو اين است كه مشتريان يا مشتريان شما مي توانند آن را به راحتي به خاطر بسپارند. بنابراين بسياري از چيزها هر روز براي جلب توجه ما رقابت مي كنند ، سعي كنيد يك لوگوي به ياد ماندني ايجاد كنيد كه مشتريان شما آن را دوست داشته باشند. به خاطر داشته باشيد: اشكال ساده و رنگهاي برجسته تأثيرات ماندگاري ايجاد مي كنند و راحت تر به مغز افراد مي چسبند.
3. ساده باشيد
فروش يك لوگوي پيچيده دشوار است: همانطور كه قبلا گفته شد ممكن است مشتريان يا مشتريان شما آن را به راحتي به خاطر نياورند. يك لوگوي پيچيده و بسيار انتزاعي نيز مي تواند براي آنها آزاردهنده يا منحرف كننده باشد. مردم وقتي لوگو شما را مي بينند بايد مارك و تجارت شما را درك كنند. اين ممكن است شما را وسوسه كند كه جزئيات بيشتري را نيز اضافه كنيد اما مراقب باشيد: اين طرح شما را پيچيده تر مي كند و فضايي براي تفسير ايجاد مي كند. بنابراين ، دستيابي به سادگي هميشه آسان نيست ، اما هميشه ارزش امتحان كردن را دارد. فقط به سادگي شگفت انگيز لوگوي مشهور جهان Apple فكر كنيد.
4. به تصوير بزرگتر نگاه كنيد
اگر قصد داريد يك لوگو را انتخاب كنيد ، مطمئن شويد كه به طرح هاي ماكت و ايده هايي كه نشان مي دهد لوگوي شما در زندگي واقعي چگونه است نگاه كنيد. هر بار كه يك لوگو با Logoshuffle طراحي مي كنيد ، ماكت هايي مانند طرح كارت ويزيت يا نقاط تماس ديگر مارك را در اختيار شما قرار مي دهيم تا تصور اين كه لوگوي جديد شما چگونه نشان دهنده نام تجاري شما است براي شما آسان تر باشد.
5. باعث ماندگاري طولاني مدت آن شويد

چه كسي مي داند چه آينده اي در انتظار شماست؟ شما هميشه نمي توانيد خود را براي همه چالش هاي پيش رو آماده كنيد ، اما مي توانيد يك آرم ايجاد كنيد كه در برابر زمان مقاومت كند. بله ، البته ، شما هميشه مي توانيد نام تجاري شركت خود را تغيير دهيد ، اما اين يك ماجراجويي پرهزينه و گاهي خطرناك است. لوگوهاي تايپوگرافي معمولا مستعد ماندگاري طولاني تري هستند و هنوز براي بيشتر گروه هاي هدف كار مي كنند: فقط به لوگوي IBM فكر كنيد.


6. درباره محصولات و خدمات خود فكر كنيد
طراحي لوگو ارزان خلاق بودن خوب است اما سعي كنيد به خاطر داشته باشيد كه بالاخره شما سعي مي كنيد كالا يا خدمات خود را بفروشيد. لوگوي شما بايد به شما در ايجاد يك نام تجاري قوي كمك كند كه مشتريان را جذب كرده و با آنها ارتباط برقرار كند. بنابراين ، در مورد صنعت خود و آنچه در تلاش براي برقراري ارتباط و فروش در هنگام طراحي اولين لوگوي خود هستيد فكر كنيد.
7. جرات متفاوت بودن را داشته باشيد
بله ، ما به شما گفتيم كه قبل از ايجاد اولين لوگوي خود بايد به موارد زيادي توجه كنيد ، اما از آنجا كه هر لوگو بايد منحصر به فرد باشد ، فقط بايد خارج از جعبه معروف فكر كنيد. سعي كنيد به لوگوي رقباي خود به عنوان يك الهام نگاه كنيد: به عنوان يك الهام براي ايجاد چيزي كاملاً متفاوت. لوگويي كه اين شانس را دارد كه صنعت را مختل كند. اما تفاوت آن كافي نيست - آن را بهتر كنيد. نگران نباشيد ، ما مي توانيم در اين زمينه به شما كمك كنيم.
8. رنگ هاي خود را عاقلانه انتخاب كنيد
رنگها ممكن است حتي بلندتر از كلمات صحبت كنند. بنابراين مراقب باشيد و سعي كنيد رنگي را انتخاب كنيد كه با تصوير مطلوب و هويت نام تجاري شما كار كند. اگر شما يك شركت مشاور يا ارائه دهنده خدمات مالي يا بيمه هستيد ، احتمالاً بهتر است از رنگ هاي كلاسيك و قابل اعتماد مانند سايه هاي آبي استفاده كنيد. اما اگر در حال افتتاح يك رستوران جديد هستيد تقريباً هيچ چيزي نمي تواند شما را عقب نگه دارد ، بنابراين با خيال راحت از سايه اي پر جنب و جوش مانند زرد يا نارنجي استفاده كنيد.
9. به روش خود عمل كنيد
اگر مي خواهيد روش خود را انجام دهيد ، بايد خودتان آن را انجام دهيد. به هر حال ، هيچ كس نيست كه مارك شما را بهتر از شما بشناسد. بنابراين ، به غرايز خود اعتماد كنيد ، به تخصص خود اعتماد كنيد و خودتان آن را طراحي كنيد. لوگوي جديد شما تنها با چند كليك فاصله دارد. از اينجا شروع كنيد.
10. آرم مورد علاقه خود را ايجاد كنيد
آخرين نكته اما مهم: خوش بگذره! ايجاد يك نام تجاري و يك لوگوي جديد هميشه بايد چيزي باشد كه از آن لذت مي بريد. اما نه تنها لذت ببريد: چيزي بسازيد كه واقعاً دوستش داريد. زيرا بالاخره شما مهمترين سفير برند خود هستيد.

https://www.logoshuffle.com/blog/10-golden-rules-for-your-new-logo/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.